Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I de siste dagene nå har jeg hatt problemer med å hente ned varsler, oppdateringer og informasjon på veggene til folk med Facebook-appen.. jeg får feilmeldingen "Det oppstod et problem med hentingen av data.(null)" ..jeg kan se på bilder og det meste annet, men ikke vegg og vasler og sånn.. Jeg har slått av og på telefon.. I Dolphin fungerer Facebook som normalt, bare ikke i den innebygde appen.. noen som har noen idé om hva som er galt og hva jeg kan gjøre?

 

Takk, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

I de siste dagene nå har jeg hatt problemer med å hente ned varsler, oppdateringer og informasjon på veggene til folk med Facebook-appen.. jeg får feilmeldingen "Det oppstod et problem med hentingen av data.(null)" ..jeg kan se på bilder og det meste annet, men ikke vegg og vasler og sånn.. Jeg har slått av og på telefon.. I Dolphin fungerer Facebook som normalt, bare ikke i den innebygde appen.. noen som har noen idé om hva som er galt og hva jeg kan gjøre?

 

Takk, takk!

Samme her.. begynte i dag eller i går tror jeg. Kanskje fjesboken har endret API'et sitt eller noe sånt rart.

Lenke til kommentar

Men tenkte jeg skulle få på invisibleshield, men har aldri gjort dette før, er det lett å få den på, eller er det noe jeg bør tenke på når jeg setter den på (med tanke på den flytende væska som skal brukes for å få det på) 

 

Ikke vanskelig. Du skal bare fukte shield'et litt med væsken. Hvis du tar mye blir det bare gris. Væsken er nok bare for å sørge for at du skal kunne presse ut luftboblene enkelt.

 

OBS generelt tips: Det følger med et plastkort du skal "presse" med. Det har tre runde hjørner, og ett spisst. Ikke bruk en side med det spisse hjørnet.. Ble en fin "ripe" i shield'et her.. :-/

Lenke til kommentar

Vet, men liker ikke den alarmen noe spesielt godt, altfor lett å skru av :p  Skulle gjerne vært noe som kommer opp når man prøver å skru av, som f.eks. et par matte stykker e.l. som det er på g-alarm, da begynner jeg å våkne litt før jeg rekker å skru av ;)

 

Test "Alarm Clock Plus".

 

Takk, skal prøve den.

 

 

 

 

@Klilleng

Takk for tipset, forresten, hvor lenge lot du den ligge avslått etter du hadde tatt den på?

 

 

 

Lenke til kommentar

Takk for tipset, forresten, hvor lenge lot du den ligge avslått etter du hadde tatt den på?

Ikke lenge. :-). Men lot den ligge noen timer før jeg puttet den i lommen, og var egentlig ganske forsiktig frem til dagen etter.

 

Det er en liten ulempe at det ikke er like "glatt" som skjermen, så det er litt mer friksjon. Men jeg er godt fornøyd. Kjekt å spare skjermen en stund, så kan jeg pelle det av om et halv års tid og nyte en uripete skjerm.

Lenke til kommentar

 

Jeg må være ekstremt treg ( :blush: ), jeg finner ikke ut hvordan jeg kjøper app'en.. Har googlet masse..

Fant en side som inneholdt en qr strekkode som jeg brukte, men linken funket ikke.

 

Kanskje noen skjønner mer enn meg, link: Beautiful Widgets download

 

Har sykt lyst på denne app'en, likte at man kan skifte ut klokken på home screen, var mange skins og diverse toggles...

 

Håper noen kan gi meg råd.

Lenke til kommentar

Mulig litt dumt spørsmål, men når man påfører invisible shield, så skal man ta på "sponge" (flytende væsken som følger med) på begge sider av skjoldet? Den siden som også treffer skjermen? Skjermen kan ikke ta skade av sånnt eller?

Bare ikke ha på dritmye så skal det gå greit(ikke la det renne inn i høyttaleren, rundt knapper osv) og ikke ta på limsiden med fingrene(ytterst i kantene for å løfte bare). Er litt rom for prøv og feil, men i hovedsak er det forklart greit i boksen, og hvis du vil ha en bra instruksjon så funker denne:

 

:)

Lenke til kommentar

Mulig litt dumt spørsmål, men når man påfører invisible shield, så skal man ta på "sponge" (flytende væsken som følger med) på begge sider av skjoldet? Den siden som også treffer skjermen? Skjermen kan ikke ta skade av sånnt eller?

Bare ikke ha på dritmye så skal det gå greit(ikke la det renne inn i høyttaleren, rundt knapper osv) og ikke ta på limsiden med fingrene(ytterst i kantene for å løfte bare). Er litt rom for prøv og feil, men i hovedsak er det forklart greit i boksen, og hvis du vil ha en bra instruksjon så funker denne:

 

:)

Okay, takk, har fått den på nå, men blei litt bobler, de forsvinner vel etterhvert? og det skader ikke skjermen om det da ligger igjen litt sponge inni de boblene så lenge telefonen er av/batteriet er ute?

Lenke til kommentar

 

Jeg må være ekstremt treg ( :blush: ), jeg finner ikke ut hvordan jeg kjøper app'en.. Har googlet masse..

Fant en side som inneholdt en qr strekkode som jeg brukte, men linken funket ikke.

 

Kanskje noen skjønner mer enn meg, link: Beautiful Widgets download

 

Har sykt lyst på denne app'en, likte at man kan skifte ut klokken på home screen, var mange skins og diverse toggles...

 

Håper noen kan gi meg råd.

"Payed apps" er ikke åpnet for Norge ennå, så enten må du ha root og marketenabler på telefonen, eller et simkort fra et land der markedet er åpnet for betalings-apps.

Endret av Kasper22
Lenke til kommentar

Forstår ikke dette Invisible Shield hysteriet. Jeg kjøpte en slik skjermbeskytter til min forrige mobil, floppen Xperia X10. (som ble solgt etter knappe 3 uker) Opplevde nøyaktig det som nevnes her i tråden, da jeg skulle sette det på brukte jeg dette plastkortet som fulgte med. Brukte ikke noen skarpe kanter, men fikk en stygg ripe i den som måtte ha kommet fra plastkortet. Den lot seg heller ikke fjerne på noen måte. Hva er galt med dette bildet? Jo, produsenten bak Invisible Shield reklamerer med at dette skal være en tøff og slitesterk beskyttelse, som skal tåle mye. Ja den skal nærmest være skuddsikker. Det skal ihvertfall ikke komme riper i den. Og da viser det seg at den fort får stygge riper bare av plastkortet som følger med for montering. Plastkortet. Det blir som om forsvarets marinefartøy skulle bli ødelagt av en vannpistol. Tull og tøys hele opplegget. Det blir aldri handlet inn noe slikt mere til mine mobiler, det er helt sikkert. Har uansett kommet til den konklusjon at slike skjermbeskyttere er unødvendige og bortkastede penger. Skjermene på mobiltelefoner som Desire og X10 og Iphone forsåvidt, er fra fabrikk utstyrt med ripefritt og robust glass. Fikk aldri antydning til riper i Iphone 3g de 2 årene jeg hadde den.

Lenke til kommentar

Mulig litt dumt spørsmål, men når man påfører invisible shield, så skal man ta på "sponge" (flytende væsken som følger med) på begge sider av skjoldet? Den siden som også treffer skjermen? Skjermen kan ikke ta skade av sånnt eller?

Bare ikke ha på dritmye så skal det gå greit(ikke la det renne inn i høyttaleren, rundt knapper osv) og ikke ta på limsiden med fingrene(ytterst i kantene for å løfte bare). Er litt rom for prøv og feil, men i hovedsak er det forklart greit i boksen, og hvis du vil ha en bra instruksjon så funker denne:

Okay, takk, har fått den på nå, men blei litt bobler, de forsvinner vel etterhvert? og det skader ikke skjermen om det da ligger igjen litt sponge inni de boblene så lenge telefonen er av/batteriet er ute?

Du skal bare ha på litt, sånn at baksiden blir fuktig. Skjermen tåler det fint. Unngå at det renner rundt om kring og nedi høyttaleren osv. Bare tørk rundt med papir ved behov.

 

Jeg tror ikke det er meningen at det skal være noen bobler igjen; det er de du skal presse ut med plastkortet (eller fingeren).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår ikke dette Invisible Shield hysteriet. Jeg kjøpte en slik skjermbeskytter til min forrige mobil, floppen Xperia X10. (som ble solgt etter knappe 3 uker) Opplevde nøyaktig det som nevnes her i tråden, da jeg skulle sette det på brukte jeg dette plastkortet som fulgte med. Brukte ikke noen skarpe kanter, men fikk en stygg ripe i den som måtte ha kommet fra plastkortet. Den lot seg heller ikke fjerne på noen måte. Hva er galt med dette bildet? Jo, produsenten bak Invisible Shield reklamerer med at dette skal være en tøff og slitesterk beskyttelse, som skal tåle mye. Ja den skal nærmest være skuddsikker. Det skal ihvertfall ikke komme riper i den. Og da viser det seg at den fort får stygge riper bare av plastkortet som følger med for montering. Plastkortet. Det blir som om forsvarets marinefartøy skulle bli ødelagt av en vannpistol. Tull og tøys hele opplegget. Det blir aldri handlet inn noe slikt mere til mine mobiler, det er helt sikkert. Har uansett kommet til den konklusjon at slike skjermbeskyttere er unødvendige og bortkastede penger. Skjermene på mobiltelefoner som Desire og X10 og Iphone forsåvidt, er fra fabrikk utstyrt med ripefritt og robust glass. Fikk aldri antydning til riper i Iphone 3g de 2 årene jeg hadde den.

Forsåvidt enig, men siden dette er min første "smartphone" med stor skjerm så ville jeg ikke ta noen sjanser. Hender jeg uten å tenke over det putter nøkler i samme lomme e.l. Tenker å pelle det av om et halvt års tid.. Så om skjermen da eventuelt blir ripete i løpet av et års tid etterpå, så er det vel snart da på tide med ny telefon uansett. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...