Bjarnemann Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) Fikk den på teknikkmagasinet til 599 med Champion 349 i måneden. Med det er med 1 gig i tillegg, som alene er verdt 169. Siden jeg hadde Tele2 fra før av, og uansett trenger en gig blir regnestykket for telefonen 599+12*(349-169)=2759 Alt i alt en veldig ålreit pris. Ja det med Google kontakter er noe jeg kom på i etterkant Vet jeg kan legge til alle FB kontaktene, men det blir så rotete Vil bare ha de jeg liker og trenger i kontaktlista Endret 21. mai 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Swome Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Hvordan er det med gps-en. Vil den funke greit i f. eks trondheim? GPS står for Global Positioning System. Sist jeg sjekket var Trondheim på denne kloden, så det skal nok gå bra Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Kan noen bekrefte/avkrefte at 1.15.405.4 er siste frimware versjon, og hvor finner man de hen? Jeg tror ikke jeg kan bruke original firmware siden jeg har en Orange telefon, men har lyst å prøve når der kommer en ny versjon, hvis ikke får jeg bare håpe at MoDaCo kommer med en ny modifisert versjon... Jeg kan ihvertfall bekrefte at jeg har 1.15.405.4 på min desire som jeg har hatt i 2 uker. Btw: Er det flere som har klart å få støv under skjermen? Utrolig irriterende! Shit får jeg støv under skjermen selger jeg telefonen, det er det mest irriterende som er mulig å skje med en mobiltelefon. Slet med det når jeg hadde diverse Nokia telefoner og med HTC Magic. Hero var helt tett så jeg tok det for gitt at Desire også var det. Fatter ikke at det ikke er et helt lukket display på Desire, har angst nå å sjekker hvert fjerde minutt. Sony Ericsson har hatt lukkede display siden 2001(iallefall). Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som har kjøpt seg et "case"? Evt. hvilken, fra hvor? Mulig å få satt på en stropp på den, i tilfelle den vil i bakken? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Noen som har kjøpt seg et "case"? Evt. hvilken, fra hvor? Mulig å få satt på en stropp på den, i tilfelle den vil i bakken? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.33245 Ikke helt 100%, men det beste jeg har funnet så langt. Lenke til kommentar
BeeGee Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som forresten har klart å koble opp telefonen via blåtann til sin Audi/VW? Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvorfor tar det opptil flere minutter å få slått telefonen av? Den surrer på 'shutting down' i evigheter... :/ Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Prøver igjen med en litt kortere versjon; jeg har klart å slette noen av google kontaktene mine, men mobilen er fortsatt offline. Kan jeg synke kontaktene mine fra telefonen til google manuelt, eller vil det gå automatisk motsatt vei og slette kontaktene på telefonen min? Lenke til kommentar
VikingTommyen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Noen som vet om den planlagte transportstreiken vil ramme Moobi sine leveranser? Dette hører vel ikke til i denne tråden? Men så lenge du ikke har bestillt levering på dør, ser det ut til at det går greit fordi da er det posten som brukes. Har du bestillt levering på dør tror jeg det er bring som kjører ut, og de er tatt ut i streik fom tirsdag 25. mai. Lenke til kommentar
starfox Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 hvis man skal oppgradere fra androis 2,1 til 2,2 må man da sende inn mobilen til et verksted eller kan man gjør det selv på internett Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kan man slå på mobilen mens den laddes for første gang, eller er ikke det så lurt? Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvordan ser jeg på film på min desire? .. ... http://www.doubletwist.com/dt/Home/Index.dt Drag and drop, konverterer on the go. Fungerer med alt jeg har prøvd til nå Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 hvis man skal oppgradere fra androis 2,1 til 2,2 må man da sende inn mobilen til et verksted eller kan man gjør det selv på internett Det kan du gjøre helt selv. Men det tar nok litt tid før 2.2 kommer til HTC Desire... [Guess] Kommer nok ikke før i slutten av året [/Guess] Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kan man slå på mobilen mens den laddes for første gang, eller er ikke det så lurt? Må den laddes et par timer før jeg slår den på for første gang? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Kan man slå på mobilen mens den laddes for første gang, eller er ikke det så lurt? Må den laddes et par timer før jeg slår den på for første gang? Det går fint å ta den på med en gang. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Jeg har lyst å ha alle mine kontakter (De med mail og de som kun har telefonnummer) i mine kontakter i Google Mail kontoen min. Noen som kan si meg hvordan jeg syncer telefonboken min på mobilen med min google konto? Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Skal ha meg Desire litt kjapt etter å ha solgt iPhonen min. Er så ekstremt vandt med å ha en mobil i lomma, og nå blir alt så utrolig TOMT. Noen som vet hvor jeg får tak i HTC Desire under 4000 kr fortest mulig??? Ha en ellers fin kveld Bli veldig god venn med en som jobber i elektronikk foretning. Det skal hjelpe. Da får du vell varen med det samme viss de har den inne og godt under 4000 kroner. Endret 22. mai 2010 av frinder Lenke til kommentar
webgo Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Bra med litt humor i hverdagen, men jeg spurte om HVOR (ikke hvordan) jeg kan få tak i den for under 4k Lenke til kommentar
Schnugaf Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Bra med litt humor i hverdagen, men jeg spurte om HVOR (ikke hvordan) jeg kan få tak i den for under 4k Finner sikkert ikke mobilen til under 4k i vanlige butikker, du må nok på nett. Vet iallefall at den ligger på 4.3k hos Expert, og vi er vel stort sett billigere enn Elkjøp på mobiler så vidt jeg husket. https://prisguiden.no/produkt/123456 Prisguide Edit: Hadde feil, Elkjøp har den billigere. Den ligger på 3845 tror jeg. Endret 22. mai 2010 av frinder Lenke til kommentar
Mez Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Finnes det mulighet for å importere kontakter og oppdatere disse via XML? Tenker å få alle kunder og kontakter i på jobben automatisk inn på telefon, så jeg har alt oppdatert alltid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå