Rostad Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Bestilte nettopp en laptop fra denne siden pga. de var eneste som hadde den til rett pris. (LINK) Varen er på fjernlager (I sverige siden selskapet er svensk?) så lurte på om jeg må betale moms? Står på sidene at alle priser er inkl. moms men du vet jo aldri. Kopiert fra kundeservice siden: Informasjon om leveringsbetingelser og betalingsmåte etc. Alle priser er inkludert moms . Megastore reserverer seg mot prisendringer, videresalg og eventuelle faktafeil som kan eksistere på vår hjemmeside eller i våre annonser . På betalingsskjemaet stod det: Å betale: NOK 9 434,00 Herav mva: NOK 0,00 Så er i tvil, om jeg må betale moms så blir det jo ikke så jeg får den til rett pris uansett, da må jeg snarere ut med nærmere 2500 ekstra og vil da heller se meg etter andre alternativer. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Dette lurer jeg også på. Har bestilt en del dvd-filmer, og er veldig fornøyd med priser, leveringstid og service. Men har aldri bestilt over 200 kr. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tror det er slik at om du bestiller noe fra en norsk nettbutikk er alle prisene allerede regnet med moms, selv om lageret er i Sverige eller et annet land. Elkjøp gjør samme greia, sender pakkene fra Sverige. Der er hverfall alle prisene inkludert moms, og tror norsk lov sier at de må gjøre dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå