Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Agreed :)

 

Det har ikkje skjedd noko med orderen min på Elprice endå, og når den blir sendt i dag, fordi Ms. Elprice sa det, så får eg den på Laurdag! :D

 

Enig med mange andre, elprice's dama tilstedelsværelse har vore avgjørande for at ikkje har bestilt av nokon andre i frustrasjon :p

 

Ingenting her heller. Ms Elprice svarte meg aldri på PM, så jeg endte med å sende mail til elprice support. Vil bare vite den blir sendt i dag jeg :(

 

Hei, jeg svarte deg på PM om at jeg måtte ha ordrenummeret ditt for å se på ordren. Men alle som har bestilt Desire (ihvertfall bestilt til og med i går) går ut idag.

På fredag skulle leverandøren vår legge ut tilbehør til Desire, da skal vi legge det ut hos oss, og jeg gir dere en lyd her når det er gjort

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg svarte deg på PM om at jeg måtte ha ordrenummeret ditt for å se på ordren. Men alle som har bestilt Desire (ihvertfall bestilt til og med i går) går ut idag.

På fredag skulle leverandøren vår legge ut tilbehør til Desire, da skal vi legge det ut hos oss, og jeg gir dere en lyd her når det er gjort

 

Mvh

Elprice.no

 

Hei

 

når sendte dere mobilene fra hovedlageret ut til butikkene?

også idag?

Endret av Cheese_king
Lenke til kommentar

Hei, jeg svarte deg på PM om at jeg måtte ha ordrenummeret ditt for å se på ordren. Men alle som har bestilt Desire (ihvertfall bestilt til og med i går) går ut idag.

På fredag skulle leverandøren vår legge ut tilbehør til Desire, da skal vi legge det ut hos oss, og jeg gir dere en lyd her når det er gjort

 

Mvh

Elprice.no

Kverrulanten i meg må bare si jeg igjen svarte deg med nr i går. Men nå ser jeg statusen min endelig har endret seg til "Til plukking", så da er det vel håp allikevel.

 

Må bare komme med hyllest til Ms. Elprice for oppfølgingen i denne tråden!

Lenke til kommentar

Hei, jeg svarte deg på PM om at jeg måtte ha ordrenummeret ditt for å se på ordren. Men alle som har bestilt Desire (ihvertfall bestilt til og med i går) går ut idag.

På fredag skulle leverandøren vår legge ut tilbehør til Desire, da skal vi legge det ut hos oss, og jeg gir dere en lyd her når det er gjort

 

Mvh

Elprice.no

Kverrulanten i meg må bare si jeg igjen svarte deg med nr i går. Men nå ser jeg statusen min endelig har endret seg til "Til plukking", så da er det vel håp allikevel.

 

Må bare komme med hyllest til Ms. Elprice for oppfølgingen i denne tråden!

Ok, da må jeg bare beklager, det strømmet inn med PMer i går kveld, så da gikk det nok litt for fort i svingene her.

 

HTC Desire som kommer til hovedlager for fordeling til butikkene er ventet inn idag. Så hvis dere ønsker å kjøpe i en bestemt butikk bør dere reservere varen der, slik at de bestiller inn nok

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Er det noen som opplever den berømte rosa fargen på skjermen?

 

Jeg opplever "misfarging" på lave backlight-nivåer. Men det tror jeg egentlig bare er en bieffekt av skjermteknologien.

 

Alt i alt utrolig fornøyd med min Desire.

 

Hadde en Hero fra før, som jeg også var veldig fornøyd med. Forskjellen er genske enkelt to ting: Gigangtisk griselekker skjerm + at alt som tok tid på Heroen går lynraskt på Desire.

 

Fantastisk telefon.

Lenke til kommentar

Vedrørende fly og postgang. Til nordnorge går posten/pakker med tog og fra Fauske videre med vogntog. Tror pakker som sendes "over natten" går med fly, så disse vil nok kunne være påvirket.

 

Edit: Tror nok det samme gjelder til Trondheim:)

Endret av dr. S
Lenke til kommentar

---

 

Må bare komme med hyllest til Ms. Elprice for oppfølgingen i denne tråden!

Henger meg på akkurat denne. Makan til oppfølging har jeg ikke vært borti. Kudos til Ms. Elprice. Håper sjefen din ser hvilken innsats du gjør og gir deg en saftig bonus :thumbup:

 

Har forøvrig lagt merke til at Elkjøp også har vært inne i tråden her, men de har ikke postet noen ting...

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Jeg har snoka rundt her ganske lenge nå. Ny bruker på forumet i dag, men har lest her i flere uker.

 

Trenger sårt hjelp med apps/oppsett av min Desire. Kan dere please lese denne posten og gi respons?

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1221173

 

PS! Dersom dette ikke er lov, så beklager jeg.

 

EDIT:

Vet ikke hvorfor linken blir feil, det er en post i 'Programmer, spill og operativsystemer' forumet. Kan kopiere linken eventult...

 

jarle

Endret av JarleGutt
Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere når det gjelder spilling av video? Har noen testet litt? divx/xvid er vel ikke med i første omgang!

 

Takker!

 

Har foreløpig kun testet nedlastede youtube-klipp og videofiler jeg hadde konvertert til mp4 fra før, så det er kanskje ikke så interessant. Men det jeg har testet har i alle fall fungert strålende.

Lenke til kommentar

Hvordan opplever dere når det gjelder spilling av video? Har noen testet litt? divx/xvid er vel ikke med i første omgang!

 

Takker!

 

Har foreløpig kun testet nedlastede youtube-klipp og videofiler jeg hadde konvertert til mp4 fra før, så det er kanskje ikke så interessant. Men det jeg har testet har i alle fall fungert strålende.

 

Takk skal du ha MrHarm :)

Lenke til kommentar

Da ligger min nye telefon til lading. Sendt fra MPX som vanlig servicepakke i går ettermiddag. Kan vel ikke klage på det. Bor i Oslo. Det er litt sånn antiklimaks å lade nye elektroniske duppeditter før første gangs bruk, men nå hadde jeg jo lest såpass mye på dette forumet at det ikke kom som en kjip overraskelse i alle fall.

Lenke til kommentar

Elprice, hvis jeg bestiller Desire i slutten av denne måneden, begynnelsen av mai - står jeg i fare for at telefonen er utsolgt i en lengre periode?

 

Det blir litt vanskelig å svare på, men pakken blir liggende på postkontoret i 2 uker, så du kan jo bestille om en uke (hvis du tenkte på betaling med postoppkrav og ikke har penger akkurat nå).

Nå kom forresten 2 store partier til, så nå har vi til butikkene og de kundene som nettopp har bestilt

 

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

noen som har peiling på hvor lenge den vil stå som plukket på mpx?

gjort d siden i går formiddag nå..

Fra plukking til ferdig pakket tok et minutt med MPX i går hos meg.

 

tok 70-80 minutter fra jeg bestilte til den var sendt

Var noe slikt ja.

Endret av akle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...