Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Røska av invisibleshield og tenkte jeg skulle ha på copter. Anbefaler virkelig copter, mye bedre passform på skjermen, da den går omtrent ut til ramma, og ikke bare over selve skjermen, slik som invisibleshield. Klarte dog å miste filmen på andre forsøk(ble litt skjevt først), og det ser ikke bra ut med halve ponduslogoen over skjermen så den ble kasta. Usikker om jeg blir å bestille ny eller bruke telefonen uten shield(føles jo mye bedre). Hvis den renner i bakken så går det jo til H uansett, så.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Røska av invisibleshield og tenkte jeg skulle ha på copter. Anbefaler virkelig copter, mye bedre passform på skjermen, da den går omtrent ut til ramma, og ikke bare over selve skjermen, slik som invisibleshield. Klarte dog å miste filmen på andre forsøk(ble litt skjevt først), og det ser ikke bra ut med halve ponduslogoen over skjermen så den ble kasta. Usikker om jeg blir å bestille ny eller bruke telefonen uten shield(føles jo mye bedre). Hvis den renner i bakken så går det jo til H uansett, så.. :)

 

 

Hvor kjøpte du copter da?

Lenke til kommentar

Da er et eksemplar desire bestilt til meg og en til kona. Håper Elkjøp får inn tidligere enn 5. juni som de sier, og at posten går kjappkjapp fra lageret deres... Det klør allerede i fingra etter å få tak i dem!

 

Eg bestilte som sagt fredags morgen og de sendte den på ettermiddagen, da og stod det 5 juni på lager. Så kanskje du kan få en overraskelse der ja :)

Lenke til kommentar

Da er et eksemplar desire bestilt til meg og en til kona. Håper Elkjøp får inn tidligere enn 5. juni som de sier, og at posten går kjappkjapp fra lageret deres... Det klør allerede i fingra etter å få tak i dem!

 

Eg bestilte som sagt fredags morgen og de sendte den på ettermiddagen, da og stod det 5 juni på lager. Så kanskje du kan få en overraskelse der ja :)

 

ÅÅhhh... det hadde vært så digg! Prøver å være kald og tenke at den ikke kommer før etter 5. juni en gang, men det er satan så vanskelig å ikke ha et håp om en tidlig ankomst....

Lenke til kommentar

Håper det finnes noen flinke programmerere her i Norge som lager en Finn.no app snart, det hadde seriøst vært genialt...

 

Forsåvidt enig, men vil uansett påpeke at m.finn.no har et bra GUI for tlf selv om det da blir via browsing... Fungerer flott på min Desire skjerm iaf.

 

P.S. Har fulgt med litt, og utad ser det ut til at Finn labs folka overhodet ikke har sett noe mot android, desverre. Kanskje det hjelper om folk tar kontakt på Finn labs og etterlyser det?

Endret av Desire
Lenke til kommentar

Da er et eksemplar desire bestilt til meg og en til kona. Håper Elkjøp får inn tidligere enn 5. juni som de sier, og at posten går kjappkjapp fra lageret deres... Det klør allerede i fingra etter å få tak i dem!

 

Eg bestilte som sagt fredags morgen og de sendte den på ettermiddagen, da og stod det 5 juni på lager. Så kanskje du kan få en overraskelse der ja :)

 

ÅÅhhh... det hadde vært så digg! Prøver å være kald og tenke at den ikke kommer før etter 5. juni en gang, men det er satan så vanskelig å ikke ha et håp om en tidlig ankomst....

Ja eg og tenker slikt. Eg tror ikke noe på at de har sendt den enda. :) Da blir det hvertfall ikke krise om eg ikke får den før eg reiser på jobb. Som jo var utgangspunktet når eg bestilte den!

Lenke til kommentar

Har hatt HTC Desire siden release nå og er utrolig fornøyd, beste mobilen jeg har hatt so far. Men i det siste er det noe som har slukt 3G, virket som det begynte etter at jeg oppdaterte android-facebooken. Brukt 250 mb på noen dager uten å ha gjort noe som helst. Noen som har opplevd det samme eller har et program som viser hvilken app som har tatt så mye?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Android-telefon lenge, og 100 MB i måneden fra Chess. Har aldri greid å fylle kvoten, så det er nok et program som har gått litt amok.

 

Forøvrig et tips til alle som ønsker mer batteritid: Meny -> Instillinger -> Trådløst og nettverk -> Trådløsinnstillinger -> Meny -> Avansert -> Soveinnstillinger for trådløst nett

 

På min Desire sto den til "Aldri", dvs. at WLAN er på hele tiden. Jeg satte den til "Aldri når plugget inn", og har tro på at det kan hjelpe litt på batteritiden :)

Lenke til kommentar

Røska av invisibleshield og tenkte jeg skulle ha på copter. Anbefaler virkelig copter, mye bedre passform på skjermen, da den går omtrent ut til ramma, og ikke bare over selve skjermen, slik som invisibleshield. Klarte dog å miste filmen på andre forsøk(ble litt skjevt først), og det ser ikke bra ut med halve ponduslogoen over skjermen så den ble kasta. Usikker om jeg blir å bestille ny eller bruke telefonen uten shield(føles jo mye bedre). Hvis den renner i bakken så går det jo til H uansett, så.. :)

 

 

Hvor kjøpte du copter da?

Elprice. Endte opp med å bestille fra både IS og Elprice på en eller annen måte, så fikk nå begge.. :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt et par problemer med min Desire i det siste.

Nr 1: Å slå av telefonen tar opptil flere timer. Den står og surrer på

"shutting down" i timesvis.

Nr 2: Alarmklokken henger seg opp, sånn at det ikke går an å slå den av i det hele tatt, så man må ta ut batteriet for å få den til å stoppe.

 

Jeg har ringt til HTC, og de sa jeg skulle ta data back-up av alt på mobilen min, og gå inn på settings, også sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger. Hvis ikke det funket, måtte den inn til reperasjon.

 

Mitt spørsmål til dere, kjære venner, er: Hva mente hu med at jeg skulle ta data back-up av alt på tlf? Mente hu å overføre alt over på data?

Trenger jeg da eventuelt et program, og isåfall hvilket program, for å gjøre det?

 

Takker så meget for svar!

Endret av Kaim
Lenke til kommentar

Noen som vet om noen alarm-apps som fungerer selv om telefonen er skrudd av? Er det bare meg, eller fungerer deres alarmer selv om telefonen er skrudd av. Har prøvd med den som ligger inne fra før..

 

Lurer også på om noen ved hva det ikonet med en måne på heter, ikonet på venstre side på midten av skjermen, på den siden som kommer opp når du trykker på "klokke".

Endret av largim
Lenke til kommentar
Mitt spørsmål til dere, kjære venner, er: Hva mente hu med at jeg skulle ta data back-up av alt på tlf? Mente hu å overføre alt over på data?

Trenger jeg da eventuelt et program, og isåfall hvilket program, for å gjøre det?

 

Takker så meget for svar!

Nei, du trenger ikke data til det. Er derfor du har minnekortet i telefonen din, iallefall litt av grunnen til at du har det ;)

 

Gå til Settings->Privacy->Back up my data & Settings

 

Så lastes alt av dine innstillinger lagres der og du ville kunne nullstille telefonen din :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen alarm-apps som fungerer selv om telefonen er skrudd av? Er det bare meg, eller fungerer deres alarmer selv om telefonen er skrudd av. Har prøvd med den som ligger inne fra før..

 

Lurer også på om noen ved hva det ikonet med en måne på heter, ikonet på venstre side på midten av skjermen, på den siden som kommer opp når du trykker på "klokke".

 

Alarmen vil ikke fungere uansett når du har slått av mobilen.

 

Det ikonet med månen på er for å bruke klokka som nattbordklokke. Prøv å trykk på den ;)

Lenke til kommentar

Har sikklet på denne tlf en stund nå. Men nå er den endelig bestilt :) Yeeyy

 

Men har et par spørsmål da vettø.

 

1: Er det mere praktisk og bruke en Gmail kontor kontra en Hotmail\live.no konto på telefonen ?

 

2: GPS , flere steder har jeg lest at GPSen i Desire er en A-Gps (Asistert GPS) og krever derfor datatilkobling for å fungere og ergo koster kronasjer stemmer dette ? Eller kan den brukes som en vanlig GPS? Isåfal hvilket program er og anbefalle? (Skal ikke brukes som bilnavigasjon)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...