DementedAlbino Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har du lyst til å fortelle hvordan man får det? Lastet ned og installerte via installasjonsprogram jeg fant på markedet. Siden Google earth er gratis kan jeg vel kanskje legge det ut her uten at det blir bråk av det? Tar nå sjansen jeg:-) Sliter forøvrig med at det er for lite minne på telefonen. Får til stadighet beskjed om for lavt minne, så om jeg alt nå har nådd grensen for hva jeg kan ha av programmer og spill på telefonen blir dette byttet ut i løpet av sommeren. Litt rart i grunn da jeg hadde akkurat de samme programmene på hero uten å få melding om lite minne, med unntak av google earth. Google Earth tar ca 35MB av internminnet, det er faktisk 25-30% av det man har tilgjengelig på telefonen i utgangspunktet... /Espen Joda, samme for meg hvem som er synderen. Poenget mitt er at om jeg ikke får plass til de programmene jeg faktisk ønsker så er jo telefonen relativt ubrukelig til mitt bruk. Kommer nok uansett flere android telefoner framover med vesentlig bedre kapasitet til programmer. Hvis du bruker "Quick System Info", kan du sortere applikasjonene f.eks. etter totalt minneforbruk, og da kan du lett finne ut hvor minnet forsvinner. Jeg gikk tom for minne i dag tidlig, og fant ut at jeg hadde gjort noen uheldige valg i GMail, som medførte at GMAil Storage brukte over 60 MB. Da var det ikke så mye igjen til andre programmer. Etter at jeg fikk fikset det, bruker GMail Storage under 400 KB. Hvor sjekker jeg dette? Under processes eller application? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Google jobber med støtte for å lagre programmer på minnekortet nå, så det kommer vel om ikke så alt for lenge. Alternativet er å vente til telefonen blir rootet og gjøre det uoffisielt. Det siste bør finne sted innen ikke så alt for lang tid Så når det er på plass så må en vente på en oppdatering fra htc? Du har vel ikke testet CoPilot også? Lurer på hvordan dette er opp mot de to andre du nevnte tidligere. På bilder fra programmene ser ihvertfall CoPilot og Navigon mye bedre ut enn Sygic. Endret 20. april 2010 av svortevik Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Noen andre som sliter med "begrenset tjeneste", dvs at den ikke finner operatøren? Bruker Netcom selv og det skjer daglig uten helt noen logikk. Restarter jeg tlf så har den full signalstyrke. Anyone? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Så når det er på plass så må en vente på en oppdatering fra htc? Du har vel ikke testet CoPilot også? Lurer på hvordan dette er opp mot de to andre du nevnte tidligere. På bilder fra programmene ser ihvertfall CoPilot og Navigon mye bedre ut enn Sygic. Jepp. Man må det. Joda, har testet CoPilot også. Skal prøve den siste versjonen i kveld, så kan jeg komme tilbake med hvordan det er i forhold til Sygic. Jeg prøvde aldri Navigon under selve navigeringen, jeg taklet ikke menyene så jeg kom ikke så langt. Lenke til kommentar
MariusKv Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 jeg elsker htc desire, min første android tlf og jeg er helt hekta på den begynte og lese om den her på forumet Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Så når det er på plass så må en vente på en oppdatering fra htc? Du har vel ikke testet CoPilot også? Lurer på hvordan dette er opp mot de to andre du nevnte tidligere. På bilder fra programmene ser ihvertfall CoPilot og Navigon mye bedre ut enn Sygic. Jepp. Man må det. Joda, har testet CoPilot også. Skal prøve den siste versjonen i kveld, så kan jeg komme tilbake med hvordan det er i forhold til Sygic. Jeg prøvde aldri Navigon under selve navigeringen, jeg taklet ikke menyene så jeg kom ikke så langt. Får vel kanskje teste de litt jeg også, men fint om du kommer med en tilbakemelding på hva du synes, samt muligheter for fotoboksvarsling og andre tjenester som er inkludert i programvaren. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 suger litt at spotify fortsetter å spille av musikk selv om man får et anrop, ble litt stressende å høre musikk og stemmen til personen jeg snakket med. Noen som har opplevd dette? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Får vel kanskje teste de litt jeg også, men fint om du kommer med en tilbakemelding på hva du synes, samt muligheter for fotoboksvarsling og andre tjenester som er inkludert i programvaren. Fotoboksvarslingen i Sygic er upåklagelig. Du har også et skilt oppe i hjørnet som opplyser hva fartsgrensen er på den veien du kjører til en hver tid, og du har mulighet til å skru på at det skal komme en varslingslyd når du overstiger den fartsgrensen med x-antall kilometer per time. Skal se om jeg får testet det grundig i dag, kanskje det må bli i morgen Lenke til kommentar
MariusKv Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 noen som har noen råd for vordan minske strøm bruk på htc desire ? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Huff, nei... Kontaktlisten, hvordan får jeg den alfabetisk på etternavn...? Å søke navn på fornavn fungerer ikke for meg (det fungerer men ikke slik jeg vil ha det), er folk jeg skal ringe til som jeg ikke vet fornavnet på engang... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Huff, nei... Kontaktlisten, hvordan får jeg den alfabetisk på etternavn...? Å søke navn på fornavn fungerer ikke for meg (det fungerer men ikke slik jeg vil ha det), er folk jeg skal ringe til som jeg ikke vet fornavnet på engang... Skal du ringe "Per Gunnar Olsen" så kan du trykke på telefonknappen og begynne å skrive enten 737 (per), 486627 (gunnar) eller 65736 (olsen). Stort mer fleksibelt enn det får du det ikke... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Får vel kanskje teste de litt jeg også, men fint om du kommer med en tilbakemelding på hva du synes, samt muligheter for fotoboksvarsling og andre tjenester som er inkludert i programvaren. Fotoboksvarslingen i Sygic er upåklagelig. Du har også et skilt oppe i hjørnet som opplyser hva fartsgrensen er på den veien du kjører til en hver tid, og du har mulighet til å skru på at det skal komme en varslingslyd når du overstiger den fartsgrensen med x-antall kilometer per time. Skal se om jeg får testet det grundig i dag, kanskje det må bli i morgen Mulighet for å teste ndrive også? :-D Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 er det mulig å lagre endringer jeg gjør på andre scener, slik som jobb og reise? Lenke til kommentar
-ronin- Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Får vel kanskje teste de litt jeg også, men fint om du kommer med en tilbakemelding på hva du synes, samt muligheter for fotoboksvarsling og andre tjenester som er inkludert i programvaren. Fotoboksvarslingen i Sygic er upåklagelig. Du har også et skilt oppe i hjørnet som opplyser hva fartsgrensen er på den veien du kjører til en hver tid, og du har mulighet til å skru på at det skal komme en varslingslyd når du overstiger den fartsgrensen med x-antall kilometer per time. Skal se om jeg får testet det grundig i dag, kanskje det må bli i morgen Mulighet for å teste ndrive også? :-D Hmm... NDrive virker jo faktisk freshere enn både CoPilot og Sygic. Hadde tenkt å vente med å kjøpe meg navi til Sygic kommer med sin "mobile maps 10", men nå ble jeg egentlig vel så nysgjerrig på NDrive sin versjon for Android! Er det noen som har erfaringer med sistnevnte (les; NDrive)? Lenke til kommentar
Ceba Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Spotify vs. Wimp Er tre minutter fra å opprette enten et Spotify premium eller Wimp abbo. Liker brukergrensesnittet på Wimp bedre, eneste som holder meg igjen er om man kan lagre offline spillelister eller ikke? Lest endel reviews men er fortsatt uklart for meg.. et raskt svar settes pris på Kom gjerne med argumenter for eller mot det andre! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Spotify vs. Wimp Er tre minutter fra å opprette enten et Spotify premium eller Wimp abbo. Liker brukergrensesnittet på Wimp bedre, eneste som holder meg igjen er om man kan lagre offline spillelister eller ikke? Lest endel reviews men er fortsatt uklart for meg.. et raskt svar settes pris på Kom gjerne med argumenter for eller mot det andre! WiMP suger imo. Har begge deler på mobilen. Wimp er ustabil som f*** og det er et helvete å ordne offline playlist. Ein anna ting er at når ein først har ordna det, så startar kvar sang med hakking/lagg.. Fant for ut at Spotify var tingen for min del, funker supert Ber til gud om at Invisible Shielden min kjem i morgo...så får eg brukt telefonen, har forløpig parkert den i fare for å få fleir riper... Nokon her på bruket som har fått sin IS, evt. fått montert det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Prøv ut selv, wimp har 1 mnd gratis om du registrerer deg nå. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) mulig det er gammelt nytt men... Mpx/komplett selger nå telefonen for kr 3.895 Endret 20. april 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har fått min og det er en ting som irriterer Desire har ikke ekte "push mail", Desire er 5~15 minutter tregere enn iPhone med å varsle om ny mail Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Får vel kanskje teste de litt jeg også, men fint om du kommer med en tilbakemelding på hva du synes, samt muligheter for fotoboksvarsling og andre tjenester som er inkludert i programvaren. Fotoboksvarslingen i Sygic er upåklagelig. Du har også et skilt oppe i hjørnet som opplyser hva fartsgrensen er på den veien du kjører til en hver tid, og du har mulighet til å skru på at det skal komme en varslingslyd når du overstiger den fartsgrensen med x-antall kilometer per time. Skal se om jeg får testet det grundig i dag, kanskje det må bli i morgen Mulighet for å teste ndrive også? :-D Hmm... NDrive virker jo faktisk freshere enn både CoPilot og Sygic. Hadde tenkt å vente med å kjøpe meg navi til Sygic kommer med sin "mobile maps 10", men nå ble jeg egentlig vel så nysgjerrig på NDrive sin versjon for Android! Er det noen som har erfaringer med sistnevnte (les; NDrive)? Ndrive ligger ute med prøveversjon på marked. Copilot var tregt, har testet ca 30 min med CoPilot og 30 min med Sygic, og da er det vel sistnevnte som blir valgt for min del. Tar også 1/3 av plassen. Skal nok teste ndrive tenker jeg før jeg bestemmer meg helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå