j-- Skrevet 16. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som veit om et slikt produkt? Har sett blant Silverstone og Zalman sine produkter, men finner ikke noe modulært. Kan også trenge anbefalinger på vifteløse strømforsyninger. Systemet den skal drive er et laveffektssystem Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. april 2010 Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Hei! Ser etter det samme selv jeg. Fortron/Source Zen var en mulighet og det så en liten stund ut som Komplett hadde den, men det var bare en luftspeiling. Kan nesten se ut som om ingen tør å lage sånt lenger... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2010 Gikk forresten for en "Silverstone SST-ST30NF 300W" vifteløs strømforsyning. Gav opp håpet om å finne en moduler vifteløs en. Litt 50hz brumming, men ellers fin. Hører den ikke 30cm unna. Den er også kjøligere enn hva jeg hadde forestilt meg. Ligger rundt kroppstemperatur når den er montert, uten noe luftstrøm rundt. Kanskje det hjelper deg i jakten på en strømforsyning? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 25. april 2010 Rapporter Del Skrevet 25. april 2010 Ja, men den var jo ikke dum! Eneste vifteløse jeg har sett som faktisk er i salg. Var det mange kabler? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 18. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2010 Hvorfor så hardt fokusert på vifteløs? SEasonic x-650 og x-750 har vifter, men viften begynner ikke å gå før de kommer over effektnivået noen vifteløs kan drive uansett, og selv på maks er det ikke mulig å høre dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå