Gjest Eiggeil Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Siste året cirka har jeg opplevd noe jeg aldri har opplevd før. Greit at magen rumler etter måltid eller når man er sulten. Men det har begynt og rumle og knatre 5-10 centimeter opp i analen , alså i endetarmen. Det har aldri vært slik før i hele mitt liv (27 år ) og nei det er ikke fising jeg snakker om, selv om det høres ut som jeg fiser fra innsiden av meg Det er UTROLIG flaut og plagsomt når det står på , samme som det kan være flaut når magen rumler og knatrer. Men dette er på en måte mye værre, for det kan lett høres at lydene kommer fra rumpeområdet og ikke magen. Har prøvd med endring av kosthold, sluttet med sukkerdrikker osv men til ingen nytte. Legen mente at vist det skulle vært orm jeg hadde, ville jeg kjent de i kravle rundt inni der. noe jeg ikke gjør. Han mente det ikke var noe vits for meg å kjøpe ormemiddel, så hva gjør jeg da? Drittlei bokstavelig talt Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har samme problemet som deg til tider, av og til så ille at jkeg må ut av kalsserommet. Men jeg har Crohns da, du burde sjekke deg for inflammatoriske tarmsykdommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå