Kaim Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er det noe forskjell på Facebook som er lagt inn som standard på Desire, eller Facebook for Android en kan laste ned fra Market? Samme lurer jeg på.. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Lader telefonen kjappest i ett veggstøpsel, eller i PCen? En USBport har vel begrenset output? Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jepp, da klarte jeg ikke dy meg lengere. 3999 fattigere :-) Ett par spm 1. Har OneCall. Noen som vet MMS og internett oppsettet? Desire finnes ikke i menyen hos OneCall 2. Hva søker jeg på i market for å få norskt tastatur? 1. Har du sett på http://onecall.no/kundeservice/androidoppsett.php? Har ikke Onecall selv lengre, så jeg vet ikke om dette funker. 2. Søk etter "scandinavian keyboard". Takker :-) Fått lagt inn både tastatur og ordliste, men hvordan får jeg aktivert tastaturet? Sto noe i varslingen, men det glemte jeg innen jeg kom så langt, også finner jeg ikke igjen den varselen.... Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Er det noen måte for å se kalender i låseskjermen? Lenke til kommentar
cral Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det norske tastaturet er fælt å bruke sammenlignet med det som ligger der fra før. Norsk ordliste fikser det meste, og MÅ du ha ÅÆ så ligger de på a og Ø ligger på o. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Fått lagt inn både tastatur og ordliste, men hvordan får jeg aktivert tastaturet? Sto noe i varslingen, men det glemte jeg innen jeg kom så langt, også finner jeg ikke igjen den varselen.... gå inn på mail eller sms eller noe så du får opp tastatur, trykk på skjermen man skal skrive i, hold inne til du får opp valg om å velge tastaturoppsett... Lenke til kommentar
Hes Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Funka å sette i et "norskt" abbo. For å laste ned spotify, men vil jeg ikke få beskjed når det kommer oppdateringer da? Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det medfølgende tastaturet fungerer bra, bortsett fra at det er tungvindt å legge til smileys, noe som irriterer meg endel. Tok tiden på meg akkurat nå, og det tok ni sekunder å legge til en fra smiley-knappene på tastaturet, seks sekunder ved å holde inne for å få : og deretter ). På min forrige telefon trykket jeg bare ... raskt, og et smilefjes kom opp. Men det er vel alltid sånn når man går over til et nytt verktøy. Man har lagt seg til vaner som gjør det tungvindt når ting ikke lenger kan gjøres slik en er vant til. Lenke til kommentar
Danjaco Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Hentet min i dag og fått brukt den noen timer nå, mine erfaringer så langt er veldig gode. + Veldig god skjerm (lys, farger, berøringen er repsonsiv og presis) + Liker htc widget's som er installert, logge inn med google og facebook så hadde jeg full kontaktliste, kalender med mer, rett å slett herlig =) + Veldig rask +++++++ - Optiske muse greie ser jeg ikke den helt store nytten med enda. Bruker følgende program: Spotify, Dictionary, Gule Sider, Socer Live Score, NetCounter, Google Translate (kun til jobb men grei) + pre installerte widgets. Er rett og slett vanskelig å legge den fra seg. Endret 17. april 2010 av Danjaco Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Genial telefon. Angrer ikke ett sekund på at jeg droppet x10 for desire enig... Desire føles som ekte kjærlighet Lenke til kommentar
HKRoed Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Overførte alle kontaktene mine fra SE C905 via blåtann. Ser nå at alle æ, ø og å er erstattet med ett hjerte.... Tipper det finnes programvare på PC som gjør denne jobben lettere, men hvorfor blir det slik? Hva med denne "låseskjermen"? Når ser jeg denne? Er det feks mulig å få opp bare klokka når skjermspareren er på? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det medfølgende tastaturet fungerer bra, bortsett fra at det er tungvindt å legge til smileys, noe som irriterer meg endel. Tok tiden på meg akkurat nå, og det tok ni sekunder å legge til en fra smiley-knappene på tastaturet, seks sekunder ved å holde inne for å få : og deretter ). På min forrige telefon trykket jeg bare ... raskt, og et smilefjes kom opp. Men det er vel alltid sånn når man går over til et nytt verktøy. Man har lagt seg til vaner som gjør det tungvindt når ting ikke lenger kan gjøres slik en er vant til. Eller du kan trykke knappene "12#" -> "1/2" -> "" Går litt fortere På Scandinavian keyboard kan man holde inne enter-tasten, så får man opp smiley alternativer. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Jeg er simpelthen forelsket i min Desire. Så enkel og kjapp i bruk. Designet er godt, og den passer fint i lomma! ~ Mortis Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Det medfølgende tastaturet fungerer bra, bortsett fra at det er tungvindt å legge til smileys, noe som irriterer meg endel. Tok tiden på meg akkurat nå, og det tok ni sekunder å legge til en fra smiley-knappene på tastaturet, seks sekunder ved å holde inne for å få : og deretter ). På min forrige telefon trykket jeg bare ... raskt, og et smilefjes kom opp. Men det er vel alltid sånn når man går over til et nytt verktøy. Man har lagt seg til vaner som gjør det tungvindt når ting ikke lenger kan gjøres slik en er vant til. Ni sekunder? Holde inne :? Det er jo bare å trykke på tegne 12# og deretter :, og ) Edit: Så ikke tidligere svar. Endret 17. april 2010 av VistaX Lenke til kommentar
Hazno Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Har nå gjort en avtale med min far der han legger ut for selve telefonen, så tar jeg avtaling til han hver mnd i et år istedenfor slik at jeg fortsetter med samme abonnementet jeg har, og får den så billig som mulig. Så var spørsmålet, hvor kan man få tak i denne så billig som mulig, gjerne i Oslo-området? Tenker da på fysisk i butikk, ikke over nett (det ser man jo lett på prisguiden) Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Har nå gjort en avtale med min far der han legger ut for selve telefonen, så tar jeg avtaling til han hver mnd i et år istedenfor slik at jeg fortsetter med samme abonnementet jeg har, og får den så billig som mulig. Så var spørsmålet, hvor kan man få tak i denne så billig som mulig, gjerne i Oslo-området? Tenker da på fysisk i butikk, ikke over nett (det ser man jo lett på prisguiden) Den ligger vel på rundt 4 500,- uten abonnement på Elkjøp hvert fall. Da gjør den nok det på blant andre Lefdal og Expert. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Har nå gjort en avtale med min far der han legger ut for selve telefonen, så tar jeg avtaling til han hver mnd i et år istedenfor slik at jeg fortsetter med samme abonnementet jeg har, og får den så billig som mulig. Så var spørsmålet, hvor kan man få tak i denne så billig som mulig, gjerne i Oslo-området? Tenker da på fysisk i butikk, ikke over nett (det ser man jo lett på prisguiden) Hva slags abo har du? Dersom du ikke er knyttet opp med noen bindingstid eller operatør ville jeg kanskje valgt en Elprice butikk. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Edit: Dobbelpost der gitt. Endret 17. april 2010 av VistaX Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) prøver sende en video gjennom MMS, men det går ikke....... Har prøvd helt ned til 5 sekunders opptak + laveste oppløsning, men får bare beskjed om den er for stor for MMS?? edit: nå fikk jeg det til. Jeg må først inn på meldinger, så legge til video og gjøre opptak da! så videoer jeg allerede har kan jeg aldri sende som MMS?? Endret 17. april 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Da har jeg omsider begynt å bruke min desire. Men, må jeg virkelig trykke øverst på telefonen først for å få fjernet lock screen? På min hero kunne jeg trykke to ganger på menu knappen istedet for på knappen. Dette er direkte tungvindt, og håper der er en enklere måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå