VagaStorm Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg bestilte hos Tele2 med FLEX 299,- og data pakke i tillegg. Synes det ble en bra deal. Telefon ble da 1799,- Hvilken datapakke er dette? Hos Tele2 kan du ikke kombinere Mobilsurf med Flex abonnement, så derfor vil jeg gjerne vite om de tilbyr andre datapakker enn mobilsurf Er ikke det endret? Jeg mener på de endret det i høst eller noe. Jeg beit meg merke i det, siden jeg måtte velge noe annet en tele2 når jeg kjøpte mobil for et år siden. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Jeg ville heller vurdert å slenge på en data pakke fra Talkmore. Fastpris Data 400 MB/mnd 149,- Fastpris Data Fri bruk/mnd* 239,- Har Talkmore fastpris 349 (inkl 150 sms), og syns det er greit med litt forutsigbarhet i telefonregningen. Kjæresten min har en HTC Hero, og det fungere utmerket. Har du fastpris på mobilabo og datapakken får du mye for pengene og du kan surfe og laste ned så mye du vil uten at det svir så fryktelig i lommeboken. Har ingen problemer med Talkmore og de tilbyr e-faktura også. Life is easy Endret 8. mars 2010 av Mr Oizo Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ble straks veldig usikker nå som HTC Incredible er like i nærheten. Noen som vet noe mer om denne telefonen opp mot desire? Lenke til kommentar
barney Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Review av Legend. Lover jo bra dette, iom at følelsen av Sense og Android blir vel likt. Eneste negative som blir nevnt er vel batteritiden, som kanskje til og med kan bli dårligere på Desire pga større prosessor og skjerm? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ble straks veldig usikker nå som HTC Incredible er like i nærheten. Noen som vet noe mer om denne telefonen opp mot desire? HTC Incredbile er i bunn og grunn bare en Verizon-brandet Desire. Eneste forskjell ser ut til å bli utseende. Ryktene sier også at den bare vil få 265mb RAM. Lenke til kommentar
m0ffe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 hvordan er d å laste inn filmer på HTC desire ? ser at mediaspilleren ikke støtter "avi" som HTC HD2 gjør. er det teknisk umulig å se avi film på Desire eller finnes det en enkel løsning ? Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fra Netcom.no: "Forventes inn 08.04". Lenke til kommentar
barney Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Huff da, kan vel stemme at den kommer så sent iom at alt jeg har sett av releasedatoer i UK er i april.. Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Engadgets review av Legend. Virker svært solid og de snakker ikke negativt om batteritiden. Den ser litt mer ekslusiv ut enn desire ut ifra hva jeg kan se på bilder. Vi kan vel forvente at batteritiden på Desire blir svakere enn Legend pga cpu'en og skjermen. Endret 8. mars 2010 av PaulKemp Lenke til kommentar
multisync Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Fra Netcom.no: "Forventes inn 08.04". Og jeg som bestillte fra netcom Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alle jeg har sjekket har April nå Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Og jeg som bestillte fra netcom Tror ikke det spiller noen rolle hvor du bestilte den fra. Vi må nok vente omtrent like lenge alle sammen. Endret 8. mars 2010 av geir_a Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alle jeg har sjekket har April nå Da har du ikke sjekket mange Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) nei...hvorfor skulle jeg gjort det? ....... Alle kommer til å få den rundt samme dato uansett chess, ventelo, netcom, elkjop, elprice har enten april eller ubekreftet mpx, komplett og andre liknende butikker har ubekreftet 27. Mars Endret 8. mars 2010 av kewell79 Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Morsomt. Bortsett fra Chess og Netcom, hvem sier april? Spiller uansett ingen rolle hva de sier. Ubekreftet er ikke annet enn vill gjetting fra butikkens side. Endret 8. mars 2010 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Har vi lov å diskutere Legend i denne tråden også? Leste reviewen og det ser jo ut som en helt fantastisk telefon. Tror jeg kunne levd med dårligere maskinvare, men jeg vil helst ikke ha så liten skjerm, er blitt vant til iPhone-størrelse og da ville det vært trist å gå ned til 3.2 :/ Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 At dato blir flyttet kan vel også være at første forsendelse er bestilt bort, og man nå er over på neste? Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Er noe skeptisk til hodetelefonene som følger med telefonene. Kan jo alltids kjøpe meg noen nye, men blir mye mer spennende å krysse de med noen ødelagte SoundMagic PL-30 jeg har liggende. Eller kan jeg informere om at prisguide.no fortsatt har i morgen som leveringsdato for oss som har bestilt fra elprice. Holder likevel ikke pusten. Likte også resultatet av testene gjort av Legend. Lover godt for Desire, selv med dårligere byggekvalitet. Endret 8. mars 2010 av AndrèFronDrei Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg håper Opera Mini 5 er på plass til Android snart, og at divx kommer i en oppdatering kort tid etter lansering. Da ligger den an til å bli den perfekte telefon for mitt bruk. Eneste jeg skulle ønske den hadde ut av esken var mer internminne (gjerne 8-16 gb) i tillegg til minnekort og stereohøyttalere siden jeg bruker mobilen mye til videoavspilling. 32 gb minnekort bør komme på plass til fornuftige priser om ikke så lenge, da gjør ikke manglende internminne så mye. Fungerer Spotify for Android bra? Jeg bruker i dag Spotify på Symbian som fungerer ganske bra, og en sjelden gang på en iPhone 3G som fungerer ganske skuffende (tregt, kræsjer i blant o.l.). Lenke til kommentar
Smif Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Likte også resultatet av testene gjort av Legend. Lover godt for Desire, selv med dårligere byggekvalitet. Mener du at Desire har dårligere byggekvalitet enn Legend? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå