Hedonism Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg ringte faktisk til kundeservice for Telenor sin nettbutikk i forrige uke for å høre om HTC Desire...og de visste ikke engang hvilken telefon det var. Så da ble jeg litt skuffet over hele nettbutikken til Telenor. Trodde de var betalt for å holde seg oppdatert på hva som beveget seg på markedet jeg..vel vel, Elprice to the rescue Jeg kontaktet også Telenor da Elprice ikke solgte telefonen med binding mot det abonnementet jeg var interessert i. De sa det bare var å kjøpe den med binding mot Telenor Fritid, så ville de endre til abonnementet jeg vil ha så snart jeg tar kontakt med dem i ettertid. Så det løste seg forsåvidt for min del. Sparer ca 1700 kr ved kjøp av telefonene, og det blir kun 50 kr mer i mnd i forhold abonnementet jeg betaler for i dag. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Clove mener det følger med et 4 GB minnekort Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det HTC headsettet som følger med i boksen, har det musikk-kontroller knapp ala knappen på iPhone headsettet? Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei folkens, jeg bringer dessverre dårlig nytt denne gangen Nå har leverandørene utsatt leveringen til 8.4. De skriver at det er felles lanseringsdato i Norge på HTC Desire den 8. april. Så beklager, men det er dessverre lite man får gjort mvh Elprice.no Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vel, ingen skade skjedd (for min del). Jeg trodde ikke på leverandøren deres i utgangspunktet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Og derfor bestiller jeg aldri fra Elprice, lenger...... Elendige leverandører som ikke kan stoles på offtopic HTC desire "review" Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Tåpelig sak Kewell.. er da ikke Elprice som har forskjøvet lanseringen.. det er HTC selv, det gjelder alle leverandører... Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Og derfor bestiller jeg aldri fra Elprice, lenger...... Elendige leverandører som ikke kan stoles på offtopic HTC desire "review" Er spent på hvilke leverandører du har som får telefonen til landet før offisiell lanseringsdato... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva mer? Legend sitt utseende kanskje? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har faktisk sans for hvordan Elprice gjør dette. I stedenfor å sette en ubekreftet dato som så og si aldri stemmer, så lar de den stå ubekreftet. Synes dette er mye mer kundevennlig enn de som setter 8. mars og står hardnakket på dette frem til den plutselig endres. At de i tillegg er inne på tråden her er jo en fin bonus. Jeg kommer ikke til å slette min bestilling fra Elprice, selv om jeg og selvsagt ønsker å få telefonen i går Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Og derfor bestiller jeg aldri fra Elprice, lenger...... Elendige leverandører som ikke kan stoles på offtopic HTC desire "review" Idiotisk. Når faktisk en representant er HER inne og gir deg informasjon om hva som skjer. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Og derfor bestiller jeg aldri fra Elprice, lenger...... Elendige leverandører som ikke kan stoles på offtopic HTC desire "review" Er spent på hvilke leverandører du har som får telefonen til landet før offisiell lanseringsdato... Har vel aldri sagt noe om å få den tidligere? det er Elprice kundeservice OG leverandøren som roter. fra ubekreftet 27 mars til bekreftet 18. mars til 8. April Har flere erfaringer med rot når jeg kontaktet elprice med villedende dato og unnskyldninger. flott at det står ubekreftet på elprice.no, så hvorfor i all verden skriver "elprice" om fiktive datoer her på forumet og ikke bare latt elprice.no tale for seg selv useriøst på elprice sine vegne og bare forsterker mitt syn på elprice sin kundeservice angående datoer og unnskyldinger kan vel stryke leverandøren da alle butikker får nye datoer å forholde seg til hele tiden, det er måten elprice formidler sine datoer til kundene sine som er dårlig Endret 11. mars 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
Eitri Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg fulgt denne tråden siden den ble startet opp, og jeg synes Elprice har oppført seg pent og profesjonelt. Alltid nyttig og, så langt jeg kan se, ærlig informasjon. Selv da de fikk bekreftet dato fra HTC, sa de at de ikke kunne garantere noe enda. Så jeg vil gjerne takke Elprice for den jobben de har gjort her inne med å holde oss oppdatert, jeg har ihvertfall satt stor pris på det. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 +1. Før launch av noe som helst har man bare en ubekreftet dato å forholde seg til. Intet mer eller mindre. Det er produsenten selv som oppgir dette til de forskjellige butikkene. At noen tar seg tiden til å informere oss på et forum, istedet for å bruke 1 dag på å svare på mail (som er vanlig av nettbutikker) setter i hvert fall jeg stor pris på. Kudos til Elprice. Kewell kan jo prøve på telenor.no, elkjøp.no, expert.no etc og se om det er noe mer hjelp å få der? Neppe. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Helt enig med de ovenfor. Elprice har forholdt seg overaskende profesjonelt. Å være ærlig "from the get go" er et stort pluss. Edit: Fortsatt trist at mobilen er utsatt, men det var vel egentlig ventet. Endret 11. mars 2010 av Session^^ Lenke til kommentar
affair Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Men herregud, elprice.no hadde jo en ubekreftet dato, datoer som hoppet opp og ned hele tiden. Jeg fikk et annet svar når jeg mailet elprice.no om når telefonen skulle komme. Og da på grunnlag av at jeg skal reise og ville vite om jeg kunne bestille telefonen til reiseplassen min eller ikke. Artig hvor raskt dere blir "lurt" bare fordi elprice.no har funnet ut at store deler av markedet henger her og bare viser seg frem og sier. "Kanskje", og det er da nok for at elprice er profesjonell og tillitsverdig? Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Har selv gode minner fra tiden før vi fikk N95, hvor elprice var veldig informative og forståelsesfulle, så selv om de kanskje ikke er no bedre enn andre på datoene synes jeg de skjønner seg godt på first adopters/phone-geeks og viser interesse for de som jo danner første-inntrykkene i markedet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Men tilbake til Desire....... en klapp på skulderen til den som finner frem den første HTC Desire review'en Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/hands-on-htc-desire-review-670596 Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/hands-on-htc-desire-review-670596 Er ikke en reivew annet enn at en kyndig person skriver om hardware og software. Han har ikke hatt den hjemme og testet over helga. Slik som testene av Legend som har kommet ut den siste uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå