Bjarnemann Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Forrige lørdag gikk jeg en boksekamp mot en god jævel som fikk gleden av å rundjule meg skikkelig. Dagen etterpå fant jeg ut at jeg hadde ganske så vondt i nesa. Dette har vedvart, og nå har jeg fortsatt så vondt i nesa at det er direkte ubehagelig å bli slått på den, og det merkes godt om jeg feks snyter meg. Det jeg lurer på er om det er mulig å si noe om hvorvidt dette bare er en dunk som vil gå over, eller om det er en knekk. Nesa henger ikke akkurat og slenger heller, den ser vel heller normal ut, bortsett fra at den muligens har hovnet litt opp. Det gjør mest vondt når jeg bøyer nesa fra side til side. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Sjølv ikkje ein kvalifisert lege kunne svart deg på det over internett. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke vet jeg, har hatt noe som høres meget likt ut i to uker nå, og først i dag føles det bedre. Så enten ser du lege, eller venter noen dager til og ser om det bedrer seg. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Du bør få det sjekket. Hvis den er knekt og gror feil, må du knekke den opp igjen om komplikasjoner oppstår. Du husker kanskje Åpen Post? Ikke digg. En kompis av meg gikk med "tett nese" i mange år etter at den knakk og grodde feil. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ikke nødvendigvis når det kommer til nesen. Normalt med andre kroppsdeler, men ofte las nese være i fred. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, men en lege bør bekrefte at alt er i orden. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Enig i det, ikke noen dum ide med legebesøk. Med mindre man ikke føler det er så alvorlig. Endret 17. februar 2010 av Nafanua Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Føler ikke at det er sånn superalvorlig i grunn. Havner ikke i fosterstilling selv om jeg snyter meg eller får et slag på nesa. Men skal innrømme at jeg blir litt bekymret, mtp hvordan å gjøre det med sparring fremover, i tillegg til at det er en ny cup om en snau måned.. Egentlig er det vel en veldig dum ide å bokse med vondt i nesa.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Aka_* Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tror du må komme deg til lege ganske fort. Jeg brakk nasen min engang i fylla. Drog videre ut å danset. Hadde vondt i den, men alkoholen gjorde en demper. Neste morgen merket jeg den var litt hoven og øm, men var ikke skjev eller noe. Men jeg var litt forsiktig med ting jeg gjorde, var litt skepisk. Når noen dager hadde gått begynte hevelsen å gå ned, jeg kikket i speile, følte dee såg litt anderledes ut likevel. Drog til legen når det hadde gått en uke, det viste seg at jeg hadde brukket den. Den var ikke brukket på siden, men var brukket oppå, det ene benet låg oppå det andre, så var derfor dee ikke var så skjeiv, men var en liten kul oppå nesen. Men legen ville ikke garantere at nase ville bli like fin som før, så jeg lot heller være å brekke den på plass igjen. Men dra inn til legen fortest mulig, slik at den ikke begynner å gro Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Ja fylla is a bitch. Kosta meg ene øyenbrynet en gang Men nå har faktisk nesa blitt litt bedre, så tror jeg drøyern med lege. Gidder ikke kaste bort 300 kr i egenandel bare for å høre at nesa mi eventuellt er bra Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Dyr lege du har, hvis han skal ha tre røde for å dra deg i nesa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå