Kikkirikki Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg har også hørt og sett rykter om detANTI LFC (Men da var det lefdal, elkjøp og lefdal har vel samme eier?). Jeg lurer på om noen nettbutikker selger den for under 3895. Lefdal selger den for 3895 nemlig, men liker ikke å bestille fra de, da man må gi mobilen i nærmeste BUTIKK hvis det er noe feil med den. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) En liten bugg eller noe på mobilen min her nå: Når jeg går på Innstillinger -> Applikasjoner og administer applikasjoner: kommer det opp: "Beklager, Prosessen Innstillinger (prosessen com.android.settings) har stoppet uvemtet. Vennligst prøv igjen!. Noen som har peiling? Og vet noen om det er mulig og få mapper på "Alle programmer" siden? Blir så stress å lete gjennom alle, skulle hatt mapper til spill osv.(Vet det går an på startskjermen osv) Har du installert "locale" i det siste? har sett brukere som klager på at det gir dem den feilen der... EDIT: jeg bruker AppManager, veldig bra til å fjerne, redigere og fikse på apps... Hvis du har gjort det så kan du avinnstallere det igjen hvis du går på market, og dine nedlastninger, da skal programmet være listet der og du kan gå inn på det og trykke avinstaller... /Espen Skriver under på den. Hadde vill panikk i noen minutter før jeg tenkte på å avinstallere Locale fra Market. EGENTLIG, kan du bare legge inn en apps manager, som gjør det samme som "administere apps" toolen, såååh, vil du ha locale, legg og inn en apps manager! Endret 16. april 2010 av Skjo Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Noen som vet om det er mulig å få mapper på programmenyen? vet det er mulig på di 7 startskjemene, men vil ha mapper til alle programmene og, blir så mye ROT OG, hvilket GPS prog anbefaler dere? Så litt på sygic, men kjekt å kunne laste ned egne kart og... OG, finnes det en msn klient som lar deg forsatt være pålogget på pcen selv om du logger inn på mobilen? hater å bli auto avlogga på pcen når jeg bruker msn på mobilen... Endret 16. april 2010 av Skjo Lenke til kommentar
zpp Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Fikk akkurat samma mld på akkurat samma tidspunkt. Jeg er veldig pessimistisk til at den faktisk er sendt, slik som jeg fikk på mailen min i fra Elkjøp (sikkert du og). For sist jeg snakket med dem sa de at leveransen var forsinket og at de først hadde Desire inne 24/25 april. Kanskje det bare er for å berolige oss utålmodige gadgetgeeks? Jeg tror det i hvert fall ikke før jeg har Desire i min hånd, angrer på at jeg ikke bare bestilte i fra komplett som har over 500 (!) på lager nå.. :/ Vel, kundeservice sa i dag i 10-tiden at de forventet HTC Desire på lager i dag, og siden jeg fikk sendingsbekreftelse i dag, stoler jeg på at det stemte. @Anti LFC: Nå er jeg forberedt på å vente opp til én uke, siden det ikke er så unormalt for meg borte i Tromsø. Håper ikke det tar noe lengre tid. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 ingen andre enn meg som ikke får lagt inn spotify pga den ikke fins i market? Spotify henter du fra spotify sin egen hjemmeside.. Spotify ligger i market den, til og med på mest brukt listene. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 ingen andre enn meg som ikke får lagt inn spotify pga den ikke fins i market? Hvilket marked? Sitter du i utlandet? Spotify er kun tilgjengelig i noen få land: Norge, Sverige, Finnland, UK, Frankrike og Spania. Lenke til kommentar
kayennefetter Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Full test nylig lagt ut på mobilen.no: http://www.mobilen.no/wip4/test/detail.epl?id=42608 Lenke til kommentar
Hes Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 ingen andre enn meg som ikke får lagt inn spotify pga den ikke fins i market? Spotify henter du fra spotify sin egen hjemmeside.. Spotify ligger i market den, til og med på mest brukt listene. Ikke i marked hos meg og tar jeg det VIA m.spotify.com får jeg samme resultat, st søket gå 0 treff Lenke til kommentar
Hes Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Får tilgang til mye annet i marked ihvertfall, men har tdc abbo. så mulig marked tror jeg er i danmark...? Endret 16. april 2010 av Hes Lenke til kommentar
Kikkirikki Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Jeg lurer på om noen nettbutikker selger den for under 3895,- ?????? Endret 16. april 2010 av Kikkirikki Lenke til kommentar
VagaStorm Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Dette er min første andrid. Er det vanlig at alle programmene bare blir liggende i bakgrunnen? (hold home for å vise de). Virker som det er veldig får man får lukket... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hei! er det noen som får til nett tv på desire? telefonen støtter ikke det sier Nrk mobiltv. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 AH DEPRIMERENDE! Mobilen min ble sendt fra oslo på onsdag, men har fortsatt ikke nådd meg! =( er folk generelt fornøyde med den? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ondskap: Vist du tenker på en vanlig pakke og ikke levering på dør, så ligger pakken på post i butikk fra dørene åpnes. postbudet har bare med en lapp som legges i postkassen din som sier du har fått en pakke men du har vel sporingsnummer, da kan du bare sjekke det tidlig i morgen og springe bort vist det står den har ankommet PIB. Trenger ikke vente på noe i postkassen Eg bur på landet, så til vanleg ved service pakke, så tar posten den med på døra klokka 2 på ettermiddagen ca. Så lurar eigentleg på om posten (den store lastebilen) ført kjem til butikken og slepper av all posten, også henter postbilen posten som skal ut der. Om den gjer det så har jau eg ein sjanse for å hente den Veit du det hadde det vore kjempeflott, evt. når posten plagar å komme der. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Dette er min første andrid. Er det vanlig at alle programmene bare blir liggende i bakgrunnen? (hold home for å vise de). Virker som det er veldig får man får lukket... Operativsystemet holder selv styr på lukking av applikasjoner ved behov, så vi brukere slipper å styre med det, og slipper å få problemer med for lite minne. Veldig greit. Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Hvilke video format støtter egentlig desire? kalrer ikke se en dritt på den jeg? Må jeg konventere alle filer? eller finnes det en player som spiller litt flere format? Lenke til kommentar
pollyanna Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Lurer på om det går å endre meldingslyd til egne lyder? Finner ikke noe valg for dette. Noen som vet? Takker for svar Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 To add new ringtones or SMS alerts, connect your Desire to USB and mount the device on your PC. Browser to the following folders: Ringtones: /sdcard/media/audio/ringtones SMS Alerts: /sdcard/media/audio/notifications Alarm Alerts: /sdcard/media/audio/alarms Copy your mp3 files into either of the folders above. Then go to: Ringtone:Settings > sound and display > phone ringtone SMS: Settings > sound and display > notification sound Alarms: Set the sound when adding a new alarm. Then select the ringtone you put in the above folder(s). Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Enda noen tester Gsmarena.com Phonearena.com Looking good. Nå håper jeg kjæresten min kjøper meg ny mobil. Hadde vært den perfekte gave Endret 16. april 2010 av Mr Oizo Lenke til kommentar
Protac Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Dette er min første andrid. Er det vanlig at alle programmene bare blir liggende i bakgrunnen? (hold home for å vise de). Virker som det er veldig får man får lukket... Etter hva jeg har skjønt så viser ikke home-knappen programmer som kjører, men de 6 siste kjørte programmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå