Zappza Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nå er telefonen rootet, og det er ikke så mye mer man kan ønske seg http://twitpic.com/1iwzwx Fremgangmåte kommer i morgen Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Nå er telefonen rootet, og det er ikke så mye mer man kan ønske seg http://twitpic.com/1iwzwx Fremgangmåte kommer i morgen Dette har jeg alt skrevet Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nå som Desire er rootet, hva kan vi forvente oss fremover da? "Hjemelagde" room? Mulighet for marked enabler? Hva annet gøy som kommer med root? Tipper jeg nå kan få lagt inn programmer på minnekortet istedet, men hvordan gjøres dette og hva er ulempene med det? Lenke til kommentar
zpp Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Telefon -> *#*#4636#*#* En del interessant informasjon der. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har Elprice vært og sagt noe nærmere om når de får inn Invisible shield? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Noen som har testet Griffin SmartTalk? Vil denne virke på HTC Desire, eller er den kun til iPhone? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg ble i alle fall skuffet over Timetech beskyttelsesfilmen fra elprice. Synligheten ble merkbart dårligere. Mulig invisible shield er bedre men uansett hvor god den er gjør man i realiteten en glassskjerm om til en plastskjerm ved å legge et lag plast oppå, så skjermen vil aldri bli like blank. Har forresten laget en generell diskusjonstråd for Desire her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1224364 Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har Elprice vært og sagt noe nærmere om når de får inn Invisible shield? Beklager, står fortsatt ubekreftet leveringsstatus hos leverandør. I følge retningslinjene får vi ikke legge ut produkter her som det ikke har vært snakk om/forespørsel om fra dere brukere, men docking som har blitt etterlyst kan vi kanskje skaffe, leverandøren vår skulle undersøke dette nå, håper på svar snart Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Docking er definitivt noe jeg er ute etter i alle fall. De eneste docking-løsningene jeg har funnet for Desire så langt er egentlig lagt for Nexus One (selv om de virker med Desire). Kjenner du til om de dere kanskje får er originale for Desire? Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Den vi har sett på er original til Desire ja mvh Elprice.no Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Kommer definitivt til å bestille docking hvis det legges ut. Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Da fikk jeg svar fra leverandøren, deres leverandør igjen hadde de ikke på lager, og hadde heller ingen pris å gi oss ennå, men jeg skal holde dere oppdaterte. Men prisen ut fra oss kommer sikkert til å være 150-200,- uten å si nøyaktig. Ting tar tid dessverre, tilbehør til Desire er tydeligvis en mangelvare mvh Elprice.no Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bilholder ønskes også... Og joggeveske... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Har sett flere med slik beskyttende plastskjem/film på sine touch-telefoner og det ser virkelig ikke bra ut. Synes også det er bedre å berøre glass enn plast. Skulle jeg kjøpt noe skulle det vært et etui for telefonen. Har noen funnet noen som passer? Kunne helst tenke meg et tynt læretui uten noen lås- eller festeanordninger? Endret 28. april 2010 av robertaas Lenke til kommentar
Zeddicus Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Må jo være livsfarlig å ha denne telefonen påslått når man er på utenlandsreiser. Man risikerer jo at "et eller annet" bruker datatrafikk uten at man ønsker det, og sitter igjen med en kjemperegning når man kommer hjem. Last ned APNDroid, det programmet stenger all datatrafikk dersom det er ønskelig. Man kan la MMS lastes ned selv om den sperren er aktivert. Det er jo bare å velge at man ikke ønsker roaming så er det problemet løst, da stenges all datatrafikk når man er koblet til nett utenfor norge. Instillinger --> Trådløst og nettverk --> Mobile nettverk. Pass på at det IKKE er huket av for "Dataroaming". Eller slå av internett: Hald inne på-knappen, trykk på "Mobilt nettverk". Voila! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Bilholder ønskes også... Og joggeveske... Til trening har jeg kjøpt denne fra Dealextreme. Er egentlig beregnet til iPhone, men målene er nesten identiske med Desire. Har ikke mottatt den enda, så kan ikke gi noen erfaringer. Kostet bare ca kr 20,- inkludert frakt, så da gjør det ikke så mye om det blir bomkjøp Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg prøver å logge meg på Universitetet i Tromsø sine nettsteder, men får bare beskjed om å skrive inn passordet for akkreditivlageret. Har lagret innstillingene feil i utgangspunktet så mulig det funker om jeg får slettet hele nettverket. Noen som vet hva som menes med "passordet for akkredditivlageret" eller hvordan jeg kan slette et nettverk? Står ikke lengre som "husket" i oversikten over nettverk. Rettet: skrivefeil Endret 28. april 2010 av Augusta Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Noen som har testet Griffin SmartTalk og om den fjernkontrollen virker, eventuelt en annen fjernkontroll som kan brukes med eget headset? Jeg har denne selv, og den virker utmerket. Skip virker ikke i standard musikkprogramm, da ringer den sist ringte, play/pause virker. Skip virker i Spotify. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er et class 10 MicroSD virkelig verdt dobbel pris som class 2? Vil telefonen bli raskere (etter root) og vil musikkavspilling bli bedre? Skal ha et 16gb, men 900 synes jeg var mye for et class 10. På forhånd takk! Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvordan er Desires touchfølsomhet i forhold til iPhone, tenker på navigering osv? Håper på besvarelse med folk som har brukt begge en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå