Gå til innhold

Forslag til sortering av DVD-filmer ?

spetwols

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først deler jeg samlebokser, serier, dvder og BDer hver for seg, derretter alfabetisk innad.

+1 Med dette systemet tar det både meg og andre noen få strakser å finne den filmen vi er ute etter :)

Det som er så fint er at jeg ikke har noe problem med og finne filmene jeg er på jakt etter :)

Jeg husker årstallene på alle filmene og jeg har sortert dem kronologisk og sjanger.

Nå sitter jeg fast litt igjen her.

Nå har jeg sortert alle enkelt dvdene. Den største hylla mi der jeg har alle enkelt dvder har jeg har sortert sammen alle sjangere og etter årstall. Så har jeg en annen med regissører.

Det jeg lurer litt på nå. I den store hylla. Jeg har en del filmer som egentlig ikke tilhører der på en måte.

Filmer som Childs play,brainscan og friday the 13th passer ikke akuratt inn i en serriøs samling. Jeg lurer på om jeg skal lage en egen hylle for filmer under snitt 6 kanskje ? Trur dere det kan funke ?

Vil liksom ikke sabotere de serriøse filmene med fjas om dere skjønner..

Lenke til kommentar

Jeg sliter ENORMT med å sortere mine 12 filmer, og da har jeg tatt med de 3 jeg har på VHS og 2 på laserdisc. Jeg har i lang stund gått for alfabetisk, men jeg har nattelange kvaler om hvor jeg skal sette The Beast Of Yucca Flats. Under "B" eller under "T"? Dilemmaer!

Jeg må virkelig beundre de som har mange 1000 filmer!

Lenke til kommentar
Kos æss!!

Serr. Jeg elsker og sortere og drive med film samlingen min. Noe av det beste jeg vet (Bortsett fra og se film da).

Er vel en grunn at jeg har omøblert og sortert samlingen min 10 ganger det siste halv året. :p

Jeg synes også det er morsomt. Problemet mitt for tiden er at forholdet filmsamling og hylleplass ikke henger helt sammen, så nå ligger en del av dem i kasser. Skal bli godt å få litt større plass senere.

Lenke til kommentar
Jeg sliter ENORMT med å sortere mine 12 filmer, og da har jeg tatt med de 3 jeg har på VHS og 2 på laserdisc. Jeg har i lang stund gått for alfabetisk, men jeg har nattelange kvaler om hvor jeg skal sette The Beast Of Yucca Flats. Under "B" eller under "T"? Dilemmaer!

Jeg må virkelig beundre de som har mange 1000 filmer!

Jeg sorterer alfabetisk, og jeg ignorerer alltid "the" i starten på tittelen, siden det er så mange som starter med det.

Så feks. filmen The Shining havner på "S".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...