Elprice.no Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Og det blir gjerne litt rot når alle ordrene må tas manuelt, en for en, derfor fikk noen tilsendt før andre som hadde bestilt. Beklager dette. Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vi fikk ikke sendt ut alle før posten kom idag, men resten sendes i morgen.Er det noe håp om å få den denne uka likevel? Bor i Tønsberg. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding 14.04.2010 12:11 Flere som har bestilt fra Moobi som har samme status? Lenke til kommentar
BIG1 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding 14.04.2010 12:11 Flere som har bestilt fra Moobi som har samme status? Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding 14.04.2010 12:11 Fra Chess Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 JIPPI!!!!!!!!!!!! Då blei eg ein av dei heldige...20% som for ei forbanna lang helg.. Gratulere alle dere som var så heldige å få den før helga, og var så heldig å bli prioritert! Kjøp av ei seriøs sjappe neste gang. Bestilte jo her for ikkje så velig lenge sida fra Komplett, og den blei sendt i dag, pakkesporing fra klokkka 14.00 i dag. Roboten deira jobba nok uber kjapt i dag! Tja, skal i allefall bestille ein anna plass nestegong ja. Det er prioriteringane deires som er heilt på tryne, sikkert ei seriøs sjappe, men har i allefall gitt meg eit dårleg inntrykk. Angrar på at eg ikkje bestilte frå MPX med eingong, var så sikker på at eg kom med i dag, men men... Du er i allefall så heldig at du får den før/i helga Elprice: Når kjem dere til å sende ut resten/min av mobilane/mobil i morgo? I 10 tia eller noko? Då er det i allefall eit bittelite håp om å få den på Laurdag. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Så på videoen av Samsung Galaxy S fra amobil.no, kan ikke si den overbeviste meg om at jeg bør gå over til Samsung. Vil gratulere Samsung, de har ødelagt Android. Menyene var litt kule med at du kunne swipe til sidene og ikke nedover, men resten var rett og slett stygt. Hjemmeskjermen var også ganske stygg. Selv om den har en syk CPU/GPU og en syk skjerm så er fortsatt resten for dårlig. HTC Desire FTW! Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da fikk jeg pm fra ms. elprice om at min blir sendt i morgen. hmm noen som vet hvor raske posten er? har jeg den innen helgen? jaja skal jobbe søndag så da blir det ikke sååå lenge å vente hvis den ikke kommer fredag/lørdag. Lenke til kommentar
StormKnight Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Siste status Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 16:31, 3169 STOKKE Forventet levering: 16.04.2010 NB! Avvik kan forekomme Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Elprice: Har prøvd å ringe dere på både telefon og kontakte dere over [email protected], men får ikke svar. Gjelder avbestilling av min Desire. Kan du sende meg en PM og fikse det for meg? Edit: Har forresten min i hånda nå! Gleder meg til den er ferdig ladet! Endret 14. april 2010 av JulianR Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Telefonen deires stenger vell klokka 1600 om eg ikkje tek feil. Er bare ein som jobbar der verkar det som, og han var nebbete og ikkje i godt humør i dag, så du burde kanskje være glad du ikkje rakk å ringe Lenke til kommentar
gas62 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Men vi venter kan noen kanskje anbefale noen navigeringsprogrammer til bil? Jeg ser at CoPilot er nevnt. Er det versjon 8? Andre som har erfaringer med Navigon, Sygic eller Ndrive på Android OS?? Ingen personlige erfaringer, men her er en sammenligning mellom de to: Navigon vs. Sygic Lenke til kommentar
monsenroger Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvordan kanselerer man ordren sin på elprice? Må man ringe og gjøre dette manuelt, eller er det en knapp eller lignende? Fant ingenting på "min side" på elprice.no Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Noen som har fått levert fra Deal.no enda? Endret 14. april 2010 av Svedge Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hvis dere ønsker å kansellere (så fremt mobilen ikke er sendt), så kan dere sende PM her med ordrenummer Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Elprice: Når kjem dere til å sende ut resten/min av mobilane/mobil i morgo? I 10 tia eller noko? Då er det i allefall eit bittelite håp om å få den på Laurdag. Elprice, kan du være vennlig å svare på det spørsmålet? Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Posten kommer kl 15 og henter varene hos oss Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Eg kan like eg las på springa nå.... Hendelse Tid Sted Sendingen er sortert og videresendt 14.04.2010 18:11 0024 OSLO Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 13:59 3169 STOKKE Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Posten kommer kl 15 og henter varene hos oss Mvh Elprice.no Gjelder dette Deal også? Fikk beskjed fra [email protected] at mobiler som ikke ble sendt ut idag, blir sendt på formiddagen i morgen. Stusset også over at Deal skriver at de har sendt ut mobiler i hele dag, mens det tidligere i tråden ble sagt at Deal sin ordre ikke blir sendt før i morgen? Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Telebutikken-butikkene har fått de inn. Iallefall i Sandvika. Kjøpte min der. Prisen var dog 4999, men jeg fortalte da at bl.a. Elprice opererte med 3899, så jeg fikk presset prisen litt ned pga det. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Telebutikken-butikkene har fått de inn. Iallefall i Sandvika. Kjøpte min der. Prisen var dog 4999, men jeg fortalte da at bl.a. Elprice opererte med 3899, så jeg fikk presset prisen litt ned pga det. WOW!? Det er jo strengt tatt et ransforsøk. Hva slags verden innbiller de seg at de lever i egentlig? Endret 14. april 2010 av _Xorcist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå