djgudleif Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Les denne artikkelen her: http://www.stumbleupon.com/su/3o4a2k/rip74...story-ive-read/ Den er helt amazing det er bare tull da, garantert. det er ting der som er fysisk umulig. Maken til bullshit ja. Skal de liksom ha fylt opp gulvet med vann, som sikkert var blandet med piss og avføring, og påført så mye skade på seg selv at lungene vises, uten at alvorlige infeksjoner har drept dem for lenge siden? Forbanna bortkasta lesning. Verdensrekorden for å være våken lengst er vel 11 døgn. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har dritt lyst til å prøve å være så lenge oppe at jeg hallusinerer, men får aldri tid til det og har ikke veldig lyst tilå risikere noe! Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Les denne artikkelen her: http://www.stumbleupon.com/su/3o4a2k/rip74...story-ive-read/ Den er helt amazing det er bare tull da, garantert. det er ting der som er fysisk umulig. Maken til bullshit ja. Skal de liksom ha fylt opp gulvet med vann, som sikkert var blandet med piss og avføring, og påført så mye skade på seg selv at lungene vises, uten at alvorlige infeksjoner har drept dem for lenge siden? Forbanna bortkasta lesning. Verdensrekorden for å være våken lengst er vel 11 døgn. Nope http://en.wikipedia.org/wiki/Fatal_familial_insomnia Våken så lenge at en dør, som vanligvis tar 7-36 måneder. Hjernen klarer ikke lenger å sette seg selv i sovemodus og alt som heter bedøvende gjør vondt værre. Men så kan du jo selv se hvordan en slik person blir i lengden, så å være våken lenge er ikke bra, karen blir jo helt skutt i hodet: forferdelig video http://www.youtube.com/watch?v=lry-RrvKwco...feature=related Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Les denne artikkelen her: http://www.stumbleupon.com/su/3o4a2k/rip74...story-ive-read/ Den er helt amazing det er bare tull da, garantert. det er ting der som er fysisk umulig. Maken til bullshit ja. Skal de liksom ha fylt opp gulvet med vann, som sikkert var blandet med piss og avføring, og påført så mye skade på seg selv at lungene vises, uten at alvorlige infeksjoner har drept dem for lenge siden? Forbanna bortkasta lesning. Verdensrekorden for å være våken lengst er vel 11 døgn. Så klart er den fake, men det er fortsatt interessant å lese. Det at du prøver å virke smart ved å rasjonalisere deg fram til hvorfor det er oppdiktet, tyder ironisk nok bare på hvor dum du er. Liker du filmer? Bøker? Eller sitter du der og sier "dette kunne aldri ha skjedd på ekte"? kuk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Oi dæven? Hva gjorde jeg mot deg som fikk deg så sur? Når noen sier at jeg skal lese artikkel tenker jeg som oftest at det er fakta jeg skal lese, that's all. Surpomp. :!: Endret 18. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Åja, fuck, ser nå at jeg kalte det en artikkel. Det burde så klart ha stått "novelle". Da må jeg nesten beklage for å ha blitt sur på deg. Var ikke meningen å presentere det som fakta, men heller som en interessant og gøy liten ting å lese kuk Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Fatal_familial_insomnia Våken så lenge at en dør, som vanligvis tar 7-36 måneder. Hjernen klarer ikke lenger å sette seg selv i sovemodus og alt som heter bedøvende gjør vondt værre. Men så kan du jo selv se hvordan en slik person blir i lengden, så å være våken lenge er ikke bra, karen blir jo helt skutt i hodet: forferdelig video http://www.youtube.com/watch?v=lry-RrvKwco...feature=related Takk for en veldig bra film, denne satte spor.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Åja, fuck, ser nå at jeg kalte det en artikkel. Det burde så klart ha stått "novelle". Da må jeg nesten beklage for å ha blitt sur på deg. Var ikke meningen å presentere det som fakta, men heller som en interessant og gøy liten ting å lese kuk Det var jo faktisk litt gøy å lese, så at det var bortkasta lesning tar jeg tilbake. Ingen skade skjedd. Lenke til kommentar
Stueloff Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 En jeg vet om slet utrolig med å få sove. Etter et par søvnløse døgn gikk han til legen for å få noe sterkere sovemedisiner. Det fikk han ikke. Han tok livet sitt på det fjerde. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Lengste jeg har vært våken er 86 timer å det var uten mat også. Fikk bare drikke vann, var rimelig loca i huet da Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Les denne artikkelen her: http://www.stumbleupon.com/su/3o4a2k/rip74...story-ive-read/ Den er helt amazing Fy faen den tok helt av, Er bare en historie da men fortsatt.. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Mine innlegg. Hadde lan i fjor en gang, og etter bare 48 timer var jeg så trøtt at jeg nesten ikke klarte å snakke til gjestene mine som skulle dra hjem. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg sliter med å få sove og i perioder er det ekstra ille. "Rekorden" er 86 timer. Da var jeg på reisefot de siste 13 timene, holdt på å sovne sittende på flyet hele tiden - jeg som ikke får til å sovne liggende i min egen seng engang. Det har jeg aldri opplevd før! Ble kanskje litt "paranoid" på slutten, jeg turte ikke sove på flyet pga en overveldende følelse av at jeg ikke kom til å komme meg av flyet under flybytte og bli sendt til en helt annen plass o.l. Er svært reisevant, så dette er normalt ikke noe jeg tenker på engang. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det eneste som holder meg våken på dagen er koffeintabletter. Kansje bare ta amfetamin mens du er i gang? Nei, ta å legg deg, utfra det du skriver burde du så absolutt legge deg, kan også være farlig med for mye koffein. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe, var våken en gang i 78 timer. Merket ikke noe halliser as, bare masse skygger som gikk rundt meg. Hørt rykter om at det kan være farlig å være våken så lenge, men jeg tviler. Hvis du ser masse skygger som ikke skal være der er jo det hallusinasjoner. Hallusinasjoner er sanseopplevelser som ikke samsvarer med eksterne sanseinntrykk, og som derfor normalt ikke deles av andre. Hørselshallusinasjoner og synshallusinasjoner er vanligst, men alle sansemodaliteter kan berøres. Hallusinasjoner er vanlige ved psykotiske lidelser, men kan også opptre under påvirkning av enkelte psykoaktive stoffer. Til en viss grad kan milde hallusinasjoner også forekomme som et normalfenomen. For eksempel kan man uten grunn synes å høre sitt eget navn, eller synes å høre telefonen ringe. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Har dritt lyst til å prøve å være så lenge oppe at jeg hallusinerer, men får aldri tid til det og har ikke veldig lyst tilå risikere noe! Finnes en del ting man kan få i seg for å oppnå hallusinasjoner, blant annet en del typer sopp (fleinsopp (link) vokser vilt i så si hele Norge). Endret 10. mars 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 hvordan folk kan være oppe i 86 timer er helt uforståelig for meg, jeg sovner uansett hvor bråkete, kaldt, varmt etc... etter ett og et halvt døgn. energidrikker hjelper lite de også. skulle reise hjem fra storbritannia fra birmingham til trondheim via kjøbenhavn. og måtte ta toget klokka 4 på morgenen så jeg fant ut at jeg kunne like så godt bare være våken. kom meg til birmingham, flyet var 2 timer forsinka, ble skikkelig trøtt, drakk 5 shots relentless energy og en halvlitersboks. kom meg på flyet og fikk satt på meg beltet, sovna og våkna på rullebanen i kjøbenhavn Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hehe, var våken en gang i 78 timer. Merket ikke noe halliser as, bare masse skygger som gikk rundt meg. Hørt rykter om at det kan være farlig å være våken så lenge, men jeg tviler. Å se skygger som går rundt deg er en hallusinasjon Men det spørs jo hvordan man holdt seg våken. Var det viljestyrke eller ved å endre den kjemiske balansen i hjernen? Det gir forskjellige utslag. Nei as, var ikke noe dop, bare holdt meg våken. Kan nevne at jeg har veldig høyt energinivå mye høyere enn alle disse adhd folka. De på skolen testa meg for det fordi jeg var så gira i timen hele tiden, de ville at jeg skulle ha adhd så jeg kunne få ritalin, men testen viste det stikk motsatte. Hehe Lenke til kommentar
Warrior Elite Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Har dritt lyst til å prøve å være så lenge oppe at jeg hallusinerer, men får aldri tid til det og har ikke veldig lyst tilå risikere noe! Finnes en del ting man kan få i seg for å oppnå hallusinasjoner, blant annet en del typer sopp (fleinsopp (link) vokser vilt i så si hele Norge). De som har tatt det, sier ofte at det er det morsomste de har gjort i sitt liv og jeg tviler ikke. Men (alltid et men) du kan være uheldig og få en såkalt eternal trip, det vil si at du blir poco loco resten av livet. Er det verdt å risikere det? Det må du selv bestemme. Selv tar jeg avstand fra ting som fucker med hodet ditt. (Utenom Alkohol, snus, marihuana og ecstasy) Var en spøk det da hehe, tar ikke dop Endret 14. mars 2010 av Warrior Elite Lenke til kommentar
reversfaen Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 [quote name='Warrior Elite' date='14. mars 2010 - 01:08' timestamp='1268525297' Men (alltid et men) du kan være uheldig og få en såkalt eternal trip, det vil si at du blir poco loco resten av livet. Er det verdt å risikere det? Det må du selv bestemme. Selv tar jeg avstand fra ting som fucker med hodet ditt. Den 'eternal trip' er det liten sjanse for å få ved vettigt bruk av flein. Evighetstripp ,HPPD(Hallucinogen persisting perception disorder) henger sammen med svært hyppig bruk av stoffer og enda oftere kombinasjoner av stoffer. Synes også å huske jeg leste ett sted at dette oftest skjedde når man kombinerte psykedelia med amfetamin etter å ha vært våken ei stund. Sjansen for å få HPPD av vettigt bruk av fleinsopp er nok sæærs liten, tør si at det er større sjanse for å bli hardt skadet/død i en bilulykke. Her er forøvrig en tråd av en på freakforum som hadde det: http://freak.no/forum/showthread.php?t=62527 Jeg fikk HPPD 1-2. januar 1998, etter en lang natt med mye speed og hasj. Dog er jeg veldig sikker på at mine noe overdrevne trippevaner, og da spesielt tre distinkte LSD-tripper det siste halve året var den egentlige årsaken. Speeden bare utløste tilstanden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå