Steinmann Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der fikk jeg beskjed fra Netcom at den var på vei også, 4 timer etter at jeg fikk sms. Fortsatt ingenting å se på posten sine sporingssider da Lenke til kommentar
foxhelle Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 da har min eminemte kar motatt Desire'en på elkjøp, får den asap etter skolen! NICE! Julaften x100 Hvilken elkjøp? Hvordan klarte han det? Elkjøp sier de ikke får den til hovedlageret før 17. Og at de regner med å få den i butikk til 20... Dette gjelder Elkjøp i Fredrikstad. De fikk inn ett parti i formiddag! Aner ikke hvor mange.. Jeg hadde tatt kontakt med han på forhånd, og bestilt via han, så de hadde satt tlf i mitt navn. Jeg hadde opprinnelig bestilt fra Elprice på nett, men fant ut at da tok det lenger tid og kostet 200 kroner mer på grunn av frakten. Glad jeg byttet! Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 noen som har testet kamera? Sett endel på youtube og virker som folk sliter veldig med fokus Lenke til kommentar
Smeagolly Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Haha, var mye vits at jeg satt opp en ordre hos mpx i dag tidlig, når elprice har fått inn i dag også.. Jaja, får da telefonen til helga uansett : ) Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Der endret elprice status på ordren min til "til plukking"! Da ser dette lyst ut for helgen! (F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5...) Endret 14. april 2010 av learntofly Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Min er fortsatt "Venter varer fra leverandør" men de tar den nok snart Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 noen som har testet kamera? Sett endel på youtube og virker som folk sliter veldig med fokus Prøvde bare ta et par bilder, ansiktsgjenkjenning fungerte med en gang og det så ut som bildet var i fokus, uten at jeg har sjekket nøye, bare sett på bildet på telefonen i etterkant. Men i forhold til Hero så er det milevis bedre hvertfall, uten at det sier noe særlig... Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Håper min blir sendt asap. Jeg var den alle første i denne tråden som bestilte fra elprice (19. februar) så jeg håper min er blandt de første som shippes ut. Samme her. Jeg var tre dager etter deg, så håper ordrene pakkes etter når de ble bestilt. Først din, og så min Android_Pro ?? Hehe ja må vurdere å bytte navn nå. Endret 14. april 2010 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
masterj Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Min HTC Desire ligger nå på kontorpulten og venter på meg. Gleder meg Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der endret elprice status på ordren min til "til plukking"! Da ser dette lyst ut for helgen! (F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5...) når bestilte du? dato ? =) Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Mobilene som skal ut til butikkene kommer nok ikke før fredag/mandag. Nå blir nettbutikken prioritert. Men jeg ser at noen av Elprice butikkene allerede har fått, hvilken hadde du i tankene? Mvh Elprice.no Æsj. Tenkte på Elprice i Ålesund. Har du gode nyheter til meg? Dessverre, de har ikke kommet der ennå, men de har bestilt selv, så da burde de komme hvert øyeblikk. De har og bare en tilgjengelig, så da bør du reservere en Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der endret elprice status på ordren min til "til plukking"! Da ser dette lyst ut for helgen! (F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5...) når bestilte du? dato ? =) 22. februar. Har ventet leeenge nå. Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 noen som har testet kamera? Sett endel på youtube og virker som folk sliter veldig med fokus Prøvde bare ta et par bilder, ansiktsgjenkjenning fungerte med en gang og det så ut som bildet var i fokus, uten at jeg har sjekket nøye, bare sett på bildet på telefonen i etterkant. Men i forhold til Hero så er det milevis bedre hvertfall, uten at det sier noe særlig... takker hero ble kjapt sendt tilbake så mulig htc skal få ett forsøk til! Synes du det gikk greit å ta bilder? Har satio nå og sliter litt med å gi fra meg den fysiske knappen for å ta bilde/fokusere med. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg bestilte denne hos elkjøp for en måned siden. Nå sendte jeg mail og spurte om hvorfor de var så forsinket, og fikk til svar at de ikke blir sendt ut før den 21.04! NEDTUR! Elprice, here I come! Har dere flere på lager til en stakkar som har ventet en måned? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da har posten mottatt beskjed om at pakken skal hentes eller noe sånn, men de har ikke mottatt den enda. Detter er fra Moobi via Netcom. De henter vel ikke før kl 3, så må vel vente til imorgen med å få den. Lenke til kommentar
VinceK Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Besilte den fra MPX i stad, fått sporingsnummer nå ! Lenke til kommentar
ruva Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg bestilte denne hos elkjøp for en måned siden. Nå sendte jeg mail og spurte om hvorfor de var så forsinket, og fikk til svar at de ikke blir sendt ut før den 21.04! NEDTUR! Elprice, here I come! Har dere flere på lager til en stakkar som har ventet en måned? Kan vi ikke få litt mere konstruktive poster enn "venter på", "purrer på postkontor" osv... og faktisk holde oss til selve telefonen? Forstår mange er ivrige men hvor interessant er det å lese drøssvis med sider om frustrerte herrer uten telefon.. Ingen som har noen førsteinntrykk? noen observasjonener? Lenke til kommentar
Snailcake90 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der endret elprice status på ordren min til "til plukking"! Da ser dette lyst ut for helgen! (F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5...) når bestilte du? dato ? =) 22. februar. Har ventet leeenge nå. ååååh!! 23 februar her! da plukker de den vel snart! =D Lenke til kommentar
delfin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg bestilte denne hos elkjøp for en måned siden. Nå sendte jeg mail og spurte om hvorfor de var så forsinket, og fikk til svar at de ikke blir sendt ut før den 21.04! NEDTUR! Elprice, here I come! Har dere flere på lager til en stakkar som har ventet en måned? Kan vi ikke få litt mere konstruktive poster enn "venter på", "purrer på postkontor" osv... og faktisk holde oss til selve telefonen? Forstår mange er ivrige men hvor interessant er det å lese drøssvis med sider om frustrerte herrer uten telefon.. Ingen som har noen førsteinntrykk? noen observasjonener? Tenkte kanskje det var greit å vite for andre som har bestilt hos Elkjøp. Dette kommer til å gå over i løpet av morgendagen uansett, så ingen grunn til å ta på vei... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der endret elprice status på ordren min til "til plukking"! Da ser dette lyst ut for helgen! (F5, F5, F5, F5, F5, F5, F5...) når bestilte du? dato ? =) 22. februar. Har ventet leeenge nå. ååååh!! 23 februar her! da plukker de den vel snart! =D 24. Mars Håpar dei pakkar sabla fort, kor mange trur Ms. Elprice lageret klarer å sende ut i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå