Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da har min eminemte kar motatt Desire'en på elkjøp, får den asap etter skolen! NICE!

Julaften x100 :tease:

Hvilken elkjøp? Hvordan klarte han det? Elkjøp sier de ikke får den til hovedlageret før 17. Og at de regner med å få den i butikk til 20...

Dette gjelder Elkjøp i Fredrikstad. De fikk inn ett parti i formiddag! Aner ikke hvor mange.. Jeg hadde tatt kontakt med han på forhånd, og bestilt via han, så de hadde satt tlf i mitt navn.

Jeg hadde opprinnelig bestilt fra Elprice på nett, men fant ut at da tok det lenger tid og kostet 200 kroner mer på grunn av frakten. Glad jeg byttet! :thumbup:

Lenke til kommentar

noen som har testet kamera? Sett endel på youtube og virker som folk sliter veldig med fokus

Prøvde bare ta et par bilder, ansiktsgjenkjenning fungerte med en gang og det så ut som bildet var i fokus, uten at jeg har sjekket nøye, bare sett på bildet på telefonen i etterkant. Men i forhold til Hero så er det milevis bedre hvertfall, uten at det sier noe særlig...

Lenke til kommentar

Håper min blir sendt asap. Jeg var den alle første i denne tråden som bestilte fra elprice (19. februar) så jeg håper min er blandt de første som shippes ut.

Samme her. Jeg var tre dager etter deg, så håper ordrene pakkes etter når de ble bestilt. Først din, og så min :) Android_Pro ?? :D

Hehe ja må vurdere å bytte navn nå. ;)

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar

Mobilene som skal ut til butikkene kommer nok ikke før fredag/mandag. Nå blir nettbutikken prioritert. Men jeg ser at noen av Elprice butikkene allerede har fått, hvilken hadde du i tankene?

Mvh

Elprice.no

Æsj.

Tenkte på Elprice i Ålesund. Har du gode nyheter til meg?

Dessverre, de har ikke kommet der ennå, men de har bestilt selv, så da burde de komme hvert øyeblikk. De har og bare en tilgjengelig, så da bør du reservere en

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

noen som har testet kamera? Sett endel på youtube og virker som folk sliter veldig med fokus

Prøvde bare ta et par bilder, ansiktsgjenkjenning fungerte med en gang og det så ut som bildet var i fokus, uten at jeg har sjekket nøye, bare sett på bildet på telefonen i etterkant. Men i forhold til Hero så er det milevis bedre hvertfall, uten at det sier noe særlig...

takker :) hero ble kjapt sendt tilbake så mulig htc skal få ett forsøk til!

Synes du det gikk greit å ta bilder? Har satio nå og sliter litt med å gi fra meg den fysiske knappen for å ta bilde/fokusere med.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte denne hos elkjøp for en måned siden. Nå sendte jeg mail og spurte om hvorfor de var så forsinket, og fikk til svar at de ikke blir sendt ut før den 21.04! NEDTUR!

Elprice, here I come! Har dere flere på lager til en stakkar som har ventet en måned?

Lenke til kommentar

Jeg bestilte denne hos elkjøp for en måned siden. Nå sendte jeg mail og spurte om hvorfor de var så forsinket, og fikk til svar at de ikke blir sendt ut før den 21.04! NEDTUR!

Elprice, here I come! Har dere flere på lager til en stakkar som har ventet en måned?

Kan vi ikke få litt mere konstruktive poster enn "venter på", "purrer på postkontor" osv... og faktisk holde oss til selve telefonen? Forstår mange er ivrige men hvor interessant er det å lese drøssvis med sider om frustrerte herrer uten telefon.. Ingen som har noen førsteinntrykk? noen observasjonener?

Lenke til kommentar

Kan vi ikke få litt mere konstruktive poster enn "venter på", "purrer på postkontor" osv... og faktisk holde oss til selve telefonen? Forstår mange er ivrige men hvor interessant er det å lese drøssvis med sider om frustrerte herrer uten telefon.. Ingen som har noen førsteinntrykk? noen observasjonener?

Tenkte kanskje det var greit å vite for andre som har bestilt hos Elkjøp. Dette kommer til å gå over i løpet av morgendagen uansett, så ingen grunn til å ta på vei...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...