John P. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Jeg bruker det tastaturet som fulgte med fortsatt, og synes ikke det er noe problem. For enten gjetter den (som regel riktig) at jeg vil ha en æ, ø eller å i ordet (eller kommer med det som forslags-ord), eller så kan man jo holde inne a eller o -tastene for å få opp de bokstavene. Funker greit for meg iallefall. Endret 4. mai 2010 av John P. Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg bruker det tastaturet som fulgte med fortsatt, og synes ikke det er noe problem. For enten gjetter den (som regel riktig) at jeg vil ha en æ, ø eller å i ordet, eller så kan man jo holde inne a eller o -tastene for å få opp de bokstavene. Funker greit for meg iallefall. Samme her.. brukte det skandinaviske en stund, men fant ut jeg likte det orginale tastaturet bedre Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, argh, finner jo fanden ikke en eneste butikk som har denne telefonen på lager. Hva skjer med leverandøren her i Norge? Dette blir nesten litt for dårlig. Kan vel da ikke ha solgt _så_ bra at de ble tatt på sengen? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Så rart at det kan lastes ned tastaturet med ÆØÅ, selv om HTC ikke tilbyr dette. Er det mulig med norsk menyspråk? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Så rart at det kan lastes ned tastaturet med ÆØÅ, selv om HTC ikke tilbyr dette. Er det mulig med norsk menyspråk? ja. hvorfor er det rart? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Noen som vet hvordan man oppdaterer profilbilde/kontaktilde til folk i telefonboka? Jeg tenker på kontakter jeg har linket opp mot facebook profilen.... Lenke til kommentar
John P. Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Fy flate - greit at jeg har knota en del i begynnelsen, siden dette er min første både touch- og Android telefon, men den blir bare bedre og bedre jo mer jeg får 'personifisert' den, og lagt til de programmene jeg vil ha etc. Utrolig digg nå, må jeg si. Så utrolig kult at det er så mange nyttige apps man kan legge til, f.eks. har jeg nå lagt til Lookout, som både er antivirus og som også gjør at man kan lokalisere telefonen ved hjelp av GPS og triangulering dersom den blir mistet/forlagt eller stjålet. Og i tillegg kan ta automatiske backup av innholdet på telefonen en gang i uka. Og jeg har lagt inn skjermlåsingsmønster, som også er en genial løsning for å sikre telefonen synes jeg. Ja - tusen ting jeg kunne nevne, men bare veldig fornøyd rett og slett. Eneste jeg vil si er en dårlig ting nå er den innebygde høyttaleren. Den er litt for svak både for ringesignal og alarm (og så klart for musikk). Litt smårusk er det, men det skylder jeg mer på Tele2/Netcom og min egen "distréhet" og ti tomler enn på telefonen. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Så rart at det kan lastes ned tastaturet med ÆØÅ, selv om HTC ikke tilbyr dette. Er det mulig med norsk menyspråk? ja. hvorfor er det rart? Synes det er rart at det tilbys mer av HTC sitt tastatur på nettet, enn på deres flaggskip. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 det er ikke HTC sitt tastatur, det er 3. parts tastaturer. Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Opplevde noe veldig rart i natt. Ble vekt kl 2 av at tlf min spilte musikk! Den lå på nattbordet, utfor rekkevidde. Våknet av at jeg hørte musikk og lokaliserte til slutt at det kom fra tlf. Godt forvirra tok jeg opp tlf og så på skjermen. Kunne ikke se det lille ikonet oppi hjørnet som har vært der tidligere når jeg har spilt musikk. Gikk inn i "musikk" via "alle programmer" og der var det ikke den sangen som spilte som var fremst og det stod dessuten på stopp. Hva i all verden?? Måtte slå av tlf for å få slutt på musikken. Noen som har teorier? Liknende opplevelser? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Ja, jeg opplevde flere ganger at en Radioresepsjon-podcast begynte å spille av seg selv. Etter at det hadde skjedd noen ganger oppdaget jeg at det var varslingslyden for Facebook-applikasjonen som plutselig hadde endret seg. Endret 5. mai 2010 av Peppep Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Opplevde noe veldig rart i natt. Ble vekt kl 2 av at tlf min spilte musikk! Den lå på nattbordet, utfor rekkevidde. Våknet av at jeg hørte musikk og lokaliserte til slutt at det kom fra tlf. Godt forvirra tok jeg opp tlf og så på skjermen. Kunne ikke se det lille ikonet oppi hjørnet som har vært der tidligere når jeg har spilt musikk. Gikk inn i "musikk" via "alle programmer" og der var det ikke den sangen som spilte som var fremst og det stod dessuten på stopp. Hva i all verden?? Måtte slå av tlf for å få slutt på musikken. Noen som har teorier? Liknende opplevelser? Er vel bare å kontakte åndenes makt Nja... du har ikke lagt spotify alarm eller installert en annen klokke med alarm på da? Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, jeg opplevde flere ganger at en Radioresepsjon-podcast begynte å spille av seg selv. Etter at det hadde skjedd noen ganger oppdaget jeg at det var varslingslyden for Facebook-applikasjonen som plutselig hadde feil varslingslyd. Er vel bare å kontakte åndenes makt Nja... du har ikke lagt spotify alarm eller installert en annen klokke med alarm på da? Ja, ser ut til at det var varsel på FB eller Gmail som hadde flippa. Herregud, ble jo helt satt ut. Forumet her er gull! Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 hvor kan jeg fikse friend stream så den oppdaterer seg automatisk? har på autosynk, og har 1 times oppdateringsintervall på face og twitter, men må likevel oppdatere FS manuelt.. har ligget her i timesvis med god wifi-tilgang. har vært slik siden jeg fikk telefonen. og er det mulig å få klokka/friend/newsstream til å kjøre i bakgrunnen, så de ikke må laste på nytt når jeg kommer til skjermen med dem? (de stopper når jeg bytter skjerm) Lenke til kommentar
Swome Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 da har jeg tatt mitt is av igjen. skjermen ble sykt mye bedre å bruke nå. liker følelsen av glass under fingeren. Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 da har jeg tatt mitt is av igjen. skjermen ble sykt mye bedre å bruke nå. liker følelsen av glass under fingeren. Hm... Enig, IS stod ikke helt til forventningene. Monterte mitt i går. Har ingen luftbobler eller støv, men overflaten minner mer om et bølgete hav. Noen som vet om dette jevner seg ut etterhvert, eller er dette sånn is er? Mitt førsteinntrykk er hvertfall at de "harde" beskyttelsene med statisk "lim" gir en mye bedre brukeropplevelse enn dette. Dessuten fås disse fra et par dollar og oppover. Bruker den på ipod touch, og disse er nærmest umulig å se at er på. Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Hei folkens Endelig kommer Copter til Desire på lager (de ble sendt til oss igår, så vi burde ha de idag). Vi får også et lite parti med Desire inn på lager i morgen, men det er store leveringsproblemer, så vi vet ikke når vi får neste parti mvh Elprice.no Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er lei av å vente på at noen skal få den på lager. Tror jeg bare bestiller den hos Chess, overfører nummeret mitt og bestiller SurfQueen i tillegg:) Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er lei av å vente på at noen skal få den på lager. Tror jeg bare bestiller den hos Chess, overfører nummeret mitt og bestiller SurfQueen i tillegg:) Jeg bestilte hos chess for over en uke siden, og sendte en mail til kundeservice og spurte om når de regnte med den kommer på lager. Den gode nyheten er at de sa at den var forventet inn 6.5 eller 7.5 (ubekreftet dato), altså kanskje allerede i morgen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå