chivasen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er det spesielle billadere til denne telefonen ? Lenke til kommentar
toffo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Er det spesielle billadere til denne telefonen ? Du behøver bare etellerannet med micro-USB. Strømstyrke er standardisert på mini- og microUSB. (Kan jo være lurt å sjekke om laderen er CE-sertifisert for sikkerhets-skyld, dog) Edit: Minor skriveleif Endret 15. april 2010 av torefor Lenke til kommentar
freddas Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er det spesielle billadere til denne telefonen ? reklamen som fulgte med sier at den "offisielle" billaderen er CC C200 Lenke til kommentar
chivasen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Folk sier vi ikke skal snakke om annet enn hvordan telefonen virker men jeg må spørre likevel. Sporingen hos posten sier at den har kommet til Hamar og videresendt. Betyr det at den er på vei til min post-i-butikk, så jeg kanskje kan hente den idag? Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=196200 Bil lader til HTC Desire Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Her står det litt om de forskjellige batteri-typene.. Amobil Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=196200 Bil lader til HTC Desire Eller man kan kjøpe noe fra Clas Ohlson til 30 spenn Lenke til kommentar
toffo Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.htcaccessorystore.com/no/p_htc_item.aspx?i=196200 Bil lader til HTC Desire Alle de store mobilprodusentene ble i fjor enige om (etter press fra EU) om å standardisere ladekontakten. De valgte da Micro-USB. D.v.s. at laderne til alle nye mobiler (fra stikkontakt, PC eller bil) går om hverandre. Men det er jo verdt noen kroner ekstra at det står HTC på den, right? Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Vil bare nevne i denne posten at Moobi har gitt en helt fantastisk kundeservice. Er verdt å betale noen ekstra kroner for HTC merket ja Lenke til kommentar
Eirikpet1 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Eit lite spørsmål angåande Spotify til mobil? Når ein betalar kan ein jo lage seg offline spelelister, og på den måten høyre på utan å vere tilkopla nett. Korleis verkar dette på minnekortet? Musikken må vel nødvendigvis lagres lokalt på mobilen, så tek dette stor plass? Er det mykje plass å hente på å bruke Spotify vs. å berre lagre mykje eigen musikk på telefonen med 256/320kbps? Lenke til kommentar
kroekkete Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er det spesielle billadere til denne telefonen ? http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefontilbeh%C3%B8r/lader/htc/HTC-CC-C200/013651.4518/ Lenke til kommentar
Kazento Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Netcom sendte den med feil abonnement, såe da måtte dem vist sende ny mobil å hele pakka -.-" så dem sender den vist ikke før imårra, så da får jeg den nok i midten av neste uke sa dem D: sååååå mye for å preorde Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Eit lite spørsmål angåande Spotify til mobil? Når ein betalar kan ein jo lage seg offline spelelister, og på den måten høyre på utan å vere tilkopla nett. Korleis verkar dette på minnekortet? Musikken må vel nødvendigvis lagres lokalt på mobilen, så tek dette stor plass? Er det mykje plass å hente på å bruke Spotify vs. å berre lagre mykje eigen musikk på telefonen med 256/320kbps? Du kan velge om du vil synkronisere i 96kbit/s eller 160kbit/s, så da kan sparer du endel... /Espen Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Folk sier vi ikke skal snakke om annet enn hvordan telefonen virker men jeg må spørre likevel. Sporingen hos posten sier at den har kommet til Hamar og videresendt. Betyr det at den er på vei til min post-i-butikk, så jeg kanskje kan hente den idag? det kan hende ja du får ikke kvitering i posten i dag(driver de med sånn lenger?), men tar du med mlding om at den er kommet (sms/ utskrift av mail) så skulle det gå greit ^^ Endret 15. april 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som har peil på hvordan jeg forteller telefonen at jeg vil ha gmailen til å synce hver time eller no, istede for å autosynce/pushe all mail? Har fått til å stille inn intervall på vær, facebook og alt annet ræl, men finner ikke ut av det for gmailen..... samme med kalender... Lenke til kommentar
Stigmatic Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 DA har jeg vært å hentet mitt ønske Hvor viktig er det egentlig, dette med å lade tre timer før du skrur den på? Jeg trenger å ringe nå egentlig. Hva er konsekvensene? Ingen konsekvenser nå som vi har Li-Ion batterier. De har faktisk bedre av å 'klattlades' enn å tømmes og så lades helt opp gang etter gang. Legger til en link til en relevant artikkel her. Står i sammenheng med mp3spillere der, men er samme type atterier Lenke til kommentar
FitLine Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Noen som har testet Desire litt skikkelig av dere som har fått den? Venter spent på å høre om hva dere synes! Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ahh, nå ligger herligheten til lading =D Klør etter å få bruke den snarest mulig. Bestilte på internett i går, men fikk hentet i butikk i dag. Ikke feil det akkurat =) Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Elprice.no Kan du sjekke om butikken i Bergen sentrum (Gågaten/Strandgaten) har fått inn Desire? Forsøkte å maile dem direkte til adressen som står på elprice.no, men da kom det "Delivery Status Notification (Failure)" tilbake. Edit: Og kan man prøve den før kjøp? Endret 15. april 2010 av Peppep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå