Billy Bob Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Noen som vet om en "step-by-step" liste for hvordan en skifter fra det originale minnekortet til et nytt og større? Tenker litt på det som allerede er på det kortet som følger med, kult å få det over på det nye. Samt dette med formatering. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Noen som vet om en "step-by-step" liste for hvordan en skifter fra det originale minnekortet til et nytt og større? Tenker litt på det som allerede er på det kortet som følger med, kult å få det over på det nye. Samt dette med formatering. På forhånd takk. er det ikke bare "koble til pc, kopier alt på SDkort > koble til nytt SDkort, overfør" ? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 I kalenderen min (synkronisert mot google calendar), så viser den en logo hver mandag som indikerer at uken starter. Går det an å fjerne den noteringen? Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Hei folkens Jeg er veldig spent, er dere fornøyd med mobilen? Svarte den til forventningene? Den har vært en suksess på markedet, det kan vi alle være enige om. Lenge siden det har vært så stor pågang på akkurat en modell. Sist gang var kanskje Nokia n95 Ellers kan jeg fortelle at vi får 2 partier med Desire igjen på tirsdag, så de som har bestilt vil få den tilsendt da. Ellers er jeg tilgjengelig på PM hvis dere lurer på noe. Docking er visst ikke prioritert dessverre, selv om vi maser på leverandørene. De har funnet en type som passer til Desire, men de har verken pris eller leveringsdato nå mvh Elprice.no Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 I kalenderen min (synkronisert mot google calendar), så viser den en logo hver mandag som indikerer at uken starter. Går det an å fjerne den noteringen? Hadde noe lignende, og for meg så virket det å fjerne ukenummer på google calendar, for så å synkronisere den på nytt. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) I kalenderen min (synkronisert mot google calendar), så viser den en logo hver mandag som indikerer at uken starter. Går det an å fjerne den noteringen? Hadde noe lignende, og for meg så virket det å fjerne ukenummer på google calendar, for så å synkronisere den på nytt. hmm, funker ikke det altså EDIT: Fikk det til nå, men måtte deaktivere det på mobilen... Endret 14. mai 2010 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Noen som vet om en "step-by-step" liste for hvordan en skifter fra det originale minnekortet til et nytt og større? Tenker litt på det som allerede er på det kortet som følger med, kult å få det over på det nye. Samt dette med formatering. På forhånd takk. er det ikke bare "koble til pc, kopier alt på SDkort > koble til nytt SDkort, overfør" ? Ingen formatering? Edit: Gjorde det slik jeg, rett fram. Mobilen finner ikke bildene nå, noen som har en aning på hvorfor? Endret 14. mai 2010 av Billy Bob Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Docking er visst ikke prioritert dessverre, selv om vi maser på leverandørene. De har funnet en type som passer til Desire, men de har verken pris eller leveringsdato nå Håper at dere fortsetter å mase, slik at det ikke bare "dør hen". Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Haha, litt OT, men skulle skrive Hugo Boss (som i merket) med ordboka. Endte opp med Hitler Voss Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noen andre som har opplevd at ringetonen tilbakestilles til default? Vet ikke om det er fordi jeg har hatt i handsfree, men har nå opplevd flere ganger at den går tilbake til, det jeg tror er default, framfor min nedlastede ringetone. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Er det mulig å skifte vekkerklokke tone? Får ikke det til jeg... Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Du velger alarmtone når du setter alarmen.. Lenke til kommentar
hessel Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Irriterer du deg over skjermbeskytteren, og at telefonen ("tastelås") bare kan låses opp med powerknappen? Bruk applikasjonen No Lock! Fungerer veldig bra. Da kan du sette skjermbeskytteren til f.eks. 30 sek, og trykke på f.eks. home- eller menu-tasten for å få opp skjermbildet igjen, uten å måtte låse opp telefonen først. Legg en widget for No Lock i hovedvinduet, så kan du låse opp og igjen telefonen. Genialt; klarer meg ikke uten denne. http://www.appbrain.com/app/org.jraf.android.nolock Lenke til kommentar
illmatic. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Irriterer du deg over skjermbeskytteren, og at telefonen ("tastelås") bare kan låses opp med powerknappen? Bruk applikasjonen No Lock! Fungerer veldig bra. Da kan du sette skjermbeskytteren til f.eks. 30 sek, og trykke på f.eks. home- eller menu-tasten for å få opp skjermbildet igjen, uten å måtte låse opp telefonen først. Legg en widget for No Lock i hovedvinduet, så kan du låse opp og igjen telefonen. Genialt; klarer meg ikke uten denne. http://www.appbrain.com/app/org.jraf.android.nolock Sist jeg prøvde denne, så mistet jeg opplåsningsmønster også. Mulig å endre på det nå eller? Det ideelle hadde vært å kun trykke på meny, og komme rett til opplåsingsmønster.. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Noen som klarer å finne Skype på Android marker? Det kommer ikke frem når jeg søker på Skype. Eller kan man finne det på ett annet marker kanskje? Første meldingen på desire. Var moro å skrive. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Du finner ikke Skype til Desire ennå... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 hvorfor må alle programmer på android kalles "apps" ? wannabe app store? jeg stnes det høres mye bedre ut med "programs", er det ikke det det alltid har hett? bruker de "apps" fordi det er kortere eller hva? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 hvorfor må alle programmer på android kalles "apps" ? wannabe app store? jeg stnes det høres mye bedre ut med "programs", er det ikke det det alltid har hett? bruker de "apps" fordi det er kortere eller hva? Apps er en forkortelse for Applications Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Kjapt spørsmål. Fikk min Desire for noen dager siden, min første androidtelefon. Ser på Market at det finnes antivirusprogram. Er det et problem med virus på android? Lenke til kommentar
sxterbx Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Finnes det noe alternativ program for å synkronisere kalender fra Outlook? Får ikke kontakt mellom telefon og PC, via HTC Sync. Skru av og på debugging på telefonen... Funka i alle fall for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå