Senyor de la guerra Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Når jeg kjøper spill, så går jeg bort til hylla, tar spillet og betaler for det. Kommer hjem, river opp plastikken, setter i spillet, og så spiller jeg. Jeg ser så og si aldri bak på coveret eller manualen. Støttes. CD-key er ut, pg konsoll er inn. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 ..er jeg den eneste som pakker ut spillet og setter meg for å bæsje mens jeg leser manualen? Diskuter! hehe.. lo godt når jeg leste denne Skulle gjerne fulgt deg opp, men leser litt for lite manual her i gården ;/ Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Leser nesten aldri manual, men lukte på den, det gjør jeg!. Lukter godt gjør det og. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg studerer coveret og forsiden og baksiden til manualen. NØYE! Leser nesten alt som står der, ser på bilder og lager noen tanker om spillet. Dette skjer selvsagt mens jeg instalerer. Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Om eg er svært ivrig og nesten ikkje kan vente på å spele spelet, så les eg manualen; det vil seie viss eg er ein eller plass utan PC/Konsollen, men kjøpte meg eit spel. Elles køyrer eg det i og spelar utan å ense manualen i det heile teke. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 (endret) leser manualen hvis de er et rollespill jeg har kjøpt. få litt bedre innsyn i klassene, deres abilities osv. Endret 9. april 2010 av Sangesland Lenke til kommentar
goggys Skrevet 9. april 2010 Del Skrevet 9. april 2010 Leser alltid manualen til alt jeg kjøper, dersom en følger med. Det hender veldig ofte at jeg tar den med meg på dass også. Mesteparten av fritidslesingen jeg foretar meg på papir foregår på dass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå