elvenbow123 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ikke funnet noen tråd om denne hunden tideligere så tenkte å begynne den ^^ OES er jo en fantastisk hund. Kan jo prøve og starte en diskusjon Hva synes du om at det ikke lenger er lov til og "docke" halene på mange hunder? OES er tross alt kalt "bobtail" Personlig synes jeg at de er pene med hale, hva synes dere? Lenke til kommentar
FreakAngel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mener alle hunder kler halen sin innkludert OES. Flotte hunder med masse pels ser liksom ikke "hele" ut uten hale. Så med mindre det er medfødt så syns jeg dem skal få ha halene sine til værs gitt En hund uten hale er nesten som en hund uten smil.... det var jo å ta litt i da. Men skjønner sikkert hva jeg mener Lenke til kommentar
elvenbow123 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Helt enig med deg ^^, men er det en hund jeg synes er noe søt uten hale så er det OES, Men personlig tror jeg hunden har det bedre med hale... den er der vel for noe, right? Lenke til kommentar
FreakAngel Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 nettopp.. den er jo mye av kroppspråket. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kan noen forklare meg hvorfor i innerste hel-heimen man skulle ha lyst til å klippe halen av bikkja, med mindre man kan forsvare det medisinsk? Lider hunden om den har hale? Blir den syk av hale? Slikt kvalmende oppkok er ikke annet enn genialt at det er forbudt - all den tid det ikke tjener til annet enn å tilfredsstille syke menneskers merkelige ideer om hva som er "pent" på en hund. Sorry, ikke noe personlig til noen, men den "tradisjonen" der kan dere få billig av meg. Ellers er OES nydelige hunder, svigers har 4. Livlig hjem der ja - MED haler Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Helt enig. Og kappe av kroppsdeler på friske dyr, pga av vrangforestillinger om at det ser penere ut kosmetisk, er forkastelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå