Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte hos Tele2 med FLEX 299,- og data pakke i tillegg.

Synes det ble en bra deal.

Telefon ble da 1799,-

Hvilken datapakke er dette? Hos Tele2 kan du ikke kombinere Mobilsurf med Flex abonnement, så derfor vil jeg gjerne vite om de tilbyr andre datapakker enn mobilsurf :)

Er ikke det endret? Jeg mener på de endret det i høst eller noe. Jeg beit meg merke i det, siden jeg måtte velge noe annet en tele2 når jeg kjøpte mobil for et år siden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville heller vurdert å slenge på en data pakke fra Talkmore.

Fastpris Data 400 MB/mnd 149,-

Fastpris Data Fri bruk/mnd* 239,-

Har Talkmore fastpris 349 (inkl 150 sms), og syns det er greit med litt forutsigbarhet i telefonregningen. Kjæresten min har en HTC Hero, og det fungere utmerket. Har du fastpris på mobilabo og datapakken får du mye for pengene og du kan surfe og laste ned så mye du vil uten at det svir så fryktelig i lommeboken.

Har ingen problemer med Talkmore og de tilbyr e-faktura også. Life is easy :thumbup:

Endret av Mr Oizo
Lenke til kommentar

Ble straks veldig usikker nå som HTC Incredible er like i nærheten.

Noen som vet noe mer om denne telefonen opp mot desire?

HTC Incredbile er i bunn og grunn bare en Verizon-brandet Desire. Eneste forskjell ser ut til å bli utseende. Ryktene sier også at den bare vil få 265mb RAM.

Lenke til kommentar

nei...hvorfor skulle jeg gjort det? .......

Alle kommer til å få den rundt samme dato uansett

chess, ventelo, netcom, elkjop, elprice har enten april eller ubekreftet

mpx, komplett og andre liknende butikker har ubekreftet 27. Mars

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Har vi lov å diskutere Legend i denne tråden også? Leste reviewen og det ser jo ut som en helt fantastisk telefon. Tror jeg kunne levd med dårligere maskinvare, men jeg vil helst ikke ha så liten skjerm, er blitt vant til iPhone-størrelse og da ville det vært trist å gå ned til 3.2 :/

Lenke til kommentar

Er noe skeptisk til hodetelefonene som følger med telefonene. Kan jo alltids kjøpe meg noen nye, men blir mye mer spennende å krysse de med noen ødelagte SoundMagic PL-30 jeg har liggende.

Eller kan jeg informere om at prisguide.no fortsatt har i morgen som leveringsdato for oss som har bestilt fra elprice. Holder likevel ikke pusten.

Likte også resultatet av testene gjort av Legend. Lover godt for Desire, selv med dårligere byggekvalitet.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Jeg håper Opera Mini 5 er på plass til Android snart, og at divx kommer i en oppdatering kort tid etter lansering. Da ligger den an til å bli den perfekte telefon for mitt bruk. Eneste jeg skulle ønske den hadde ut av esken var mer internminne (gjerne 8-16 gb) i tillegg til minnekort og stereohøyttalere siden jeg bruker mobilen mye til videoavspilling.

32 gb minnekort bør komme på plass til fornuftige priser om ikke så lenge, da gjør ikke manglende internminne så mye. :)

Fungerer Spotify for Android bra? Jeg bruker i dag Spotify på Symbian som fungerer ganske bra, og en sjelden gang på en iPhone 3G som fungerer ganske skuffende (tregt, kræsjer i blant o.l.).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...