Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw. Flere som skal ha sin Desire levert til Trondheim, der det fortsatt står at den er videresendt fra Oslo?

Japp, samme problemet her.

Alle sammen ringer til Posten og klager. Slik at de sender en egen trailer oppover :p

Hehe :) Jeg hadde et håp om å få telefon i Trondheim i morra jeg også ja, gitt...

Lenke til kommentar

Btw. Flere som skal ha sin Desire levert til Trondheim, der det fortsatt står at den er videresendt fra Oslo?

Alle sammen ringer til Posten og klager. Slik at de sender en egen trailer oppover :p

Hehe :) Jeg hadde et håp om å få telefon i Trondheim i morra jeg også ja, gitt...

Lurer på om det var tilfeldig at vulkanutbruddet kom nå, eller om det er noen som vil ha det gøy med trøndere som ønsker seg ny telefon til helgen :(

Vurderer å ringe Posten igjen for å få en bekreftelse, men vet ikke om jeg kan mase så mye :p

Endret av Jeppfi
Lenke til kommentar

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

15.04.2010 13:10, 3169 STOKKE

Betyr dette at den ikke kommer til Trondheim i morgen? :cry:

Lenke til kommentar

Elprice.no

Kan du sjekke om butikken i Bergen sentrum (Gågaten/Strandgaten) har fått inn Desire? Forsøkte å maile dem direkte til adressen som står på elprice.no, men da kom det "Delivery Status Notification (Failure)" tilbake.

Edit: Og kan man prøve den før kjøp?

Jeg kjøpte min der i dag, så de har den inne. Etter det jeg fikk med meg har de den også inne på Fana. Om du kan kose med den før du evt kjøper den vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har nå lekt meg litt med min, og jeg kan faktisk bekrefte "hakkingen" som mobilsiden.dk har klaget litt på, men kun hvis man har på live wallpapers. Da merker man tydelig at det hakker litt når man beveger seg mellom hjemmeskjermene.

Veldig uvant med touch-telefon, så det kommer nok til å ta litt tid før jeg er helt komfortabel.

Skjermen er veldig lekker, og jeg kan ikke si at jeg plages av noe rosaskjær.

Lenke til kommentar

Lurer på om det var tilfeldig at vulkanutbruddet kom nå, eller om det er noen som vil ha det gøy med trøndere som ønsker seg ny telefon til helgen :(

Det lukter forsikringssvindel lang vei!

Først går de konkurs, så brenner "tilfeldigvis" landet deres opp. :evil:

Lenke til kommentar

Det lukter forsikringssvindel lang vei!

Først går de konkurs, så brenner "tilfeldigvis" landet deres opp. :evil:

Haha.

Lenke til kommentar

Var nettopp å snakka med ei dame på postkontoret. Viser seg at postsentralen her i Trondheim berre sender ein gong for dagen, og då rundt klokka åtte om morgonen. Altså kom ikkje telefonen min med som var klar til utskipping 08:26.

Litt kjipt er det, men får den i kvart fall i morgon. Så då vert det nok ein tur innom posten før forelesning. Får håpe på ein plass med stikkontakt!

Endret av Eirikpet1
Lenke til kommentar

Jeg har kun denne meldingen hos posten: Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding     15.04.2010 17:11. Noen som veit ca hvor lang tid det tar før den blir registrert, sånn erfaringsmessig? Det er jo i Oslo de sender fra(Moobi), så da burde det ikke ta lange tida før den blir registrert på innlastingsterminalen i Oslo...

Lenke til kommentar

Jeg har kun denne meldingen hos posten: Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding     15.04.2010 17:11. Noen som veit ca hvor lang tid det tar før den blir registrert, sånn erfaringsmessig? Det er jo i Oslo de sender fra(Moobi), så da burde det ikke ta lange tida før den blir registrert på innlastingsterminalen i Oslo...

Min stod slik fra 12:11 til 19:46, kan være at du er heldigere :)

Lenke til kommentar

Vi skal være glad HTC valgte å lansere 14.04 og ikke ett par dager senere. Telefonene blir sendt fra HTC med fly. Vi kunne ha vært nødt til å vente LENGE på at dem hadde blitt sendt med båt.

Ble nok sendt ut før 14. april. Tviler på at det kommer et fly fra HTC til hver og et lager. Kom nok til Norge rundt 12-13. april for å bli videresendt til lagrene med bil/trailer.

Lenke til kommentar

Mener å huske at det er sånn at post som blir levert før kl. 18 i Oslo ender opp i sorteringssentralen samme dag (mulig dette bare gjelder brevpost).

Jeg fikk sms med pakkenummeret klokken 14:10 i dag, men ingen registrering i pakkesporingen før 17:11. Oppdateringen om "ankommet Oslo omsortering" e.l. pleier å komme ut på kvelden en gang (rundt 19-20?) for meg.

Endret av Blodkjeft
Lenke til kommentar

posten henter pakker hos moobi rundt 15-16 tror jeg

noe som nok betyr den ikke ligger på oslo terminal før i morgen

Han jeg ringte hos moobi sa at den var sendt ca halv 3, da bør den vel ha kommet med posten som kommer rundt 15-16 tida... Noe som betyr at den kanskje ligger på oslo terminal nå og heller at de er litt treige med å oppdatere, har opplevd treg oppdatering før. Håper virkelig den kommer imorra, kan ikke skjønne hvorfor det skal ta så lang tid!

Lenke til kommentar

Kjære brukere, kan dere ikke sette en strek for nårtid den kommer i posten og nårtid den har ankommet til sted A og ikke ble vidresent til sted B?

Tråden er primært for Telefonen og ikke deres leveringsproblemer eller klager på posten.

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...