Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig fornøyd med Desire.Men har et spørsmål. Jeg startet programmet Navigasjon som førvrig må ha både GPS og 3G aktivt for å laste kart og kjøreanvisninger.

Fins det noe eget navigasjonsprogram likt TomTom-Garmin etc...som kun bruker GPS antenna, og ikke er avhengig av datatilkobling som 3G eller Wi-Fi ??

Vil anbefale Copilot, bruker kun GPS på pre-installerte kart.

Jeg kjøpte Scandinavia versjonen fra hjemmesiden http://www.alk.eu.com/ Finnes ikke i Marked fordi det koster penger.

Når jeg installerte programmet så valgte jeg bare å installere Norge kartet foreløpig.

Norge kartet tar bare ca. 70 mb på minnekortet.

Jeg også prøver å instalere Copilot. Har lagt både copilot og 2577 over på minnekortet via kabel koblet til PC`n som en disk. Når jeg skal kjøre Autorun så får jeg bare opp at det ikke er et gyldig Win program. Det samme får jeg når jeg prøver på PC`n å.

Kan du hjelpe meg tror du?

Spennende med bare at du har lagt inn Norge kartet. Hva heter flia som Norge ligger under?

Jeg fikk appen som en apk fil.

Edit: Ser nå at det har løst seg.

Endret av Kneipp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan gi tips om hvor man får tak i Desire billigst? :)

Jeg bestilte fra elkjøp på tirsdag, og de sendte pakken på onsdag.. Der er total pris 3800, og det er med frakt. Anbefaler å bestille fra dem, de er i tillegg de billigste uten abonnement. Du kommer nok over noen med abonnement, med en lavere totalpris, blant annet har chess en til 3300 ca, men da er telefonen operatørlåst og du er stuck med månedlige innbetalinger til et dyrt abonnement (selv om totalprisen blir lavere på selve telefonen)

Lenke til kommentar

Noen som vet når Desire kommer på lager i norge igjen? Ser det er mange butikker som er utsolgt, og forventet på lager datoene blir stadig flyttet fremover i tid...

Muligens fordi at de selger ut de enhetene som er forventet å komme på de datoene de først setter opp. Flere sender ut telefoner fortløpende, men opererer ikke med lagerstatus da de i realiteten ikke har ledig lager. Bestill fra elkjøp du, da har du telefonenn i neste uke

Lenke til kommentar

Noen som kan gi tips om hvor man får tak i Desire billigst? :)

Jeg bestilte fra elkjøp på tirsdag, og de sendte pakken på onsdag.. Der er total pris 3800, og det er med frakt. Anbefaler å bestille fra dem, de er i tillegg de billigste uten abonnement. Du kommer nok over noen med abonnement, med en lavere totalpris, blant annet har chess en til 3300 ca, men da er telefonen operatørlåst og du er stuck med månedlige innbetalinger til et dyrt abonnement (selv om totalprisen blir lavere på selve telefonen)

HTC desire hos chess er ikke operatørlåst

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Nå har jeg prøvd alt! Får ikke sendt MMS med min Desire, men motta går bra. Har Telenor abbo., men ingen på kundeservice kunne klare å hjelpe meg. Noen som har/har hatt samme problem? :roll:

Hei. Hadde samme problem med min. Men visst jeg legger til tekst i tillegg til bilde, da blir de sendt hos meg. Håper det funker hos deg og :)

Lenke til kommentar

Fikk min desire i går, veldig fornøyd :D

Men tenkte jeg skulle få på invisibleshield, men har aldri gjort dette før, er det lett å få den på, eller er det noe jeg bør tenke på når jeg setter den på (med tanke på den flytende væska som skal brukes for å få det på) 

Også lurte jeg på, noen som vet om noen gode alarm apps? Fant en som jeg likte, men det er bare lite versjon som kan brukes med 1 alarm, og etter hva jeg har forstått så er det ikke mulig å kjøpe apps til android fra Norge enda?

Skulle gjerne hatt noe lignende g-alarm

Lenke til kommentar

Vet, men liker ikke den alarmen noe spesielt godt, altfor lett å skru av :p Skulle gjerne vært noe som kommer opp når man prøver å skru av, som f.eks. et par matte stykker e.l. som det er på g-alarm, da begynner jeg å våkne litt før jeg rekker å skru av ;)

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Andre som sliter med å surfe på internett med sin Desire idag? Har Netcom abb, og kun reklamene og rammene rundt nettsider laster inn, på alt annet kommer det opp "404/Page not found" osv. Surfer jeg med WiFi så fungerer det derimot fint. Prøvde med restart av telefonen også, nytteløst. Jævlig irriterende, for å si det mildt...

Forstår ingenting...surfer jeg på WiFi fungerer alle nettsider uten problemer, bruker jeg mobildata (EDGE) er det bare en håndfull som virker. F.eks går jeg inn på www.vg.no kommer det opp "Tilkoblingproblem - Siden inneholder for mange videresendinger" i en egen svart boks. Prøver jeg dinside.no kommer det opp "Beklager, siden finnes ikke" (men logoen og menybaren viser). Prøver jeg akam.no kommer det opp "Siden eksisterer ikke - beklager, men siden www.akam.nohttp://www.akam.no/ eksisterer ikke" (igjen, logo og menybar vises fint). Facebook virker heller ikke, t.o.m når jeg prøver den integrerte facebook applikasjonen kommer det opp "null" i en svart boks som forsvinner etter 2 sekunder...

Ingen som har opplevd noe lignende? Frustrasjonen tar snart overhånd...har prøvd å resette nettleser, starte mobilen på nytt osv.

Lenke til kommentar

Jeg har også et lignende håpløst problem. Datatrafikk funker veldig sporadisk. Har alltid en E eller H, men det oppstår ingen kontakt. Sync, Facebook, nettlesere, ingenting fungerer. Må slå av og på mobil data for at det skal virke kjapt, eller så kan jeg bare vente en stund og prøve igjen. Slik skal det jo ikke være på en mobil der poenget er å være online hele tiden. Har Chess som bruker Netcoms nett. Noen som har tilsvarende problem?

PS: Wifi virker som det skal.

Lenke til kommentar

Vet, men liker ikke den alarmen noe spesielt godt, altfor lett å skru av :p  Skulle gjerne vært noe som kommer opp når man prøver å skru av, som f.eks. et par matte stykker e.l. som det er på g-alarm, da begynner jeg å våkne litt før jeg rekker å skru av ;)

Test "Alarm Clock Plus".

Lenke til kommentar

har nettopp bestilt desire fra komplett.Ser noen plages med kontaktene er det ikke bare å kopiere til simkort fra den gammle mobilen,før så å kopiere fra sim å til desire.Er helt ny på android så jeg er ikke sikker hvordan det funker.Hvis det ikke funker sår er den jo ikke så smart likevell :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...