Hmf Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hallo! Har tenkt å kjøpe Samsung HMX-H200 og lurer på om noen vet om noen gode minnekort til kameraet, og hvor stor mengde jeg bør ha? Er det stor forskjell på minnekort til ett HD-kamera når det spiller i 1080p? Er det noe jeg bør tenke mye på? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hallo! Har tenkt å kjøpe Samsung HMX-H200 og lurer på om noen vet om noen gode minnekort til kameraet, og hvor stor mengde jeg bør ha? Er det stor forskjell på minnekort til ett HD-kamera når det spiller i 1080p? Er det noe jeg bør tenke mye på? forskjellen du bør tenke på er kvalitet og størrelsen, hvor pålitelig er kortet og hvor mye video har du bruk for på hvert kort. Er hvertfall kjekt at du kan bruke et helt batteri uten å gå tom for lagringsplass. Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kingston 16 GB SDHC class 4 til 319 kr holder til ca. 2 timer: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=345802 Du kan bruke et hvilket som helst class 4 kort. Class 2 blir for tregt. Det har ellers ingenting å si om du spiller inn i 1080i eller 1080p. Begge modi krever like stor datarate. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå