Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ønsket meg at telefonen kom med en killswitch...

 

Så jeg slipper å rive at bakdekselet og ta ut batteriet for å restarte hver dag flere ganger om dagen...

 

Sist nå mens jeg satt å skrev en sms, mens jeg skrev ordet levert....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror jeg venter til 23. juni før jeg eventuelt finner ut hvordan roote og flashe.

 

btw er det mulig å få offisiell ROM på telefonen etter at du har  innstallert uoffisiell ROM?

Jepp, det er bare å unroote og flashe en offisiell ROM :)

Er det slik at hvis man rooter så brytes garantien? Hvis man da unrooter og flasher en offisiell ROM, kan de man har kjøpt fra på noen måte se at den har vært roota/garantien er brutt?

Lenke til kommentar

Er det slik at hvis man rooter så brytes garantien? Hvis man da unrooter og flasher en offisiell ROM, kan de man har kjøpt fra på noen måte se at den har vært roota/garantien er brutt?

Jepp, garantien brytes i utgangspunktet, men man kan ikke se om du har rootet den før dersom du unrooter den. Det er jo hele poenget med unrooting :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

hvordan får jeg tilgang til /sdcard ?

 

Via den medfølgende usb-kabelen. Om du mener via telefonen kun, så er Astro Filemanager en bra app. :thumbup: Og den finner du forøvrig på Market...

 

Men når jeg kobler telefonen på PC'en får jeg ikke samme mappestruktur som på Astro. Må føre over snes / gba roms.

Lenke til kommentar

Jeg kunne ønsket meg at telefonen kom med en killswitch...

 

Så jeg slipper å rive at bakdekselet og ta ut batteriet for å restarte hver dag flere ganger om dagen...

 

Sist nå mens jeg satt å skrev en sms, mens jeg skrev ordet levert....

Jeg har ennå ikke vært nødt til å restarte telefonen (kjøpt 15/4)....hva har du gjort?

Lenke til kommentar

Litt offtopic: Google Earth ligger på topp med respektable 22,42MB...

Hvor fant du Google Earth til Desire?

 

Har søkt en del, men det nærmeste jeg finner er apk-filen her, men får feilmelding når jeg forsøker å installere den.

Hadde også vansker med først å finne, så å få lastet ned, deretter med å få installert Google Earth. Etter å ha fått apk-fila inn på sd-cardet installerte jeg den flere ganger, fikk t.o.m beskjed om at det var vellykket, men fant ikke programmet. Så plutselig funket det! Vet dessverre ikke helt hva som gjorde at det løste seg. Slettet en del program jeg hadde lastet ned (for å få litt bedre plass...) Tok også å lastet ned GE via AppBrain og installerte det derfra. Merkelig forresten at AppBrain (som jeg liker mye bedre enn Android Marked) finner programmet, men at ikke Android Marked gjør det??

Vet ikke om dette var så mye til hjelp, men - uansett lykke til!

 

Hvordan fikk du hele AppBrain greia til å funke? Har laget meg profil og funnet meg et par program for å teste. (Beautiful widgets & Google Earth) Men når jeg trykker 'Perform installs' får jeg bare opp beskjeden 'Det var ingen treff i Android markedet for søket "pname:com.google.earth" etc...

 

Har du rootet telefon?

Lenke til kommentar

Jeg kunne ønsket meg at telefonen kom med en killswitch...

 

Så jeg slipper å rive at bakdekselet og ta ut batteriet for å restarte hver dag flere ganger om dagen...

 

Sist nå mens jeg satt å skrev en sms, mens jeg skrev ordet levert....

Jeg har ennå ikke vært nødt til å restarte telefonen (kjøpt 15/4)....hva har du gjort?

Vet ikke hva jeg har gjort jeg, har vært slik hele tiden, har slettet apps, byttet til Scandisk minnekort, sjekket å testet i de fleste retninger...

 

Kan være prosessor eller minne som får hikke av å til...

Jeg aner ikke, men veldig irriterende, full stopp, ingen touch eller taster reagerer, må ta ut batteriet...

Lenke til kommentar

Snopet denne i dag. Så da må man lese i tråden vet man :)

 

Artige elkjop.no sa de ikke hadde på lager når eg bestilte i dag tidlig. I ettermiddag fikk eg melding at den var sendt. Spennende å se hva de faktisk har sendt :D

ARG! Bestilte fra Amentio for et par dager siden da de liksom hadde den på lager (det stod "på lager 100+ stk"), men så viser det seg at de har utsatt datoen til 31 mai... Vurderer å avbestille, og heller kjøpe hos Elkjøp nå som du sier at de har den alikevel :hmm:

Lenke til kommentar

Min ligger hjemme hos mor og far og venter på meg nå, må bare bli ferdig med siste eksamen og dra hjem fra hybelen. Irriterer meg litt at jeg ikke bestilte den opp, men med tanke på lagerstatusen da jeg bestilte så det utrygt ut. Betalte totalt 110,- mer enn fra Elkjøp, men det kan jeg leve med for å fortsette å være prinsippfast. Etter at jeg ikke fikk Forza 3 før over en uke etter release selv om jeg forhåndsbestilte en god stund før og fikk bekreftelse på mail om at den skulle lande i postkassa senest på releasedagen holder jeg meg unna Elkjøps nettbutikk.

Lenke til kommentar

Jeg har lest diverse poster på en del utenlandske forum, og jeg kan se at det er mange som klager på at samtalekvaliteten på HTC Desire er dårlig. Jeg vet ikke om det kun gjelder enkelte som kanskje har fått levert en telefon med feil, men kanskje noen av dere som har testet eller har Desire kan gi meg en tilbakemelding på hvordan kvaliteten i samtaler er.

 

Fint også hvis noen kan sammenlikne med for eksempel andre telefoner de har hatt :)

 

Etter min mening er samtalekvaliteten et godt stykke under hva f eks Nokia leverer på sin N- og E-serie. Det er ikke noe direkte feil med Desiren, den er rett og slett ikke bedre. Det høres ut som den du snakker med sitter inne i en container, i tillegg har du hele tiden litt støy i bakgrunnen. Det er min mening og en av hovedgrunnene til at jeg nå bruker min E71 i stedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...