Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JIPPI!!!!!!!!!!!!

Då blei eg ein av dei heldige...20% som for ei forbanna lang helg..

Gratulere alle dere som var så heldige å få den før helga, og var så heldig å bli prioritert!

Kjøp av ei seriøs sjappe neste gang. Bestilte jo her for ikkje så velig lenge sida fra Komplett, og den blei sendt i dag, pakkesporing fra klokkka 14.00 i dag.

Roboten deira jobba nok uber kjapt i dag!

Tja, skal i allefall bestille ein anna plass nestegong ja. Det er prioriteringane deires som er heilt på tryne, sikkert ei seriøs sjappe, men har i allefall gitt meg eit dårleg inntrykk.

Angrar på at eg ikkje bestilte frå MPX med eingong, var så sikker på at eg kom med i dag, men men...

Du er i allefall så heldig at du får den før/i helga :)

Elprice: Når kjem dere til å sende ut resten/min av mobilane/mobil i morgo? I 10 tia eller noko? Då er det i allefall eit bittelite håp om å få den på Laurdag.

Lenke til kommentar

Så på videoen av Samsung Galaxy S fra amobil.no, kan ikke si den overbeviste meg om at jeg bør gå over til Samsung. Vil gratulere Samsung, de har ødelagt Android. Menyene var litt kule med at du kunne swipe til sidene og ikke nedover, men resten var rett og slett stygt. Hjemmeskjermen var også ganske stygg. Selv om den har en syk CPU/GPU og en syk skjerm så er fortsatt resten for dårlig.

HTC Desire FTW!

Lenke til kommentar

Posten kommer kl 15 og henter varene hos oss

Mvh

Elprice.no

Gjelder dette Deal også? Fikk beskjed fra [email protected] at mobiler som ikke ble sendt ut idag, blir sendt på formiddagen i morgen.

Stusset også over at Deal skriver at de har sendt ut mobiler i hele dag, mens det tidligere i tråden ble sagt at Deal sin ordre ikke blir sendt før i morgen?

Lenke til kommentar

Telebutikken-butikkene har fått de inn. Iallefall i Sandvika. Kjøpte min der. Prisen var dog 4999, men jeg fortalte da at bl.a. Elprice opererte med 3899, så jeg fikk presset prisen litt ned pga det.

WOW!? Det er jo strengt tatt et ransforsøk. Hva slags verden innbiller de seg at de lever i egentlig?

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...