Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

YES, til plukking! Ms.Elprice, kan jeg da regne med at den vil komme i løpet av morgendagen? (Bor i oslo)

når bestilte du?

1. april :)

Då er det ikkje kronologisk lenger, og vurdere sjølv å bestille frå ein anna leverandør. Bestillte 19. Mars...

Det er jau utruleg urettferdig og frustrerane at det ikkje gjeng den sama vegen detblei bestilt?

Elprice: Har dere gått vekk frå kronologisk utlevering?!

I allefall enig med han over, om det ikkje er kronologisk kjem eg nok til å handle frå ein anna leverandør uten å blunke...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har kommet til 23. februar nå, så vent 10 minutter, så bør ordrestatusen din ha endret seg.

Mvh

Elprice.no

Har nå snart ventet i en time.... "Status : Venter varer fra leverandør".... Og du sier dere har under ti igjen?

Da får dere vel frigjort en telefon til om ikke så lenge

Jaja, jeg bestilte 23. Februar som sagt.. Står min til "Venter på levrandør" mot slutten av dagen i dag (som den gjør nå) så avbestiller jeg.. Mente jeg leste tidligere i tråden en påstand om at dere tok ordren i den rekkefølgen de kom inn, men dette ser jo ut til å ikke stemme da en annen poster la inn ordre 19. Februar og hadde samme status mens en annen hadde til plukk og hadde bestilt senere.

Dette stemmer ikke. Som sagt bestilte jeg 19. februar og statusen endret seg nesten rett etter det ble kjent at elprice fikk telefonen inn til lageret, så de går nok kronologisk igjennom ordrene.

Ok, da beklager jeg! Det var hjernecellene som spilte meg et puss

Lenke til kommentar

...

Sync mot PC var lett å sette opp (forutsatt at jeg lot det medfølgende minnekortet stå i og fulgte bruksanvisningen). Det er forresten et Class 10 kort såvidt jeg kunne se, så hastigheten er det ikke noe i veien med. Filkopiering fra PC gikk ihvertfall minnepinne-kjapt.

...

Hmm... Class 10! Æsj, da blir vel ting fryktelig treigt med det class-2 16GB kortet jeg kjøpte, da... Men class-10 og 16GB ble en god del dyrere... Fillern.

Men litt googling avslører at det som følger med Nexus One også er class 2, og det hevdes at noe over dette er overkill for Nexusen... Så siden Nexus=Desire stort sett, går det vel bra... Puh... :-)

Lenke til kommentar

Jeg ringte lageret nå for å få vite hvorfor de ikke tok det kronologisk. De har rett og slett delt opp ordrene nå i 2 grupper, en med og en uten abonnement, derfor blir det litt rot i forhold til bestillingene. De har kommet ca halvveis nå

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Posten har hentet min Desire hos MPX i alle fall. Den ble meldt inn kvart på elleve i dag og status er nå:

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

14.04.2010 14:33, 3169 STOKKE

Regner med de klarer å få den til Oslo-terminalen i løpet av kvelden og da bør den komme på postkontoret i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar

Er det noen som selger den i sort farge? Eller må jeg ta til takke med brun?

Den jeg holder i hånden nå er i allefall sort. :D

Min er brun, i hvertfall rundt skjermen. Resten er ikke helt sort, men veldig mørk brun. Det ser sort ut helt til jeg holder den ved siden av f.eks. den sorte musematten min.

Jeg er uansett veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Moobi gjennom Ventelo på mandag (ja, lovlig seint). Jeg ringte dem nå og lurte på hvordan det stod til med ordren. Hun sa at den ble skrevet ut idag (pakkseddelen antar jeg) og at jeg ville få den i neste uke.... Hva i alle dager? Hvis pakkseddelen er skrevet ut idag, kan det vel ikke ta 3 dager å få sendt den avgårde vel? Så lenge den er sendt iløpet av fredagen får jeg den lørdag da jeg bor nær postens omlastningsterminal på østlandet..

Hadde jeg ikke bestilt via ventelo med abonnement (er vel ufattelig tungvint å avbestille med angrerettsskjema etc??) så hadde jeg avbestilt og heller bestilt fra mpx, da hadde jeg fått den imorra..

Jeg fikk akkurat en sms som sa at pakken er sendt og fikk et sporingsnummer. :)

Og på ventelo kontoen min står det "Avsendt" :)

Det lover bra for alle som er seint ute (med tanke på om de kommer med på første eller andre batch) da jeg bestilte på mandag og kom med :) Dere som bestilte i mars burde ihvertfall ikke bekymre dere :D

Lenke til kommentar

Jeg ringte lageret nå for å få vite hvorfor de ikke tok det kronologisk. De har rett og slett delt opp ordrene nå i 2 grupper, en med og en uten abonnement, derfor blir det litt rot i forhold til bestillingene. De har kommet ca halvveis nå

Mvh

Elprice.no

Forstår at de har veldig mye å gjøre på lageret, og derfor muligens har lagt opp litt annerledes, og det er bra hvis de klarer å få de aller fleste ut idag. Men samtidig er vel dette lite kundevennlig iom at en som bestillte i februar hos dere, for å være sikker på å få den med en gang, kan risikere å ikke få den pga en fjott en annen plass i landet nettopp bestillte? Burde vel være en bedre måte å løse det på, iom at dette sikkert hverken er første eller siste gang slike "events" som dette skjer?

Lenke til kommentar

Da fikk jeg nettopp en veldig hyggelig mail fra Elprice om at pakken var sendt.

Bestilte 23. feb, så jeg var meget sikker på å få med den første forsendelsen og blir svært glad for å få den før helga.

Posten har selv ikke registrert den mottatt, men satser på det endrer seg iløpet av dagen.

Gleder meg, som sagt, veldig til å få telefonen, men forstår ikke helt frustrasjonen til mange her inne. Greit at netthandlere ikke er de mest butikktrofaste, men å begynne å true med å bestille fra andre plasser pga. 1 dag senere leveranse er småpatetisk.

Satser på at det verste roer seg snart, og denne tråden går tilbake til diskusjon om telefonen, og ikke nettbutikker eller fraktselskaper.

Edit: Takk til Elprice-brukeren for god oppfølging av alle oss under denne svært psykisk belastende perioden.

Endret av AndrèFronDrei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...