StormKnight Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 MPX imponerte på denne. Bestillt kl 1257 i dag, og kl 1353 er den markert som sendt og jeg har fått sporingsnr. Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ble litt bekymret nå, blir den virkelig SÅ varm? Elprice: er det for sent å bestille fra første parti? Ikke lag tidsmaskin på tom mage.. Det er under 10 igjen fra første parti nå. så da må du være kjapp. Men neste parti kommer om ikke mange dagene uansett Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
Balthasar Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hadde i alle fall vært gull om noen av dere som mottar telefonen før helgen kunne undersøkt om det var noen som helst mulighet til å legge inn hvilken nøkkelindeks man bruker. Wepnøkkel i bruk, port? Er andre ord på dette. Takker for svar! I tillegg hadde jeg satt pris på en grundig vurdering av batteri da dette ser ut til å være en stor nedtur for noen, mens for andre tvert om! Ingen som kan undersøke? Er det mange som har problemer med varmen ved lading? Lenke til kommentar
Protac Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er det mange som har problemer med varmen ved lading? Vil tror det er normalt at den blir varm ved lading. Nå som den er ferdig og jeg sitter og leker med den er den ikke varm i hele tatt. Lenke til kommentar
toffo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hadde i alle fall vært gull om noen av dere som mottar telefonen før helgen kunne undersøkt om det var noen som helst mulighet til å legge inn hvilken nøkkelindeks man bruker. Wepnøkkel i bruk, port? Er andre ord på dette. Takker for svar! I tillegg hadde jeg satt pris på en grundig vurdering av batteri da dette ser ut til å være en stor nedtur for noen, mens for andre tvert om! Ingen som kan undersøke? Er det mange som har problemer med varmen ved lading? Har ikke mulighet til å sjekke wifi her. Min har ligget til lading nå en halvtimes tid uten at jeg greier å registrere varmgang. Kommer tilbake til batteriforbruk, men jeg så ikke noe utslag på batterimåleren etter nærmere en times 'lek' i menyer etc. So far so good. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Jaja, jeg bestilte 23. Februar som sagt.. Står min til "Venter på levrandør" mot slutten av dagen i dag (som den gjør nå) så avbestiller jeg.. Mente jeg leste tidligere i tråden en påstand om at dere tok ordren i den rekkefølgen de kom inn, men dette ser jo ut til å ikke stemme da en annen poster la inn ordre 19. Februar og hadde samme status mens en annen hadde til plukk og hadde bestilt senere. Dette stemmer ikke. Som sagt bestilte jeg 19. februar og statusen endret seg nesten rett etter det ble kjent at elprice fikk telefonen inn til lageret, så de går nok kronologisk igjennom ordrene. Endret 14. april 2010 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
Blodkjeft Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Angående varmen som nevnes, så leste jeg gjennom en tråd om det hos xda-developers. Der sier de at varmen merkes når batteriet lades (skal bli kald igjen når batteriet er ladet til 100%), når telefonen bruker 3G/HSDPA nett, samt når spesielt batteriintensive programmer brukes (GPS o.l.). Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg bestilte min hos Chess på mandag, og hørte nettop at en som bestilte i går fikk melding nå... Så de går hvertfall ikke gjennom ordre kronologisk... Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Kan vi ikke få litt mere konstruktive poster enn "venter på", "purrer på postkontor" osv... og faktisk holde oss til selve telefonen? Forstår mange er ivrige men hvor interessant er det å lese drøssvis med sider om frustrerte herrer uten telefon.. Ingen som har noen førsteinntrykk? noen observasjonener? Hehe. Enig. Har lekt med min en halvtimes tid nå. Skjermen er knallfin (alle de andre på kontoret ønsker seg Desire etter å ha sett den). Touch'en fungerer strøkent og intuitivt. Har ikke merket noe slags hakking eller lagging, ref. den danske testen. Sync mot Exchange og gmail gikk som en lek, men jeg må venne meg litt til touch-skriving, er vant til fulltastatur/TYTN II, men rette-funksjonen i Sense ser ut til å være rett og slett genial. Sync mot PC var lett å sette opp (forutsatt at jeg lot det medfølgende minnekortet stå i og fulgte bruksanvisningen). Det er forresten et Class 10 kort såvidt jeg kunne se, så hastigheten er det ikke noe i veien med. Filkopiering fra PC gikk ihvertfall minnepinne-kjapt. Har ikke prøvd kamera eller mp3-spiller ennå og har ikke installert flere programmer. Video-spilleren var veeldig basic, der trengs det noe nytt, men det lar seg vel greit fixe på Market. Var litt redd for at den skulle bli for stor for lomma, er lei av å ha mob i beltetaske, men den var akkurat passe til at det går greit. Den skulle ikke være mye større dog, så jeg er glad jeg droppet HD2 som jeg egentlig hadde tenkt å kjøpe. Enig, drit lei av å åpne denne tråden for å høre at den er forsinket med 10 minutter. Angående skriving med touchtastatur, har du prøvd å skrive i landskapsmodus? Jeg gjør det hele tiden og da blir den mye bedre å skrive på, lettere å kunne holde den som om du hadde hatt qwery og skrive med begge tomlene. Hadde i alle fall vært gull om noen av dere som mottar telefonen før helgen kunne undersøkt om det var noen som helst mulighet til å legge inn hvilken nøkkelindeks man bruker. Wepnøkkel i bruk, port? Er andre ord på dette. Takker for svar! I tillegg hadde jeg satt pris på en grundig vurdering av batteri da dette ser ut til å være en stor nedtur for noen, mens for andre tvert om! Ingen som kan undersøke? Er det mange som har problemer med varmen ved lading? Ingen som får undersøkt batteritiden på et par timer, da hadde isåfall batteriet vært meget dårlig Gi det et par uker så får vi vel inntrykk av hvordan batteriet er under normalt bruk, for min del tenker jeg batteriet blir ganske fort utladet den første uka pga klåfingre... Telefonen blir varm ved lading ja, la merke til dette selv, ble dog ikke fullt så varm når jeg lader via USB som når jeg lader via strømnettet. Til vanlig er den ikke varm i det hele tatt, har hatt den liggende for å synkronisere Spotify over WiFi en stund nå, og det er ikke antydning til at den blir varm av det hvertfall... /Espen Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ble vekt idag tidlig av melding fra chess om at pakken min med HTC desire var nå sendt, bestilte den 21. mars Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sendingen er innlevert til terminal og videresendt 14.04.2010 13:59, 3169 STOKKE JAAAAAAAAA! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg er helt ny med sånn telefon.. når man snakker om å roote/jailbreake.. hva vil jeg få "ekstra" hvis jeg gjør det med denne telefonen her? Lenke til kommentar
Fidux Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 YES, til plukking! Ms.Elprice, kan jeg da regne med at den vil komme i løpet av morgendagen? (Bor i oslo) Lenke til kommentar
polsen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 ... Sync mot PC var lett å sette opp (forutsatt at jeg lot det medfølgende minnekortet stå i og fulgte bruksanvisningen). Det er forresten et Class 10 kort såvidt jeg kunne se, så hastigheten er det ikke noe i veien med. Filkopiering fra PC gikk ihvertfall minnepinne-kjapt. ... Hmm... Class 10! Æsj, da blir vel ting fryktelig treigt med det class-2 16GB kortet jeg kjøpte, da... Men class-10 og 16GB ble en god del dyrere... Fillern. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Angående minnekortet som følger med, er det noe viktig som ligger på dette? Jeg har et 8 GB kort i mobilen min i dag, og tenkte å bruke dette i den nye. Er det da bare å kopiere innholdet på det medfølgende kortet til det gamle jeg har, eller er det mer komplisert enn dette? Er det i det hele tatt noe (av verdi) på kortet fra før? Edit: Og der fikk jeg mail fra elprice: "Din pakke er nå sendt" Endret 14. april 2010 av learntofly Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 YES, til plukking! Ms.Elprice, kan jeg da regne med at den vil komme i løpet av morgendagen? (Bor i oslo) når bestilte du? Lenke til kommentar
mroek Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er det noen av dere som har fått telefonen som reagerer på rosaskjær på skjermen? Dette er jo et mye diskutert tema rundt om på nettet, og jeg ser det er flere på Swedroid som synes de har rosa skjermer. Merk at det er normalt med et visst rosaskjær i enkelte gråtoner på grunn av skjermens oppbygning, det jeg tenker på er om "alt" er lettere rosa. Lenke til kommentar
Fidux Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 YES, til plukking! Ms.Elprice, kan jeg da regne med at den vil komme i løpet av morgendagen? (Bor i oslo) når bestilte du? 1. april Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 YES, til plukking! Ms.Elprice, kan jeg da regne med at den vil komme i løpet av morgendagen? (Bor i oslo) De sendes fra Sarpsborg, så det burde gå bra. Men kan jo ikke love noe. Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding 14.04.2010 13:11 Venter bare på at den blir registrert i Oslo iløpet av dagen, da vet jeg at jeg har den på fredag! Så får fattern endelig kjøpe iPhonen min ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå