kewell79 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Du skulle bare visst... Spurte bare pent og presenterte muligheten for at jeg kunne avbestille for så å bestille på nytt. Hun foreslo da å bare endre bestillingen på hennes system slik at jeg slapp å gjennomføre avbestillingen. Endte visst nok sist i bestillingskøen, men vi har jo fått "garantier" for at første leveranse skal være av tilfredsstillende størrelse du har da strengt talt gjort en avbestiling siden du havner sist i køen, bare at du slapp å gjøre det selv å bestille på nytt Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Sorry bumb, men burde eg kjøpe denne: http://www.elprice.no/sandisk-micro-sdhc-16-gb-u-ada-osk194743 eller denne: http://www.elprice.no/nokia-m-minnekort-8gb/sandisk-micro-sd-16gb-osk194681 kva er forskjellen mellom dei? Er den eine raskare eller bedre enn den andre? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 betaler du 700kr for et 16gb kort!!! du kan få det for 370kr på http://www.24hshop.no/nb-NO/sandisk-microsd-16gb-p-5855.aspx?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkoo&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=SanDisk%20MicroSD%2016GB Lenke til kommentar
Optimus Prime Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er Sense likt på denne og HD2??? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kommer mobilen i andre fargen enn brun? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Er Sense likt på denne og HD2??? Nei. Søk på sense og desire, legend eller hero på youtube for å se hvordan det er. Kommer mobilen i andre fargen enn brun? Har sett den i sølv og. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 betaler du 700kr for et 16gb kort!!! du kan få det for 370kr på http://www.24hshop.no/nb-NO/sandisk-microsd-16gb-p-5855.aspx?utm_source=kelkoo&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkoo&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=SanDisk%20MicroSD%2016GB oj dæven, takkar!! Er det samma kortet? Og kva betyr det at det er HC? trur eg kjem til å bestille kort derifrå då ja, om det er trygt Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 HC = High Capasity Alle SD-/micro-SD-kort større enn 2 GB er HC. Det ser ut som samme kortet ja. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Bestilte kort fra Dustinhome jeg, men frakten er flat på 99,- der så jeg bestilte der for jeg skulle ha masse annet i tillegg. Uansett 339,- for 16GB: http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Kommer mobilen i andre fargen enn brun? Brun og sølv: Sølv: Kilde Lenke til kommentar
dredg Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Håper at alle som er på El-Price er brune, får jeg den i sølv blir jeg pissed. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Mens vi venter... Fra www.fonehome.co.uk VIDEO – Hands-on with the HTC Desire HTC Desire review – body and looks HTC Desire review – camera HTC Desire – top hints and cool secrets HTC Desire – how to turn it into a movie monster HTC Desire review – apps, multimedia, software Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hvor lenge varer batteriet vist man ser film? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 er det slik at desire har/får støtte for flash, mens nexus 1 ikke har (eller ikke får) ? har tenkt på n1 vs desire nå, selvom jeg allerede har bestilt desire fra komplett. hvis n1 er lettere å roote/installere andre roms, og får oppdateringer raskere, vel.. hvor nyttig er det, vs htc desire med flash, fm radio, og som er lettere å bestille (trenger ikke kontakte jetcarrier og få dem til å sende den hit osv.) n1 virker som en litt friere telefon? Lenke til kommentar
madmats Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 både Desire og Nexus One vil støtte full flash (10.1) iflg adobe "We require a device an ARM v7 (Cortex) processor. Examples include the Qualcomm Snapdragon chipsets and TI OMAP3 series.” (og det krever android 2.1 så SE X10 vil ikke støtte det med det første) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Nå er min Desire bestilt hos Elkjøp! Gleder meg til å få den! ~ Mortis Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå er Desire utsatt på sidene til elkjøp til den 15-04.. uff! Elkjøp Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Fikk kjøpt meg et 16GB minnekort hos cdon for den nette sum av 259 kr (50% rabatt på alt originaltilbehør til mobiltelefoner for noen uker siden). Problemet er at posten har klart å "miste" det. Det besynderlige er at jeg har to kamerater som også har fått sine kort "mistet" i posten. Noe sier meg at cdon ikke er veldig motivert til å selge disse kortene med tap... Synes likevel det blir litt for enkelt å skylde på posten og ikke bare "kåmm strait" med fakta Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Gi meg denne tlf, i samme innpakning som HD2... Savner det litt elegante "luksus-preget" på denne jeg... Så står fortsatt å bikker mellom denne og X10. Men er jo sugen på Sense og android 2.1... Men hvis SE bekrefter at de oppdaterer fra 1.6 -> 2.1/2.2 straks så blir det X10 på meg. Lenke til kommentar
ixpfah Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Mens vi venter... HTC Desire – top hints and cool secrets Android 2.1 still leaves you relying on internal memory for installing apps, so if you’re not careful about which apps you delete and which ones you dump, you’ll soon sun out of space. Hva?? Kan du ikke installere programmer på minnekortet? Du har altså bare en halv gigabyte til rådighet på denne telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå