Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Usmarte? Med min gamle Nokia 3250 fra 2005-6 (Symbian, ergo smart-telefon) fungerte alarmen selv når den var avslått. Samme med N97en jeg hadde. At androidtelefoner ikke klarer dette er litt overraskende :) 

 

En grunn til at jeg likte muligheten, var når batteriet gikk tomt over natta, så hadde de alltid nok strøm til å vekke meg. Så da var jeg ikke fucked allikevel :)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Funker det å vri telefonen slik at en kan skrive meldinger med langsiden av skjermen? 

 

Slik at tastene blir større?

Jess.

Eneste som ikke virker er når man bruker quick-reply funksjonen i Handcent. Der må man kun taste stående.

 

Ellers synes jeg den norske (sorte) keypad'en er litt for liten når man holder telefonen loddrett.

Lenke til kommentar

Funker det å vri telefonen slik at en kan skrive meldinger med langsiden av skjermen? 

 

Slik at tastene blir større?

Jess.

Eneste som ikke virker er når man bruker quick-reply funksjonen i Handcent. Der må man kun taste stående.

 

Ellers synes jeg den norske (sorte) keypad'en er litt for liten når man holder telefonen loddrett.

 

Det er faktisk ikke rett. Handcent -> Innstillinger -> Notification settings -> Popup settings -> Auto-rotate

Lenke til kommentar

I Fotografier får jeg opp bilder og videoer på telefonen, men den viser også album art bilder fra musikken. Noe som jeg synes er litt dumt.

Har vært inne i standardalbum valget og prøvd alle muligheter, uten suksess.

Kanskje det finnes noe bedre media browsing program på marked, noen som vet?

 

Opplever at nettleseren henger seg ofte, ikke noe stort problem akkurat, bruker Astro for å kille den.

Det skjer som regel hvis jeg stopper en nedlasting av en side og prøver å gå inn på en annen web side.

Har hørt om Dolphin browseren men har ikke prøvd den.

Hvilken browser foretrekker Desire brukerne?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Nå har jeg testet alt, men får ikke til å spille av offline playlist på Spotify på min HTC Desire. Kan godt tenkes at jeg gjør noen feil, men jeg har huket av at de skal kunne spilles av i offline modus, og regner da med at dette også gjelder på telefonen som på datamaskinen.

 

På telefonen kan man velge hvilke spillelister man kan velge å spille offline, men når jeg gjør dette er det fremdeles sort over sangene, og det står at "this song can not be played offline".

 

Frustrerende, og håper noen kan hjelpe med dette?

Lenke til kommentar

Jeg tror det er en sensor oppe til venstre for htc logon. Hvis jeg holder over den, noe som fort kan skje når man trykker på toppen, lyser tastene.

 

Edit: Trenger ikke trykke på noe heller, slå av taste-lås og slik, hold over til venstre for logon, etter noen sekunder begynner tastene og lyse, slipp og tastene slutter og lyse igjen.

Gammel post, men say what?

 

Lysene i knappene lyser når jeg slår på skjermen, og slår seg av når skjermen slår seg av. Klarer ikke få lyset til å reagere på noen måte ved å dekke for sensoren. Oppfører det seg annerledes hos andre?

 

 

Noen som forresten bruker HTC's kalender-widget? Synes den er genial, men den viser stadig feil. Noen tips?

Lenke til kommentar

Gammel post, men say what?

 

Lysene i knappene lyser når jeg slår på skjermen, og slår seg av når skjermen slår seg av. Klarer ikke få lyset til å reagere på noen måte ved å dekke for sensoren. Oppfører det seg annerledes hos andre?

Ta med deg telefonen ut av Batman-hula du angivelig vis befinner deg i å slå av tastelåsen under lyset på kjøkkenbenken...

 

Logisk nok er det en lys-sensor som styrer om du trenger opplyste taster, så du sparer de mA mens du er i dagslys...

 

Forøvrig samme sensor som slår av skjermen under telefonsamtaler...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et par problemer med min Desire i det siste.

Nr 1: Å slå av telefonen tar opptil flere timer. Den står og surrer på

"shutting down" i timesvis.

Nr 2: Alarmklokken henger seg opp, sånn at det ikke går an å slå den av i det hele tatt, så man må ta ut batteriet for å få den til å stoppe.

 

Jeg har ringt til HTC, og de sa jeg skulle ta data back-up av alt på mobilen min, og gå inn på settings, også sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger. Hvis ikke det funket, måtte den inn til reperasjon.

 

Mitt spørsmål til dere, kjære venner, er: Hva mente hu med at jeg skulle ta data back-up av alt på tlf? Mente hu å overføre alt over på data?

Trenger jeg da eventuelt et program, og isåfall hvilket program, for å gjøre det?

 

Takker så meget for svar!

 

Så lenge du har huket av Sikkerhetskopier mine data under Instillinger-Personnvern så får du dine innstillinger tilbake. Vil du i tillegg ha alle program du har lagt inn tilbake på en enkel måte laster du ned Astro fra Marked (gratis). Der kan du gå på Meny-Tools-Backup og sikkerhetskopiere/huke av de programmene du har på telefon over til minnekort.

 

Når dette er gjort, går du inn på Innstillinger-Personvern-Fabrikkinnstillinger og gjenoppretter. Etter dette vil du få spørsmål om å gjennopprette fra sikkerhetskopi, velg ja.

 

Så laster du ned Astro fra Marked igjen, og går til Meny-Tools-Backup-Backed Up Apps, og huker av de du vil ha tilbake på telefon.

 

Så genialt! Takk takk!

 

Da var det gjort. Alt bra, bortsett fra at alle telefon nr mine på tlf, er borte vekk.. :/

Lenke til kommentar

Ta med deg telefonen ut av Batman-hula du angivelig vis befinner deg i å slå av tastelåsen under lyset på kjøkkenbenken...

 

Logisk nok er det en lys-sensor som styrer om du trenger opplyste taster, så du sparer de mA mens du er i dagslys...

 

Forøvrig samme sensor som slår av skjermen under telefonsamtaler...

Ah, det det er snakk om. Det har jeg faktisk ikke lagt merke til. Men lyset måtte være såpass sterkt at jeg så vidt klarte å se om lyset under knappene var på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...