Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forbanna idiotisk at abbonementsleverandørene (Netcom, Chess) bare leverer til folkeregistrert adresse..

 

Ja :( Min ble sendt i dag, må få noen i familien til å videresende den til meg... dvs at det tar en dag eller to ekstra med postgang før jeg har den her :(

 

Får sendt til annen adresse hvis man ringer inn og bestiller manuelt :) Jeg gjorde det via Chess.

Lenke til kommentar

Er det noen som opplever den berømte rosa fargen på skjermen?

 

Hvis du på forhånd er klar over det, er det ikke noe problem å se det f.eks. på HTC sin hjemmeside. Jeg er imidlertid ikke sikker på at jeg ville reagert på det dersom jeg ikke hadde lest om det på forhånd. Fargeforskjellen er ikke *så* mye større enn fargeforskjellene mellom de to LCD panelene jeg har side ved side på arbeidsplassen min.

Lenke til kommentar

Er det noen som opplever den berømte rosa fargen på skjermen?

 

Hvis du på forhånd er klar over det, er det ikke noe problem å se det f.eks. på HTC sin hjemmeside. Jeg er imidlertid ikke sikker på at jeg ville reagert på det dersom jeg ikke hadde lest om det på forhånd. Fargeforskjellen er ikke *så* mye større enn fargeforskjellene mellom de to LCD panelene jeg har side ved side på arbeidsplassen min.

 

Nemlig. Bare flisespikkeri spør du meg. Jeg hadde ikke tenkt på det engang hadde det ikke vært oppe i diskusjonsforumene.

Lenke til kommentar

Ingen som har blitt misfornøyd/skuffa over noen ting?

 

Hmmm. Etter snart en dags bruk.... ehh... nei. :D

Er fersk på Android så jeg brukte litt tid til å sette den opp mest mulig praktisk for mitt bruk. Det jeg savnet 'out of the box', f.eks. å enkelt kunne skru av og på Bluetooth finnes det greie apps for. Har til og med fått inn passord-databasen min på telefonen (KeePass). Har enda ikke kommet på noe jeg ikke har fått løst. Savner litt de evige config-menyene fra Windows, da, føler at jeg mangler noe... LOL

 

Selvfølgelig går det an å ønske seg bedre batteri, men hvis en skrur på all online funksjonalitet, hører på musikk/ser video etc så trenger en jo en halvkilos batteri uansett telefon. Foretrekker heller å ha en slim telefon og lade ofte.

Skrudde av det meste av online-moroa i går ettermiddag og da ser det ikke ut som om den drar noe mer batteri enn andre smart-telefoner.

 

Så langt: Happy-happy :D

Lenke til kommentar

Noen i Tromsø som vet om Desire er i butikkene?

Telebutikken på Nerstranda hadde fått inn en telefon i går, de får en ny forsendelse den 22. april. De er 1000,- dyrere enn på nett da.

 

 

Apropos rooting og betal-app'er: Hvordan betaler man? Masse styr for å få satt opp en eller annen amerikansk Google-checkout osv., eller betaler man enkelt og greit bare via telefonregningen eller noe sånt?

Det er ingen måte å betale enda for betal-apps. Det er derfor man må roote og bruke Market Enabler for å få tilgang. Jeg bruker min norske Google Checkout konto med mitt norske VISA kort til å betale for programmer jeg kjøper på markedet, så jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er.
Lenke til kommentar

Er det noe på minnekortet som følger med? Hva? Har jo kjøpt ett 16 gb, men lurer om det er noe interesangt som må flyttes over?

 

HTC Sync ligger der. (Men den lar seg vel få tak i på nett)

"HTC Sync™ lets you synchronize Outlook and Windows Address Book (Outlook Express), contacts and calendar events on your PC with your phone. It also lets you install third-party Android applications on the phone, and the Mobile Network sharing function as well."

 

Forøvrig ligger det bruksanvisninger og litt sånt. Og et par eksempel-filmer og mp3'er. Ikke noe å ta vare på...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...