Joddleifen Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Noen som vet hvordan man endrer album art på telefonen eventuelt på pcen? Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 noen som har fått til nrk mobiltv? telefonen støtter ikke videoformatet står det. som er 3gpp i følge nrk. finnes det en pluggin app som gir denne støtten i nettleseren? Lenke til kommentar
albertotomba Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Fantastisk telefon! Men det er en ting jeg ikke får til å fungere, og det er sending av MMS. Er det noen som har MMS oppsett som fungerer for telenor abbonement? Jeg klarer å motta, men ikke å sende MMS. Fra Telenor.no: Manuelt oppsett av Internett og MMS for Android-telefoner: Velg følgende fra hovedmenyen: * Innstillinger * Trådløse nett * Mobile nettverk * Navn på aksesspunkt Velg Meny og Ny APN hvis det ikke er opprettet noen profil her på forhånd. Finnes det en profil fra før, kan du redigere ved å åpne den. Profilen skal inneholde følgende: Navn: Telenor APN: telenor MMSC: http://mmsc/ MMS proxy: 10.10.10.11 MMS port: 8080 MMS protocol: WAP 2.0 MCC: 242 MNC: 01 Resten av feltene kan stå tomme. Takk for svar! Men dette oppsettet har jeg prøvd. er det andre som bruker dette oppsettet, og får det til å fungere? Jeg klarer som sagt kun å motta MMS, ikke sende. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Jeg har lastet ned SlideIT fra marketplace, men hvordan aktiverer jeg greia? :S Gått inn på appen og trykt på den haka som visstnok skal få den til å funke, men det gjør jo ikke det... Anyone? EDIT: nevermind, jeg fant det ut selv Endret 24. april 2010 av Kaim Lenke til kommentar
carwin Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 noen som har fått til nrk mobiltv? telefonen støtter ikke videoformatet står det. som er 3gpp i følge nrk. finnes det en pluggin app som gir denne støtten i nettleseren? Dette har visstnok med innstillinger hos NRK å gjøre. Se forøvrig denne tråden. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Ett par spørsmål om market enabler: Er det bare og laste det ned og installere det så skal jeg få kjøpt apps?Eller er det mer hokus pokus? Og er det noen som har en link til download som virker? De jeg har funnet på nett er det noe galt med får jeg beskjed om. EDIT: Har fått lastet det ned men får det ikke til og virke.Når jeg går inn og trykker på "fake this provider" så kommer det opp : houston we have a problem:( nederst. Tips til hvordan jeg løser dette? Endret 24. april 2010 av nietsoj100 Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 noen som har fått til nrk mobiltv? telefonen støtter ikke videoformatet står det. som er 3gpp i følge nrk. finnes det en pluggin app som gir denne støtten i nettleseren? Dette har visstnok med innstillinger hos NRK å gjøre. Se forøvrig denne tråden. Okay.. håper bare at det ordnes snart. blir kvalm av at iphone kan kjøre dette og ikke min telefon.. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg installerte noe som gjorde at prosessen com.htc.launcher klikket i et kjør. Det eneste som funket på telefonen var Twidroid. Jeg startet telefonen på nytt og holdt inn home-, ok- og tilbaketasten og fikk opp bootmenyen. Der var det mulig å tilbakestille hele telefonen. Nå er det bare et bilde av en mobil og en varseltrekant med et utropstegn, så jeg satser på at dette går rette veien. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det nokon som veit kor mykje flytrafikken frå USA har blitt forsinka? Invisible Shieldet mitt skulle ha blitt sendt frå fabrikken 16.04, men har ikkje fått det endå. Nokon som veit når eg burde forvente å få det? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Takk for svar! Men dette oppsettet har jeg prøvd. er det andre som bruker dette oppsettet, og får det til å fungere? Jeg klarer som sagt kun å motta MMS, ikke sende. Merkelig, bruker de samme instillingene selv, og det funker helt fint her. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det noen som vet om det er mulig å sette ulike synkroniseringsintervaller med ulike programmer? Jeg vil f.eks at gmailen min skal oppdatere seg ofte, hvert femte minutt f.eks, men facebook og andre ting vil jeg bare oppdatere når jeg skal sjekke de. Finnes det noe programvare jeg kan laste ned? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Lar seg lett fikse. 1. Trykk søkeknappen og skriv sync (synk... med norsk system) 2. Trykk på den aktuelle kontoen du ønsker å endre synkroniseringsintervallet på 3. Velg schedule Du får nå full frihet til å velge de beste synkroniseringsalternativene som passer for deg Synes den dedikerte søkeknappen på telefonen er fantastisk! Bruker ikke hovedmenyen i det hele tatt. Endret 25. april 2010 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Lar seg lett fikse. 1. Trykk søkeknappen og skriv sync (synk... med norsk system) 2. Trykk på den aktuelle kontoen du ønsker å endre synkroniseringsintervallet på 3. Velg schedule Du får nå full frihet til å velge de beste synkroniseringsalternativene som passer for deg Synes den dedikerte søkeknappen på telefonen er fantastisk! Bruker ikke hovedmenyen i det hele tatt. Ja, har vært inne på den menyen (takk for tipset ang. søkemotor, har aldri tenkt på å bruke den i selve operativsystemet ) Men problemet mitt var relativt enkelt fant jeg ut. Jeg prøvde å stille på synkroniseringsintervallet til gmailen min. Dette lar seg ikke gjøre ser det ut som. Det jeg kan gjøre er å velge "automatisk synkronisering", men stille ned intervallet på de andre feedene, og dette vil vel gi omtrent samme resultat. Litt bakvendt, men det bør funke. Endret 25. april 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Hvor fant du denne oppskriften? Jeg har lett, men finner ikke. Kom meg ikke på nett på Uit med min Desire. Lenger tilbake i posten har jeg postet følgende oppskrift: Koble til "Eduroam", velg PEAP og MSCHAPV2. Identitet: legg inn brukernavnet ditt etterfulgt av @uit.no ([email protected]) Anonym identitet: la stå tom. Passord: passordet du bruker på UiT. La det gå litt tid (flere minutter) når du kobler til... Tar litt tid første gang og man kan fort tro at det ikke fungerte Fungerte fint på min Desire. Har også sett det fungere på Hero med Android 1.5. Kan du evt fortelle litt mer detaljert om hva du ikke får til? Jeg får opp melding om at jeg må skrive inn akkrediteringspassord, fikk du det? Aner ikke hva det er. Er det noen måte jeg kan slette Eduramnettet fra listen på slik at jeg får begynt på nytt? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg får ikke slideIT til og virke .. har installert det og aktivert det i språk og tastatur. Men hva mer må jeg gjøre? Er det ikke mulig og få æøå frem på tastaturet heller? Må holde inn a og o.. irritabelt Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Når du skriver en melding så holder du fingen inne der hvor teksten skal komme så får du valg om input medtode, da kan du velge slideit. Lenke til kommentar
Joddleifen Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Noen som vet hvordan man endrer album art på telefonen eventuelt på pcen? bump Lenke til kommentar
Augusta Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Er det mulig og slette bare noen av samtalen i samtaleloggen? Noen som vet? Jeg får bare valget "slett alle" Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Vurderer sterkt denne telefonen nå. Noen som vet om Desire black kommer til Norge? Ødela min iPhone 2G for litt siden, vet ikke helt om jeg skal gå over til Android. Desire virker egentlig perfekt, men syns designet er alt, alt for kjipt! Er redd for at skjermen til Legend er litt liten til sms også er den jo også dårligere enn Desire. Så da sitter jeg igjen med den kommende iPhone 4G. Minuset der er jo at alle har den og at jeg syns OS'et er litt "gammelt" nå. Kommer jo multitask, men tenker på widgets osv. Pluss er jo design og alle appsene. Hvorfor kunne de ikke lagd Desire med Legend design, men alt annet var likt!! Endret 25. april 2010 av MooseOnTheRun Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Fantastisk telefon! Men det er en ting jeg ikke får til å fungere, og det er sending av MMS. Er det noen som har MMS oppsett som fungerer for telenor abbonement? Jeg klarer å motta, men ikke å sende MMS. Fra Telenor.no: Manuelt oppsett av Internett og MMS for Android-telefoner: Velg følgende fra hovedmenyen: * Innstillinger * Trådløse nett * Mobile nettverk * Navn på aksesspunkt Velg Meny og Ny APN hvis det ikke er opprettet noen profil her på forhånd. Finnes det en profil fra før, kan du redigere ved å åpne den. Profilen skal inneholde følgende: Navn: Telenor APN: telenor MMSC: http://mmsc/ MMS proxy: 10.10.10.11 MMS port: 8080 MMS protocol: WAP 2.0 MCC: 242 MNC: 01 Resten av feltene kan stå tomme. Takk for svar! Men dette oppsettet har jeg prøvd. er det andre som bruker dette oppsettet, og får det til å fungere? Jeg klarer som sagt kun å motta MMS, ikke sende. Ser ut som desire har en feil når det gjelder sending av mms Jeg har telenor og får motta mms men ikke sende. Prøvde på torsdag med net com, då fekk jeg sende flere den kvelden, men neste dag gjekk det ikke. Har prøvd å tilbakestille mobilen, og har slettet apn og lagt det inn manuelt. ingen ting nytter. Har vert i kontakt med telenor, htc og forhandler. Ingen finner hva som er feil. Fekk ny mobil, men den er akkurat lik. Prøvde også en tredje mobil, men det går ikke å sende. Av og til kommer det opp generisk nettverksfeil men som regel kommer det ikke opp at noe er feil, men mms kommer aldri fram til mottaker. Til dere som sier det funker med mms, har dere sjekket at mmsen kommer frem? Syns dette er forferdelig synd da jeg sender mms daglig. Er jo ellers en fantastisk mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå