Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, nå ligger herligheten til lading =D Klør etter å få bruke den snarest mulig.

Det dreit jeg lett i gitt.. Ikke sjans for at jeg klarer å vente 3-4 timer på at den blir fulladet før jeg trykker løs. Jeg skrudde den på, og lader den nå mens jeg bruker den. Tror ikke batteriet får varige mèn av det akkurat...

Lenke til kommentar
Eller man kan kjøpe noe fra Clas Ohlson til 30 spenn ;)

Hva da? Billigste jeg så på Clas Ohlson var noe til 199... Kanskje jeg så på feil typer?

Ang. billader, så har eg akkurat bestilt denne: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140394525694

Den er vell grei den, skal vell funke?

Lenke til kommentar

Om dere har bil-gps så kan det være at laderen til den passer. Laderen til min gps er av rett type, så der har jeg billader til telefonen og.

Tenkte det samme... men lurer på om ikke min Garmin faktisk bruker mini-usb og ikke micro-usb...

Lenke til kommentar

Har nå hatt gleden av Desire i snart 24 timer, og må si jeg er imponert.

Positive inntrykk:

- rask, danskene kan brenne med hakkingen...

- greit batteri ift forventning

- overraskende bra kamera

- enkel og smidig

- ligger fantastisk i hånda

- solid

- generelt veldig godt inntrykk!!

Negative inntrykk

- blir litt varm under lading

- lett at veldig mange apps går samtidig, løses med taskiller

- ellers fint lite negativt!

Dette er skrevet med Desire'n.. kanonfornøyd :D

Lenke til kommentar

Positive inntrykk:

- enkel og smidig

- solid

Negative inntrykk

Hvordan syns du batteritiden er så langt?

Og lagger tlf i det hele tatt?

Lenke til kommentar

Positive inntrykk:

- enkel og smidig

- solid

Negative inntrykk

Lagging har han allerede skrevet om i posten sin, om du bare leser teksten som står på skjermen din. Nei, den lagger ikke overhodet, den er griiiserask.

Jeg har hatt den i 3 timer nå, er dritfornøyd. Samme inntrykk som herremannen over. Alt er helt fantastisk og overgår alle de (høye) forventningene jeg hadde til den.

Noen bør forøvrig lese seg litt opp på hvordan Android håndterer prosesser/programmer. Man trenger egentlig ikke kille programmer.

Har èn klage:

Om man har skrevet feil ord/bokstad i en sms, mail e.l., så er det noe vanskelig å peke/trykke på det stedet man vil redigere. Mulig dette kommer seg med trening, det er min første touch-telefon.

Terningkast 12 så langt!

Lenke til kommentar

Positive inntrykk:

- enkel og smidig

- solid

Negative inntrykk

Lagging har han allerede skrevet om i posten sin, om du bare leser teksten som står på skjermen din. Nei, den lagger ikke overhodet, den er griiiserask.

Jeg har hatt den i 3 timer nå, er dritfornøyd. Samme inntrykk som herremannen over. Alt er helt fantastisk og overgår alle de (høye) forventningene jeg hadde til den.

Noen bør forøvrig lese seg litt opp på hvordan Android håndterer prosesser/programmer. Man trenger egentlig ikke kille programmer.

Har èn klage:

Om man har skrevet feil ord/bokstad i en sms, mail e.l., så er det noe vanskelig å peke/trykke på det stedet man vil redigere. Mulig dette kommer seg med trening, det er min første touch-telefon.

Terningkast 12 så langt!

Hva slags tastatur har du testa?

Lenke til kommentar

Standard-tasturet som følger med, HTC Sense-tastatur. Funker som juling og forstår hva man skal skrive selv når man hamrer løs i vilden sky. Det hender likevel man må rette noe, hvertfall nå i startfasen... og det er noe tungvint, synes jeg hvertfall...

Lenke til kommentar

Standard-tasturet som følger med, HTC Sense-tastatur. Funker som juling og forstår hva man skal skrive selv når man hamrer løs i vilden sky. Det hender likevel man må rette noe, hvertfall nå i startfasen... og det er noe tungvint, synes jeg hvertfall...

Enig med deg. Har ønsket meg piltaster noen ganger, men jeg satser på at det går greiere med litt trening.

Lenke til kommentar

Jeg har også fått min nå, men har valgt å pine meg med å fullade den først. Det er jo ikke nødvendig, men siden arbeidsdagen ikke er slutt enda er det nok taktisk...

Førsteinntrykket mitt av selve hardwaren er at den er veldig pen, og oppleves overraskende slank i hånden. Knappene er akkurat passe taktile, og jeg ser veldig frem til å slå den på.

Lenke til kommentar

Enig med deg. Har ønsket meg piltaster noen ganger, men jeg satser på at det går greiere med litt trening.

Snakker vi T9 eller qwerty-layout?

Lenke til kommentar

Heisann! Da har jeg hentet min desire, og er sålangt strålende fornøyd :) Men har ett par spørsmål som dere som har hatt android før muligens kan hjelpe meg med.

- Jeg har onecall, er det slik at dataroaming skal stå på? Får advarsel om at det kan bli veldig dyrt, men det er vel bare hvis jeg skal til utlandet?

- Hvordan får jeg telefonen til å bare vise telefonkontakter når jeg trykker på telefontegnet i startmenyen eller skriver en melding? Nå viser den både SIM og telefonkontakter. Den viste og facebookkontakter, men det løste jeg ved å slette facebook kontoen min. Er klar over at jeg kan trykke på kontakter, også velge at han bare skal vise SIM for eksempel, men det er jo noen ekstra trykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...