monsenroger Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 men jeg har fått et par meldinger om at telefonen ikke får tilgang til minnekortet, og at det "antakelig er fordi det fortsatt sitter i PC-en". (Det sitter i telefonen.) Har du dratt ut USB-kabelen? Er det nye minnekortet formatert til samme filsystem.? Eventuelt velg "kun lading" i den øverste menyen. Lenke til kommentar
ixpfah Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 men jeg har fått et par meldinger om at telefonen ikke får tilgang til minnekortet, og at det "antakelig er fordi det fortsatt sitter i PC-en". (Det sitter i telefonen.) Har du dratt ut USB-kabelen? Er det nye minnekortet formatert til samme filsystem.? Ja og ja. Fat32 er vel det riktige? Det var i alle fall det det som satt i hadde. Nu vel, jeg får se om det blir en vedvarende plage. Det gikk i alle fall greit å få tak i musikken som lå der. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Merkelige greier, må jeg avinstallere apps for å se om det fungerer da, har ikke lagt innpå så mye akkurat, bare standard kjente apps som dropbox, evernote, gulesider ol... aldri hørt om slideIT. Flere som har prøvd Opera Mini.? Vises hele forumet på disjusjon.no, høyre siden? Nå fungerer Multitouch igjen ! Hva jeg skrev på gebrokkent på youtube. FIXED : This was caused by one or two things! Posible fix nr1 : The Spotify App gave me an error message under install, butt worked fine, removed Spotify restarted and installed spotify.. Posible fix nr2 : The Scandianvian keybord didnt install correctly, no errors and it worked, uninstalled keyboard, restart, and installed the Keyboard again. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) For å gje eit eksempel på bilde: Kan laaangt ifrå sei at det er dårleg kvalitet. Ein av dei beste kamera på mobil eg har vore borti (ikkje så mange, men bedre enn det 8,1mpx kameraet som er på min"gamle" SE W995) Eg har heller ingenting å utsette på mobilen, anna enn at eg er ny med Android, så det er veldig anderledes enn f.eks. menyer etc. i SE, men på ein positiv måte! Trur eg endeleg har funnet ein mobil eg ikkje gåt lei av etter 2 veker, og det er fordi eg kan gjera så mykje med den på grunn av adroid. Innstalere alt av spill, programmer, gadgets etc, simply love it Hadde lett betalt samme pris for denne som for IPhone om ein må samanlikne Endret 18. april 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
JoeyTTT Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Den ligger vel på rundt 4 500,- uten abonnement på Elkjøp hvert fall. Da gjør den nok det på blant andre Lefdal og Expert. Til den prisen bestiller jeg MYE heller over nett! Bestill fra MPX med levering i postautomat så kan du hente den på mandag etter 12/13 Dersom jeg først skal bestille på nett, velger jeg ikke MPX. Mange som er billigere: https://prisguiden.no/produkt/123456 På linken over er Dataspesialisten billigst, og de har en fysisk butikk i Oslo, så stikker nok dit på mandag og kjøper Jeg er ikke bundet til noe abonnement osv, og skal kjøpe den uten abonnement også. Husk at hvis du vil ha det billigst så varierer prisene hos Dataspeialisten, som hos andre forretninger, når det kommert til butikk i forhold til nett. Men mindre nettbutikkene har hent-selv-løsninger (komplett), men da pleier prisen også å være litt dyrere.. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva slags ekstra utstyr/tilbehør til desire har folk kjøpt? Da tenker jeg mest på beskyttelse o.l, kan dere legge ut link hvor dere evt har kjøpt det. Lenke til kommentar
Pakman Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei folkens Første innlegget mitt her på diskusjon.no.. Jeg har lest denne tråden i noen måneder nå, og tenkte at det var på tide å gi litt tilbake Jeg har hatt Desire siden torsdag, og må si: Fyttekatta for en telefon!! Jeg kommer fra HTC s740, og bruker telefonen mye i jobbsammenheng. Noen erfaringer: - touchtastaturet som følger med er veldig bra! Savner ikke fysisk tastatur i det hele tatt! - sync mot exchange fungerer som et skudd. Pusher mail, kontakter og avtaler - samtalekvaliteten er helt ok. Kunne kanskje ha vært litt bedre lyd i høyttaleren, men overhodet ikke noe jeg irriterer meg over - batteriet er helt ok! Jeg har for vane å lade hver natt, og det holder i massevis. Med wifi/ gps avskrudd, og skjermen stort sett av holder batteriet til timesvis av samtaler Mange av spørsmålene her inne kommer etter min mening som en følge av at bruksanvisningen ikke er lest. Tips: last ned på HTCs sider Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 ... Jeg elsker telefonen, men å måtte trykke på den power button greia er bare kjett og tungvint, og for meg blir det ikke noen vanesak, uansett hva andre folk sier... ... Samme opplegget på touch WM mobiler (har SE Xperia X1), for min del blir det ingen forandring med tanke på power trykking når Desire kommer i posten neste uke . Joda, jeg vet det. Jeg kommer selv fra en HTC HD2 og der måtte man også trykke på power button for å få liv i herligheten. Forskjellen er bare at på HD2 ligger power button enkelt og greit til nederst til høyre, og er hendig plassert sånn sett, mens det på Desire er plasser på toppen av telefonen og funker mer som et ørlite irritasjonsmoment. Et ord: krøkkete plassert! (Nå høres det veldig ut som jeg er veldig misfornøyd med min Desire, men det er jeg på ingen måte! <3 ) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Ett problem med telefonen her nå. sånn ca en gang i timen så faller simkortet ut og jeg må taste inn pinkode på nytt. Noen ide om hva som kan gjøre det og hvordan jeg kan endre det? Det høres jo ut som du har svaret - det faller ut, mister nok elektrisk kontakt med pinnene. Ta ut simkortet og rengjør pinnene med sprit eller noe, og sørg for at det står i spenn nok til at det har god kontakt med pinnene i telefonen. Har jo ikke dette problemet med hverken hero eller iphone, kun på desire med samme simkort. Har lagt noe papir i press så det skal få bedre kontakt, men det hjelper ikke. Tenker prøve med nytt simkort, om ikke blir nok telefonen sendt i retur. Lenke til kommentar
assmouse Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva slags ekstra utstyr/tilbehør til desire har folk kjøpt? Da tenker jeg mest på beskyttelse o.l, kan dere legge ut link hvor dere evt har kjøpt det. har bestilt invisible shield fra zagg. finnes på www.zagg.com bestilte også et flexishield fra ebay. er egentlig laget for nexus one, men har lest rundt på nettet at det passer utmerket. så blir spennende å se. billig var det også. Lenke til kommentar
Eirikpet1 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hva slags ekstra utstyr/tilbehør til desire har folk kjøpt? Da tenker jeg mest på beskyttelse o.l, kan dere legge ut link hvor dere evt har kjøpt det. Har kjøpt invisibleshield frå zagg.com, men det er foreløpig det einaste. Er som alle andre svært nøgd, til tross for at batteriet nok ikkje har vart i meir enn sju timar sidan eg fekk den. Den er så vanskeleg å leggje frå seg! Men eg lurer på om nokon veit ein måte å fininstille volumet på m.a. musikkavspillinga. Synes det lågaste volumet er vel høgt i stille omgivelser, spesielt med dei høretelefonane eg nyttar. Høyrer dessutan vha Spotify, som ikkje har eigen volumslider. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Vil ein Aktiv Bakgrunn bruke mykje meir batteri enn ein som er heilt stille? Og brukar den meir når telefonen er i stanby med Aktiv Bakgrunn framfor still? Er det MULIG at det skal ta 20minutt å konvertere ein episode på 40minutt til Mpg4 fil?! Er det nokon som har forslag til eit bedre program som konverterar fortare i såfall? Brukar OJOsoft Total Video Converter Pro.... Endret 18. april 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 miro video converter Tar 5-10 minutter Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Har bestilt invisibleshield fra Zagg, så venter jeg på at dockingen skal komme for salg. ~ Mortis Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) miro video converter Tar 5-10 minutter kvaslags device skal eg velge? Eg prøvde eris / desire, og då blei lyden heilt øydelagt og har du tips til videoavspillings app? Endret 18. april 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
revert Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Da har jeg hatt min i et døgn, og kunne ikke vært mer fornøyd. Mulighetene er utrolige. Ha det bra, takk for meg Lenke til kommentar
zpp Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Personlig foretrekker jeg MediaCoder til å konvertere lyd og video. Men det er nokså avansert og innviklet, så man roter seg fort bort om man ikke har så mye greie på sånt. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Takk for svar. Nå har jeg også bestilt shield fra zagg, dog bare for skjermen. Tenkte heller å kjøpe flexishield/silikonbeskyttelse for å ha rundt telefon, men jeg finner ingen plass der de selger for desire. Jeg tar ikke sjansen på å kjøpe flexishield som er beregnet for nexus, for jeg har lest at noen synes det er ganke tight for desire. bestilte også et flexishield fra ebay. er egentlig laget for nexus one, men har lest rundt på nettet at det passer utmerket. så blir spennende å se. billig var det også. Men når du får din kan ikke du gi en liten feedback om det passer eller ikke? Ellers lurer jeg på om noen vet om det finnes noe ala dette: iphone dock for htc desire, om ikke nå så kanskje i nærmere fremtid? Der docken kan bli brukt som ladder og høytaler. Endret 18. april 2010 av mrk0 Lenke til kommentar
Hes Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Noen som kan si meg noen digg programmer jeg kan laste ned på market til desire? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 miro video converter Tar 5-10 minutter kvaslags device skal eg velge? Eg prøvde eris / desire, og då blei lyden heilt øydelagt og har du tips til videoavspillings app? Nexus one Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå