oldboy Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Bestilt +1 Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Esj, begynner å nærme meg en vegg nå. Etter å ha lekt med telefonen i 2 dager nå begynner internminnet på telefonen å gå fullt. Har installert litt over 30 apps, skjipe greier. Er det mulighet for å lagre på sd enda? Eller kommer det med v.2.2? Lenke til kommentar
Veg4rd Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som vet hva slags hastighet jeg bør ha på 3g? Og dvs. når det står H i displayet? takkær for svar Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Esj, begynner å nærme meg en vegg nå. Etter å ha lekt med telefonen i 2 dager nå begynner internminnet på telefonen å gå fullt. Har installert litt over 30 apps, skjipe greier. Er det mulighet for å lagre på sd enda? Eller kommer det med v.2.2? Ikke mulig enda. Forhåpentligvis får vi denne muligheten snart. Forresten, vil ikke programmene som blir liggende på SD-kortet være en del treigere i bruk? Både siden filene ligger et annet "sted", og fordi SD-kortene har mye større kapasitet og dermed også mer å søke gjennom. Da kan det nok være verdt pengene å kjøpe minnekort som er av høyere klasse enn 1 og 2. Endret 5. mai 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Esj, begynner å nærme meg en vegg nå. Etter å ha lekt med telefonen i 2 dager nå begynner internminnet på telefonen å gå fullt. Har installert litt over 30 apps, skjipe greier. Er det mulighet for å lagre på sd enda? Eller kommer det med v.2.2? google har sagt at det kommer "Snart", kommer forhåpentligvis i 2.2 (18/19 mai). i midlertid kan du avinnstallere apps som tar stor plass som du ikke bruker/trenger. Lenke til kommentar
Hes Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Noen som har prøvd å roote telefonen? Vurdere det sterkt pga. Market og A2SD Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 se her..... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1226167 Lenke til kommentar
Hes Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Skulle søk først, sorry. Endret 5. mai 2010 av Hes Lenke til kommentar
junkish Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 deal fikk ikke avbestilt den jeg hadde inne på bestilling hos dem så nå har en for mye på vei. noen som vil kjøpe den av meg istedet for at jeg må bruke angrefristen? (3900kr) ser den er utsolg over alt. vet ikke om det kan bli litt lok med garanti om jeg selger den videre ? Lenke til kommentar
ixpfah Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 deal fikk ikke avbestilt den jeg hadde inne på bestilling hos dem så nå har en for mye på vei. noen som vil kjøpe den av meg istedet for at jeg må bruke angrefristen? (3900kr) ser den er utsolg over alt. vet ikke om det kan bli litt lok med garanti om jeg selger den videre ? Garanti fra selger og andre forbrukerrettigheter følger vel med varen til den som måtte kjøpe den fra deg. Men det er sikkert greiest om de får med en kvittering. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ja ligger jo med en kvittering med mitt navn og adr Lenke til kommentar
ixpfah Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 ja ligger jo med en kvittering med mitt navn og adr Da kan jeg ikke skjønne at det skal være noe problem med garantier/forbrukerrettigheter (med mindre du av en eller annen grunn skulle ha fått en personlig garanti, som kun gjelder for deg som person). Lenke til kommentar
coban Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Gud det er vanskelig å få tak i denne telefonen. Noen som vet hvor man får det? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Amentio fikk den nettopp inn så jeg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Mange har fått den på lager nå....... Endret 5. mai 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
John P. Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Ja.... Da kan jeg ihvertfall meddele at jeg nesten har kasta 1500,- i dass, da Monster Beats Tour w/Control Talk ikke fungerer som det er meningen på denne telefonen. Jeg var jo litt forberedt på at det var en mulighet, men jeg mente å ha lest at de som fungerte for iPhone også fungerte på denne. Volumet reagerer ikke i det hele tatt, og det eneste man kan gjøre med midt-knappen er å pause/starte låta man spiller. Trykker man to ganger kjapt på midt-knappen, som egentlig skal hoppe til neste spor, så ringer telefonen isteden til den kontakten du ringte sist. Så det er mulig det er en viss hands-free funksjonalitet der, men ikke som tiltenkt der heller vil jeg tro. Kjipern. Er dette noe som muligens kan fikses i software senere (Android versjon)? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Forresten, vil ikke programmene som blir liggende på SD-kortet være en del treigere i bruk? Både siden filene ligger et annet "sted", og fordi SD-kortene har mye større kapasitet og dermed også mer å søke gjennom. Har installert A2SD, og min erfaring er at det ikke går noe tregere enn når applikasjonene lå i internminnet. Har et Kingston 16GB klasse 2 kort. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk bekreftet at Compact QWERTY hadde ÆØÅ på en kamerat sin telefon i dag. Da er det ekstra merkelig at de mangler i QWERTY.. Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg fikk bekreftet at Compact QWERTY hadde ÆØÅ på en kamerat sin telefon i dag. Da er det ekstra merkelig at de mangler i QWERTY.. De mangler jo egentlig ikke. Holder man inne "A" så får man opp "Æ" og "Å" og hold inne "O" for "Ø". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå