Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Det ser ut som at flere leverandører sliter, ja. Fortell om kjempetilbudet :)

 

På chess så ser det foreløpig ut til at vi får den inn på fredag. Jeg tør selvfølgelig ikke å garantere dette når man tar med alle leveranseproblemene som er for tiden, så ta den som meget ubekreftet, men det var i det minste den siste beskjeden vi fikk :)

Vil tro at det i så tilfelle er på vei til de fleste andre ganske snart også.

Vi pleier å være tidlig ute, men ser ikke for meg at Chess prioriteres foran alle andre som har bestilt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen fordeler med rooting bortsett fra betalapps?
Man kan bruke betal-apps uten å roote.

 

Fortell. Ikke på Android market vel?

andre har et meget begrenset utvalg

 

En del av programmene lar seg kjøpe direkte fra produsentenes hjemmeside. Den andre måten er vel å få tak i et amerikansk sim-kort.

 

Noen som har link til et slikt et som har gjort susen forresten? (Amerikansk Sim-kort altså.)

Lenke til kommentar

Hvordan åpner man en Desire hvis den er operatørlåst? Må man roote da, eller finnes det en liten snarvei? Sitter i England nå å venter på at Orange skal komme ut med Black Edition, men jeg vil jo ikke bruke engelsk abonnement. Tenkte at jeg vil la være å roote telefonen til jeg eventuelt føler behov for det...

Lenke til kommentar

HandBrake settings for konvertering av video:

On Picture, I have Width = 800, then click "Keep Aspect Ratio" and let it populate height. Anamorphic set to "None", Cropping set to "Automatic".

 

On Video Filters, everything is set to Off and unchecked.

 

On Video, Video Codec is H.264 (x264), Framerate is "Same as source", Avg. Bitrate is checked with the value of "1500"

 

On Audio, the one track is set as Source: Automatic, Audio Codec: AAC (faac), Mixdown: Stereo, Samplerate: 48, Bitrate: 128, DRC: 0.0.

 

Nothing special for Subtitles or Chapters

 

Advanced I've got:

Reference Frames: 1

B-Frames: 0

Motion Estimation Method: Uneven Multi-Hexagon

Subpixel Motion Estimation: 6

Motion Estimation Range: Default (16)

Analysis: All

8x8 DCT: Unchecked

CABAC Entropy Coding: Unchecked

Psychovisual Rate Distortion: Greyed, all the way left.

No Fast-P-Skip: Checked

No DCT-Decimate: Unchecked

Deblocking: Both on Default.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar

Fanken...fekk IS'et mitt i dag, og det skulle faen ikkje være lett å montere..

etter å tatt den av og på MANGE ganger, som eg desverre måtte sidan eg ikkje fekk den våt nok til å skli på skjermen, så begynna det å samle seg hår på IS'et, og det va umulig å få vekk. Prøvde til og med med pinsett...så nå ser det ut som om eg har to lange grove striper over heile skjermen :cry:

 

jaja, blir å bestille endå ein då :thumbdown:

 

Hvordan passet det på? Fikk IS fra Zagg i posten i dag, men har ikke montert det. Fra det jeg kan se passer ikke shieldet helt ut til kantene av skjermen (slik at det dekker den svarte rammen rundt skjermen. Hadde jo forventet at det skulle gå kant i kant med overgangen "svart ramme" og "brun ramme". Der kan man jo føle en liten kant fra før.

 

Sorry litt rotete skrevet, men regner dere forstår. Har som sagt ikke montert det, kun første øyekast.

Shieldet er jo elastisk, så du får det ut i kantene når du tar det på. Jeg har i hvertfall dekket hele skjermen, men lurer på om eg skal ta d av igjen.. Liker følelsen av glass bedre.

Lenke til kommentar

Hei. Har noen andre problemer med lyden i telefonen? Min klipper av og til under samtale. Virker som den er kresen på nettforholdene. Men virker helt fint utenom. Men sus og klipping av samtale. Virker som de i andre enden hører meg ok. Men jeg mister halve ord og får støy. Kjøpt den på elprice. Så dersom dere leser dette noen tips? Har hatt desiren siden fredagen den den kom i salg. Har ikke snakket veldig mye i den. Men dette begynner og irritere en del fordi jeg sliter med å skjønne hva som blir sagt..

Lenke til kommentar

Leste i Tek.no sin test at denne mangler ÆØÅ. Selv har jeg HTC Dream (den første Android-telefonen :) ) der jeg har lagt inn en modifisert versjon av HTC sitt touch-tastatur, og den har ÆØÅ. Er dette virkelig noe som mangler? Tenker først og fremst på Compact QWERTY.

Man må laste ned skandinavisk tastaturoppsett fra markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...