LeChock Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sliter med å komme meg på mobilt nett. Bruker Chess (netcom). Har haket på på "mobilt nettverk" under "trådløst og nettverk" i innstillinger. Har også haket på "dataroaming", "dataroaming lyd" og "aktiver alltid-aktive mobildata".. Noen som har forslag? sett telefonen i flymodus, så tilbake til vanlig, slå på mobilt nett. VOLLA Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sliter med å komme meg på mobilt nett. Bruker Chess (netcom). Har haket på på "mobilt nettverk" under "trådløst og nettverk" i innstillinger. Har også haket på "dataroaming", "dataroaming lyd" og "aktiver alltid-aktive mobildata".. Noen som har forslag? Prøv å velge "kun gsm" og se om du får edge da.. Har funket for meg et par ganger uten at jeg vet helt hvorfor.. (kansje dårlig 3g dekning ?) Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nå som den er roota, kan jeg legge inn programer som setcpu? Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sliter med å komme meg på mobilt nett. Bruker Chess (netcom). Har haket på på "mobilt nettverk" under "trådløst og nettverk" i innstillinger. Har også haket på "dataroaming", "dataroaming lyd" og "aktiver alltid-aktive mobildata".. Noen som har forslag? Du kan jo prøve å sette opp nettilkoblingen på nytt? Dette skal være oppsettet for Chess: * Navn: Chess WAP * Databærer: pakkedata * Tilgangsnavn (APN): netcom * Brukernavn: chess * Passord: chess * Startside: http://wap.chess.no * Proxyadresse: 010.254.254.010 * Proxy Port: 8080 Lenke til kommentar
Chrome Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har noen fått Invisible Shield bestilt fra Zagg? Bestilte med Royal Mail (4-6 dager) den 14 og den ble sendt den 16, og har fortsatt ikke fått den. Noen som har samme erfaring? Lenke til kommentar
Stableford Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ovenstående restart hjalp ikke lenge ... J.... irriterende ..! "Hver gang telefonen har vært "i dvale", dvs skjermbeskytteren har vært koblet inn og jeg på en eller annen måte skal sjekke eller åpne e-post-programmet, så får jeg følgende feilmelding: "BEKLAGER. Prosessen E-post (prosessen com.htc.android.mail) har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen." Så må jeg trykke "Tving lukking" (eneste alternativ) og åpne e-post på nytt. Da går det greit. Nokså tungvint å måtte åpne programmet to ganger hver eneste gang!" Ingen andre som får denne meldingen eller har gode råd??? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bruker du task killer? Er det gmail, eller htc sitt mailprogram du bruker? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har opprettet en tråd om tips til datavennlige abonnement som passer til leketøyet vårt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224824 Setter pris på input der. Lenke til kommentar
John P. Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Beklager, fant svaret. Endret 29. april 2010 av John P. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Tidligere i denne tråden var det en kar som linket til et Micro SD-kort på 16 GB som kosta 3-400 kroner. (Klasse 2) Er det noen som vet hvilket dette er, eller vet om et tilsvarende? Endret 29. april 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
starfox Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 hvilken land er htc fra?,nokia er finsk og se er jo japansk svensk Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) F***, alle steder er utsolgt for Desire. Starfox; Taiwan. Endret 29. april 2010 av Ustedalen Lenke til kommentar
starfox Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 ok takk for svaret,gjør ikke noe at de er utsolgt,har ikke riktig råd å kjøpe for om en mnd eller to Lenke til kommentar
Stableford Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Bruker du task killer? Er det gmail, eller htc sitt mailprogram du bruker? Nei, jeg bruker ikke Task killer. Jeg bruker htc's mailprogram og syncer med Exchange server (Active sync) og min gmail-konto. I tillegg har jeg en privat online-konto hos Telenor. Får samme feilmelding uansett hvilken av kontoene som er "aktiv" når jeg åpner e-mail-programmet. Når feilmeldingen først har kommet en gang (og den kommer hver gang skjermen har vært av!), så funker det greit om jeg lukker og åpner programmet mange ganger. Men altså straks skjermen har vært av og jeg åpner e-mail-prg kommer denne feilmeldingen. Takker for all bistand. Endret 29. april 2010 av Stableford Lenke til kommentar
Stableford Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Verdens beste telefon? - I hvertfall en sekser i Dagbladet...! http://www.dagbladet.no/2010/04/28/tema/teknologi/hjemmepc/mobil/klikk/11485550/ Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nokon som har fått IS?! Begynnar å bli veldig utolmodig sidan eg ikkje ska bruke telefonen før eg får den.. Blei sendt frå Zagg 16. April Takk for svar Nope, ikke dukket opp her enda eller.. Fikk også mail fra de 16. april. Står sykt respekt av at du klarer å ikke bruke den mens du venter på IS Noen som kan anbefale en mediaplayer? Jeg benytter mVideoPlayer, veldig fornøyd med denne, støtter også subs. Spørsmål: Har skjedd meg noen ganger at jeg har fått skrudd av skjermlåsen på mobilen mens jeg har den i lommen. Hadde aldri dette problemet med iFåån. Noen som vet hvordan man kan bytte til en annen opplåsning av skjermen? Regner med en luring har laget en løsning på dette.. instillinger>sikkerhet>opplåsningsmønster ? Ja det er sant at det er en mulighet, men jeg glemte å skrive at jeg ikke ønsker å bruke opplåsningsmønster. Hadde et håp om at man kan bytte ut hele "slide ned for å åpne" med en annen løsning? Om ikke har må jeg vel bare gå for opplåsningsmønster... Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Verdens beste telefon? - I hvertfall en sekser i Dagbladet...! http://www.dagbladet.no/2010/04/28/tema/teknologi/hjemmepc/mobil/klikk/11485550/ Ikke så overraskende da, den er jo knallbra Lenke til kommentar
osmano Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tidligere i denne tråden var det en kar som linket til et Micro SD-kort på 16 GB som kosta 3-400 kroner. (Klasse 2) Er det noen som vet hvilket dette er, eller vet om et tilsvarende? her Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er 3900kr det billigste man får kjøpt telefonen for? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tidligere i denne tråden var det en kar som linket til et Micro SD-kort på 16 GB som kosta 3-400 kroner. (Klasse 2) Er det noen som vet hvilket dette er, eller vet om et tilsvarende? her 123 kr med frakt på ebay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå