Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

 

 

Etter min mening er samtalekvaliteten et godt stykke under hva f eks Nokia leverer på sin N- og E-serie. Det er ikke noe direkte feil med Desiren, den er rett og slett ikke bedre. Det høres ut som den du snakker med sitter inne i en container, i tillegg har du hele tiden litt støy i bakgrunnen. Det er min mening og en av hovedgrunnene til at jeg nå bruker min E71 i stedet.

 

 

Der sitter jeg med en motsatt erfaring. jeg gikk fra e71 til desire, og jeg føler jeg har bedre kvalitet med desire....lyden inn er bedre og følelsen av motparten hører meg bedre også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk fra 5800 til Desire, og mener å huske at lyden på 5800 var bedre. Ikke at jeg har noe å klage på her uansett, lyden er mer enn god nok.

 

Det er bedre lyd i 5800 med hensyn til lydstyrke, i alle fall.

 

Lydstyrken i Desire skulle være bra nok om man befinner seg i rolige omgivelser. Hvis ikke, bør man bytte ut varselstoner med noen som varer lengre, eller som i utgangspunktet gir høyere lyd.

 

Jeg har både 5800 og Desire, og 5800 fremstår som en steinaldermodell i forhold til Desire. Men likevel er ikke 5800 noen dårlig telefon. Den har sine styrker, også i forhold til Desire.

Lenke til kommentar

Snopet denne i dag. Så da må man lese i tråden vet man :)

 

Artige elkjop.no sa de ikke hadde på lager når eg bestilte i dag tidlig. I ettermiddag fikk eg melding at den var sendt. Spennende å se hva de faktisk har sendt :D

 

Den kom nettop inn. Elkjøp butikken vår fikk den i allefall fra Jönköping i dag. Deilig å ha Desire på lager igjen, for den er virkelig etterspurt.

Lenke til kommentar

Har hatt iPhone i snart 2 år. Forrige HTC jeg hadde var en touch diamond, og den var ikke sååå bra. Men begynner å bli lei iPhone og iPhone GUI. Ser ikke ut som det blir store endringer i nærmeste fremtid. Har bare trykket på en Desire i 1 min. Så fin ut, men hvordan er browseren, videodelen, musikk og Mail delen av desire? Har den mulighet for flere exchange Mail? Vises mailene i thread eller hver Mail for seg selv?

Musikk, kan man lage spillelister osv? Bruker man noen spesielle programmer for å overføre musikk og spillelister?

Lenke til kommentar

Har hatt iPhone i snart 2 år. Forrige HTC jeg hadde var en touch diamond, og den var ikke sååå bra. Men begynner å bli lei iPhone og iPhone GUI. Ser ikke ut som det blir store endringer i nærmeste fremtid. Har bare trykket på en Desire i 1 min. Så fin ut, men hvordan er browseren, videodelen, musikk og Mail delen av desire? Har den mulighet for flere exchange Mail? Vises mailene i thread eller hver Mail for seg selv?

Musikk, kan man lage spillelister osv? Bruker man noen spesielle programmer for å overføre musikk og spillelister?

 

 

Du kan ha flere mailbokser, og den viser vel mailene som det er i exchange,

Spillelister ja.....video, musikk og browser er veldig personlig...for min del så funker alt etter mitt behov, men kanskje ikke etter andres...

Lenke til kommentar

Litt OT kanskje, men jeg har nettopp kjøpt en Desire! :D

 

Så det jeg lurer på; i brukermanualen står det:

 

Telefonen kan raskt legge beslag på mye internett-båndbredde. Før du bruker telefonen, anbefaler vi på det sterkeste at du snakker med mobil-operatøren om abonnemntstype for datatrafikk. Hvis du har et standard abonnemt, kan kostnadene virkelig balle på seg

 

Hva vil dette si? Altså, jeg har et såkalt standard abonnement. Er det noen greier jeg må skru av/på? Help anyone? :innocent:

Lenke til kommentar

Litt OT kanskje, men jeg har nettopp kjøpt en Desire! :D

 

Så det jeg lurer på; i brukermanualen står det:

 

Telefonen kan raskt legge beslag på mye internett-båndbredde. Før du bruker telefonen, anbefaler vi på det sterkeste at du snakker med mobil-operatøren om abonnemntstype for datatrafikk. Hvis du har et standard abonnemt, kan kostnadene virkelig balle på seg

 

Hva vil dette si? Altså, jeg har et såkalt standard abonnement. Er det noen greier jeg må skru av/på? Help anyone? :innocent:

om du ikke har abonnement med ubegrenset datatrafikk, skru av mobilt nettverk og bruk wifi istedet.

Lenke til kommentar

Har hatt iPhone i snart 2 år. Forrige HTC jeg hadde var en touch diamond, og den var ikke sååå bra. Men begynner å bli lei iPhone og iPhone GUI. Ser ikke ut som det blir store endringer i nærmeste fremtid. Har bare trykket på en Desire i 1 min. Så fin ut, men hvordan er browseren, videodelen, musikk og Mail delen av desire? Har den mulighet for flere exchange Mail? Vises mailene i thread eller hver Mail for seg selv?

Musikk, kan man lage spillelister osv? Bruker man noen spesielle programmer for å overføre musikk og spillelister?

 

Android 2.1 støtter i utgangspunktet sync mot flere Exchange-konti, men dette er av en eller annen grunn ikke støttet i HTC Legend eller Desire. Det ser ut til at man kan ha flere POP eller IMAP-konti hvis man vil, og i tillegg er det selvfølgelig ryddig integrasjon med Gmail. Exchange-mails kan vises sortert etter emne hvis det er det du mener med å vise i threads. Gmail fungerer også på denne måten, akkurat som på en PC. IMAP eller POP har jeg ikke testet. Exchange og Google kalendere synkes forresten til hver sin kalender på telefonen så du slipper at avtaler "lekker" frem og tilbake mellom de. Agenda widget syr sammen kalenderne slik at du får oversikt over kommende aktiviteter i kronologisk rekkefølge.

 

For å se video så bruker jeg Meridian player som helt fint spiller av x264 mkv-filer med aac som er komprimert med Handbrake med litt modifiserte iPhone-innstillinger (høyere oppløsning blant annet).

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar
Jeg har bitt i det "sure" eple og var å kjøpte min Desire i går.

 

Makan til kos,eneste jeg har å utsette rent umiddelbart er at meldings-systemet virker litt ulogisk på en måte men det kommer seg vel etter bruk I guess :shrug:

Testet HandCent SMS?
Nei det har jeg ikke, takker for tipset skal notere meg det på huskelisten,har enda hele den Gedigne uoversiktelige apps-tråden her og gå igjennom...

Har prioritert litt andre ting primært før akkurat det som SSH-ting og slikt, ting som tar litt knoting til ifra min side iallefall.

 

 

Noen med en gummi-omslag til telefonen å anbefale? Gjerne ting som ikke blir via Ebay men ifra Norden?

 

 

 

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...