Aleks Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Selv skal jeg holde meg våken til klokken 11 i morgen kveld for en lege-undersøkelse. Blir spennende^^ Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 ok folkens... Er tilbake fra en lang tur uten søvn (og rusmidler). Vil ikke si hvor lenge fordi det er irrelevant. Antall timer forteller ikke nødvendig hvor trøtt man er. Jeg spiste lite, jobba hardt og hadde influensa. Fikk masse syke halliser as, huet var helt fucka, jeg kom inn i et rom hvor kameratene mine var og jeg sa: hvem er dere a? er dere gjester? Dette kan ikke være bra for hodet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Kanskje rusmidlene hadde litt med saken å gjøre Hva tok dere? Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg skreiv "uten søvn (og rusmidler)". Mente da altså at jeg ikke hadde noe søvn og at jeg ikke tok noe som helst form for narkotika. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Men så kan du jo selv se hvordan en slik person blir i lengden, så å være våken lenge er ikke bra, karen blir jo helt skutt i hodet: forferdelig video http://www.youtube.c...feature=related Latterlige youtube fjernet den, ny link? Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Var våken ca 1 og ett halvt døgn for ikke så lenge siden. Spillte mw2 hele natten og hele dagen. Når klokken var 7 skulle jeg ta meg kveldsmat, men så skjønnte jeg ikke virkeligheten jeg hadde på en måte et mw2 kart inne i hodet og klarte ikke å akseptere virkeligheten. Utrolig gøy! Morsomt å tenke tilbake på Men er det å ikke sove på laaang tid dødsfarlig? Hvor lenge snakker vi om? Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tror jeg leste i IllVit for lenge siden at man kan bli gal av å være våken i mer enn en uke. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Husker en fest for lenge siden, der kom det en kar som visstnok hadde sitti å spilt nettpoker i 6dager i strekk... Riktignok med "hjelp" av amfetamin, men uansett. Han var så ute at jeg ble helt skremt.. Men han sovna avogtil, uten at han selv merket det.. Han satt å snakket masse piss, og plutselig så datt hue hans ned på bordet. 5-6minutter senere reiste han seg plutselig opp igjen og fortsatte setningen han sluttet på da han sovnet/svimte av.. haha var ett jævli morro syn! Endret 25. mars 2010 av lperik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå