Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det spesielle billadere til denne telefonen ?

Du behøver bare etellerannet med micro-USB. Strømstyrke er standardisert på mini- og microUSB. (Kan jo være lurt å sjekke om laderen er CE-sertifisert for sikkerhets-skyld, dog)

Edit: Minor skriveleif

Endret av torefor
Lenke til kommentar

Folk sier vi ikke skal snakke om annet enn hvordan telefonen virker men jeg må spørre likevel. Sporingen hos posten sier at den har kommet til Hamar og videresendt. Betyr det at den er på vei til min post-i-butikk, så jeg kanskje kan hente den idag?

Lenke til kommentar

Eit lite spørsmål angåande Spotify til mobil? Når ein betalar kan ein jo lage seg offline spelelister, og på den måten høyre på utan å vere tilkopla nett. Korleis verkar dette på minnekortet? Musikken må vel nødvendigvis lagres lokalt på mobilen, så tek dette stor plass? Er det mykje plass å hente på å bruke Spotify vs. å berre lagre mykje eigen musikk på telefonen med 256/320kbps?

Lenke til kommentar

Eit lite spørsmål angåande Spotify til mobil? Når ein betalar kan ein jo lage seg offline spelelister, og på den måten høyre på utan å vere tilkopla nett. Korleis verkar dette på minnekortet? Musikken må vel nødvendigvis lagres lokalt på mobilen, så tek dette stor plass? Er det mykje plass å hente på å bruke Spotify vs. å berre lagre mykje eigen musikk på telefonen med 256/320kbps?

Du kan velge om du vil synkronisere i 96kbit/s eller 160kbit/s, så da kan sparer du endel...

/Espen

Lenke til kommentar

Folk sier vi ikke skal snakke om annet enn hvordan telefonen virker men jeg må spørre likevel. Sporingen hos posten sier at den har kommet til Hamar og videresendt. Betyr det at den er på vei til min post-i-butikk, så jeg kanskje kan hente den idag?

det kan hende ja ;)

du får ikke kvitering i posten i dag(driver de med sånn lenger?), men tar du med mlding om at den er kommet (sms/ utskrift av mail) så skulle det gå greit ^^

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

Noen som har peil på hvordan jeg forteller telefonen at jeg vil ha gmailen til å synce hver time eller no, istede for å autosynce/pushe all mail?

Har fått til å stille inn intervall på vær, facebook og alt annet ræl, men finner ikke ut av det for gmailen..... samme med kalender...

Lenke til kommentar

DA har jeg vært å hentet mitt ønske :)

Hvor viktig er det egentlig, dette med å lade tre timer før du skrur den på? Jeg trenger å ringe nå egentlig. Hva er konsekvensene?

Ingen konsekvenser nå som vi har Li-Ion batterier. :)

De har faktisk bedre av å 'klattlades' enn å tømmes og så lades helt opp gang etter gang.

Legger til en link til en relevant artikkel her.

Står i sammenheng med mp3spillere der, men er samme type atterier :)

Lenke til kommentar

Elprice.no

Kan du sjekke om butikken i Bergen sentrum (Gågaten/Strandgaten) har fått inn Desire? Forsøkte å maile dem direkte til adressen som står på elprice.no, men da kom det "Delivery Status Notification (Failure)" tilbake.

Edit: Og kan man prøve den før kjøp?

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...