chivasen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da er på tide at vi begynner å klage over sen oppdatering av posten.no, sen postgang osv Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 HTC Sync for Desire finner jeg ikke på nett, tester den som står for Hero og Tatto nå. Satser på at det fungerer. Lenke til kommentar
dr. S Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 8.mars Chess. Fikk sporing sms kl 1120. Ingen info når jeg søker på posten.no. Takk for tipset om Zagg; IS bestilt Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Da er på tide at vi begynner å klage over sen oppdatering av posten.no, sen postgang osv Ja. Nå som mange av oss har spammet Moobi sin kundeservice et par dager er det vell på tide at vi beveger oss over til Postens kundeservice. Stakkars folk. 810 00 710 Go! Endret 14. april 2010 av Tokra Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Dæven så plagsomt at det fortsatt ikke kommer opp noe på postens sporing.. Lenke til kommentar
spott Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sitter nå med Desire'en min i hånden. Hentet den hos Ventelo på Forus rett før lunsj. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Fikk endelig sporingsnummer Da ligger den vel på postkontoret på fredag Endret 14. april 2010 av Jeppfi Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Latterlig at dere treiginger får mobilen før meg. Bestilte 23 feb. hos Elprice. Hater dere alle sammen Lenke til kommentar
toffo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da fikk jeg melding fra Nordialog om at telefonen er kommet. Det blir nok den siste meldingen jeg får på den gamle TYTN II'en. Løper og henter! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da er HTC Desire sendt fra MPX, 80 minutter etter bestilling! Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Komplett har 100+ på lager.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=583751 Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da er HTC Desire sendt fra MPX, 80 minutter etter bestilling! onde unge, det einaste som eg er litt skeptisk til er om det skal være noko galt med mobilen, skal eg bare sende den til HTC Norge då? Kan eg levere den hos f.eks. Elkjøp, slik at dei sender den til HTC? Elprice: Noko nytt? Ser det ut som om den kjem i morgo i stadenfor? Lenke til kommentar
Endors Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som vet om telefonen har ankommet noen butikker i stavanger området? Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sender Moobi med Tollpost? Fikk melding fra Moobi og fra Tollpost. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da er HTC Desire sendt fra MPX, 80 minutter etter bestilling! onde unge, det einaste som eg er litt skeptisk til er om det skal være noko galt med mobilen, skal eg bare sende den til HTC Norge då? Kan eg levere den hos f.eks. Elkjøp, slik at dei sender den til HTC? Elprice: Noko nytt? Ser det ut som om den kjem i morgo i stadenfor? var vel klar på rundt samme tid hos meg også...... bare sette meg i bilem og hente den nå Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da er HTC Desire sendt fra MPX, 80 minutter etter bestilling! onde unge, det einaste som eg er litt skeptisk til er om det skal være noko galt med mobilen, skal eg bare sende den til HTC Norge då? Kan eg levere den hos f.eks. Elkjøp, slik at dei sender den til HTC? Elprice: Noko nytt? Ser det ut som om den kjem i morgo i stadenfor? Jeg har purret på lageret for å sjekke om de har kommet, men at de ikke er mottatt ennå, venter på svar fra de Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg bestilte fra studrab.no for en tre fire uker siden. Hadde allerede blitt sendt fra stokke i går ettermiddag og kom på omlastingsterminalen i Trondheim i morges. Så er jeg heldig får jeg telefonen i dag eller så får jeg den i morgen tidlig! (bor i trondheim). Gleder meg som en liten unge på julaften Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tok det lang tid før det kom opp til Posten/Tollpost til dere? Får ingen treff :S Lenke til kommentar
spott Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Noen som vet om telefonen har ankommet noen butikker i stavanger området? Ventelo på Forus har iallefall fått min. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da er HTC Desire sendt fra MPX, 80 minutter etter bestilling! Besynderlig .. mine produkter står fremdeles i kø for å bli plukket opp, 54720 minutter etter at jeg la inn min bestilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå