Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Fin post! Tenker selv å gå for ventelo/onecall-varianten.

MEN, er det ikke mulig å beholde det gamle abo/nummeret hvis jeg gjør dette? Har allerede onecall ser du.

Det er ikke noe problem. Bestill fra Ventelo med nytt nummer. Ikke bruk dette nummeret men bruk ditt Onecall nummer/abb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig flott post democomputer. Illustrerer veldig godt hvordan relativt høyt nettforbruk påvirker totalregnestykket.

Kjører kombinasjonen Elprice/OneCall.

Har relativt lave telefonregninger, selv om jeg forventer at dette vil endre seg så fort telefonen i hus.

Et kjapt regnestykke viser min totalpris

Innkjøp:(3899 + 108)kr = 4007 kr

SMS/TLF: (50*12)kr = 600 kr (50 kr utover de medfølgende minuttene/SMS'ene)

Internett: (100*12)kr = 1200 kr (Antar ingen datapakker, 100 mb/mnd)

Totalpris 1. år = 5800 kr

Dette er et veldig beskjedent regnestykke, mistenker at rooting + paid market kan gjøre noe med totalen...

Edit: ord deling s feil

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Kan stemme, men mistenker det vil skje før eller senere. Dessuten er det bare et tidsspørsmål før Google ruller ut et fullverdig market her og.

Har en kamerat som opplevde at han fikk tilgang til paid marked en kort periode. Dessverre satte en restart av telefonen effektiv stopper for det.

Lenke til kommentar

Mulig det, men den ser fortsatt mye bedre ut enn desire. Men det hjelper vel heller lite dersom den ikke blir å finne her til lands.

Verizon bruker CDMA, så uansett om du hadde fått tak i den, hadde du ikke fått brukt den :)

Kanskje heller vente på supersonic da, den skal vel kunne la seg bruke når den kommer?

Lenke til kommentar

Avbestilte min Desire da den ble utsatt igjen...

Noen idee om hva du heller skal ha? Eller mulig at du går for Desire igjen når den er på lager?

Jeg ser ingen annen telefon jeg heller vil ha enn Desire (for øyeblikket) :)

Lenke til kommentar

Har bestilt denne hos Ventelo.

Men jeg er nødt til å bruke eksisterende simkort/nr, dette er bundet opp til arbeidsgiver med Telenor Bedrift. Finnes det virkelig ikke noe "skikkelig" datapakker til bedrift abonnementene? Det eneste jeg finner er "Mobilsurf 200" Som gir deg 200MB/mnd for 69kr/mnd.

Jeg skulle minimum hatt det dobbelte. Prisen pr MB nå er 10kr.. Hva er vanlig datamengde pr mnd for dere med tilsvarende telefon? Har pr i dag bare symbian telefon og bruker kanskje 5-10mb mnd i mailsynking. Er redd det blir en god del mer med Desire.

Lenke til kommentar

Avbestilte min Desire da den ble utsatt igjen...

Det at nettbutikker flytter på ubekreftede leveringsdatoer er fullstendig normalt. Ubekreftet dato er nettopp det, ubekreftet. Det vil som oftest si at de ikke vet når de får den. HTC har hele tiden sagt at release er i slutten av mars.

Lenke til kommentar

@deeweef: Den har CDMA, ikke GSM (kilde), så den blir ikke så brukbar i Norge.

@Mreinha: Skjønner ikke helt logikken din. Du har ikke tid til å vente nå, så derfor venter du med å bestille den?

Så hverken Htc incredible eller supersonic vil virke her hjemme?

Utrolig kjipt at de telefonene som ser best ut ikke skal virke for oss.

Lenke til kommentar

blir nok desire, men, har en følelse av at den kommer til å droppe i pris ganske så snart den er ute på markedet, så da venter jeg heller litt :) De flyttet også datoen på leveringen igjen som jeg nevnte, så gudene veit når den kommer!

Tror du det a? Ganske billig allerede den her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...