Gå til innhold

Billedkunst: Er der noe kunstnerisk ved dette?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg tror du har en god start der. Den figuren i midten, spessielt den veldig sikre, enkle streken du bruker i ansiktet er kjempeflott å fortsette med. Den streken du har der er rett og slett perfekt! Jeg lover deg! Kombinert med den fine kreative, kroppen er det både sikker, pen strek + kreativitet. Bedre blir det ikke. Og jeg syntes du skal fortsette med å tegne mennesker for det ser jeg du er flink til.

Lenke til kommentar

Jeg tror du har en god start der. Den figuren i midten, spessielt den veldig sikre, enkle streken du bruker i ansiktet er kjempeflott å fortsette med. Den streken du har der er rett og slett perfekt! Jeg lover deg! Kombinert med den fine kreative, kroppen er det både sikker, pen strek + kreativitet. Bedre blir det ikke. Og jeg syntes du skal fortsette med å tegne mennesker for det ser jeg du er flink til.

Mange takk, man har aldri visst helt hvordan begynne.

Endret av groenn
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 4 uker senere...

syns du har en fin strek ja^^

hva med å ha med litt mer i bakgrunnen? Hadde vært spennende å se et bilde der du ahr brukt litt lenger tid!

kanskje du kan tenke litt over hva slags farger du bruker og? å lese litt fargeteori er ikke dumt, og du kan få ut mange forskjellige utrykk bare ved å vite hva slags farger du bruker :)

og pass på å ikke bruk for mye 'photoshop' som du har gjort på det øverste bilde i det siste innlegget ditt her... jeg syns 'formen' på bakgrunnen kræsjer litt med streken til tegningene dine...

bah. nå har jeg ikke drivd med slik teori på hundre år, så litt vanskelig å forklare haha... (skal begynne å studere det igjen:D)

men ja, fine til å være skisser! bare pirke litt mer... men det er uansett vanskelig å komme seg inn i den bransjen der..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...