Nitrius Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 først 1, kan dere gi meg noen bra sider med WC3 Filer på som maps osv... plz gi meg en adresse til en bra side vis dere kan 2, Patch 1,6 eller den nyeste da! følger med alle bygs fixene fra alle andre pacther eller må jeg laste ned alle 1 etter 1? 3, går det ann å laste ned flere missioner til WC3 på single playern? håper dere kan svare meg så godt som mulig! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 prøv å bruk www.planetwarcraft.com som utgangspunkt. Der finner du linker til fansider som lager maps mods + patcher osv osv Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Når du kobler deg til battle.net laster den ned patch 1.06 direkte. Tror ikke det er noen single player campaigns du kan laste ned, nei... Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Også en ting til? kan dere anbefale meg noen gode Mods? plz jeg driver å ser litt rund på nettet men er litt usikker på av som er kult og laste ned, kan noen si meg noen bra tips plz?? Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hvorfor modde? spillet er jo genialt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hehe, det finnes jo faktisk folk som fullfører spillene sine også. WC3 er rimelig lineært, ikke mye replay-verdi på singleplayer egentlig..akkurat det samme om igjen da. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Last ned wanderers of sorceria fra www.campaigncreations.com Den er totalt sett ganske stor, men bra lagd. Kan anbefales. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 har du prøvd google?? :-? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Last ned wanderers of sorceria fra www.campaigncreations.comDen er totalt sett ganske stor, men bra lagd. Kan anbefales. oki bra! men bare lurer vis det andre sånne og eller? skal teste det! men bare lurerm finns det andre? Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 www.warcraftiii.net er det masse på. Prøv High elf campaign. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 men patch 1.6 er det lurt å laste den ned er det masse feil i den osv.. eller?, og inneholder 1.6 alle oppdateringene som har blit lage fra 1.1 1.2 1.3 osv..., eller må jeg laste ned alle en etter en?, eller kan jeg bare laste ned 1.6 så får jeg alt?, og går det ann å laste ned patchen fra Blizzard sin side?. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 1.6 skal vel inneholde alle endringer, ja... nå har de riktignok mokla opp hele systemet for å forberede oss på TFT, men det må man vel bare leve med... bare de ikke gjør alle basic-flyerne tier 2 også, så får jeg være happy så lenge... patchene fra blizzard er det sjelden feil med... Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 War3.no er en ganske bra warcraft 3 side.Har også mange linker til andre warcraft sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå