Thor - God Of Thunder Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ondskap, hvis ordrenr ditt slutter på 32 (hvis jeg husker navnet ditt riktig), så blir den sendt idag, du får snart sendingsnummeret Mvh Elprice.no Ps: Fikk nettopp mail fra lageret, posten kommer kl 16 idag Jippi!! Bare å legge bønnene til posten då. Elprice: Er siliconcase og borddocking noko av det dere får inn? Espen: Godt å vite, er inboxen som er viktig Korleis gjer eg det eigentleg, må eg ha ein form for APP? Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg vet ennå ikke hva som kommer imorgen, men jeg skal poste det her når jeg vet det. Da forsvinner jeg litt igjen, men er tilbake senere idag. Dere kan sende PM hvis det er noe dere lurer på Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
raet Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som har peiling på hvorfor alle norske nettsteder er så trege med test??? tenker på dinside.no amobil.no digi.no +++ ??? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som har peiling på hvorfor alle norske nettsteder er så trege med test??? tenker på dinside.no amobil.no digi.no +++ ??? For de skal vel gjøre skikkelige tester, og det tar litt tid. Normalt tester de vel telefonene over flerne dager o.l., og mest sannsynlig har de ikke fått telefonene før igår eller idag de heller. Kommer nok mer tester til neste uke. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Flere som har en mobil som skal til Trondheim der pakken fortsatt er i Oslo? Lurer på om jeg ikke får den før lørdag Lenke til kommentar
thyes Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Siden netshop fortsatt ikke har fått inn telefonen, slettet jeg ordren min der og bestilte hos mpx. Bestilte med en universal billader, forhåpentligvis sender de pakken imorra Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Da var min HTC Desire i boks, eller rettere sagt ut av boksen. Første som slår meg er at den er allerede blitt noe varm, vel og merke lader den. Ellers virker alt kjapt og fint. Gleder meg. Lenke til kommentar
Eirikpet1 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Flere som har en mobil som skal til Trondheim der pakken fortsatt er i Oslo? Lurer på om jeg ikke får den før lørdag Sendingen er ankommet terminal og videresendt 15.04.2010 08:26 7007 TRONDHEIM Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 18:52 1714 SARPSBORG Eg sitter spent og oppdaterer sporingen kvart tiande minutt. Kan vel umogleg ta heile dagen å få sendt pakka frå eit eller anna sentrallager til Moholt postkontor! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Noen som har peiling på hvorfor alle norske nettsteder er så trege med test??? tenker på dinside.no amobil.no digi.no +++ ??? HTC har visst holdt testtelefonene tilbake for å få nyere FW på dem (med bugfixes). Men skulle tro at de var klar til testing nå... Endret 15. april 2010 av Peppep Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Flere som har en mobil som skal til Trondheim der pakken fortsatt er i Oslo? Lurer på om jeg ikke får den før lørdag Sendingen er ankommet terminal og videresendt 15.04.2010 08:26 7007 TRONDHEIM Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 18:52 1714 SARPSBORG Eg sitter spent og oppdaterer sporingen kvart tiande minutt. Kan vel umogleg ta heile dagen å få sendt pakka frå eit eller anna sentrallager til Moholt postkontor! Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 19:46, 0024 OSLO Slik står det til meg, men så på en tidligere ordre der pakken kom til Oslo rundt kl 20:00 så kom ikke pakken til Trondheim før 16:10. Så får håpe det er slik nå Så får jeg stikke bortpå postkontoret i matpausen imorgen Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sendingen er ankommet terminal og videresendt 15.04.2010 07:32, 0024 OSLO Den har ligget og råtnet der i hele dag, få den de trehundre meterne til postkontoret mitt!!!!!!!! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Testet mobilen hos lefdal idag, helt utrolig kjapp og sterke farger. var like før jeg kjøpte den idag, men venter heller til i morgen for da for jeg den 600kr billigere hos elprice Lenke til kommentar
zxsonnyxz Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 "Din pakke er nå sendt" Én stykk Desire Noen flere som kan si noe om kameraet i forrhold til hva dere forventet? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ser ut som elkjøp har satt opp prisen med 100kr... Frister å bestille fra elprice isteden men vil gjerne ha fysisk butikk i nærheten som jeg kan levere inn til ved evnt feil. Lenke til kommentar
thyes Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sendingen er ankommet terminal og videresendt 15.04.2010 07:32, 0024 OSLO Den har ligget og råtnet der i hele dag, få den de trehundre meterne til postkontoret mitt!!!!!!!! Hahaha! Aint it the life.. vet hvor jævlig irriterende det der er Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Sendingen er ankommet terminal og videresendt 15.04.2010 07:32, 0024 OSLO Den har ligget og råtnet der i hele dag, få den de trehundre meterne til postkontoret mitt!!!!!!!! Hahaha! Aint it the life.. vet hvor jævlig irriterende det der er Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 19:46, 0024 OSLO At den har stått slik i hele dag er enda mer irriterende, forbanna Posten som ikke klarer å få den til Trondheim. Endret 15. april 2010 av Jeppfi Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sendingen er ankommet terminal og videresendt 15.04.2010 07:32, 0024 OSLO Den har ligget og råtnet der i hele dag, få den de trehundre meterne til postkontoret mitt!!!!!!!! Hahaha! Aint it the life.. vet hvor jævlig irriterende det der er Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 19:46, 0024 OSLO At den har stått slik i hele dag er enda mer irriterende, forbanna Posten som ikke klarer å få den til Trondheim. Betyr ikke det at den videresendt og på vei til Trondheim? Lenke til kommentar
havarha Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Flere som har en mobil som skal til Trondheim der pakken fortsatt er i Oslo? Lurer på om jeg ikke får den før lørdag Jeg har det og refresher posten som en gal Står fortsatt bare sendt videre fra Oslo. Håper virkelig jeg får den i morra... De bruker selvsagt 1 dag fra terminalen på Sluppen til postkontoret, så hvis den ikke kommer til Sluppen før i morra blir jeg litt bitter... Lenke til kommentar
Leitwolf Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Sendingen er ankommet terminal og videresendt 15.04.2010 07:32, 0024 OSLO Den har ligget og råtnet der i hele dag, få den de trehundre meterne til postkontoret mitt!!!!!!!! Hahaha! Aint it the life.. vet hvor jævlig irriterende det der er Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 19:46, 0024 OSLO At den har stått slik i hele dag er enda mer irriterende, forbanna Posten som ikke klarer å få den til Trondheim. Betyr ikke det at den videresendt og på vei til Trondheim? Det betyr at tlf er vidresendt og underveis til Trondheim ja Lenke til kommentar
revert Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 jeg ringte nettopp til postens kundeservice og hu sa at sendinger til trondheim tar fly og vil bli 1-2 dager forsinket... men hu virka ikke helt smart, for hu svarte ikke på mitt spm om de vanligvis tok tog eller fly... noen som veit noe mer om dette? Og et spm: telefoner som er bestilt fra moobis leverandører, blir de sendt fra samme sted alle sammen, altså fra moobi sitt hovedlager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå