svelemoe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Eg brukar steam, så skitinga blir for det meste når eg lastar ned spelet På dass skal ein lese Donald! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg må planlegge spillkjøp litt. Faktisk hender det at jeg utsetter det en dag for å full nytte av manualen. Ellers har jeg laptop så alle manualene kan leses fra den via forskjellige sider. Jeg er oppriktig glad for at flere deler min lidenskap. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg leser som regel manualen på senga. Leser den selvsagt hvor som helst, må ikke nødvendigvis være på dass, selv om det også er et alternativ om anledningen er der. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kjøper kun gjennom Steam, spill som ikke markedsføres på Steam er ikke verdt å kjøpe. Betaler også gledelig 100-200 kroner ekstra for å kunne være i stand til å laste ned spillet når som helst, hvor som helst. Jeg leser ikke på doen heller, driter og gjør mitt, har ikke tid til noe annet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kjøper kun gjennom Steam, spill som ikke markedsføres på Steam er ikke verdt å kjøpe. Betaler også gledelig Bracing for flamewar. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 inb4 flamewar, you say? Lenke til kommentar
marios33 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg leser ikke på doen heller, driter og gjør mitt, har ikke tid til noe annet. +1 Lenke til kommentar
nipton Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Japp Lukter også på spill. Lukter nytt, Fresh Blue Rays and stuffs are lovely. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Japp Lukter også på spill. Lukter nytt, Fresh Blue Rays and stuffs are lovely. Lukter på en harddisk som ligger på pulten. Lukter ingenting. Jeg er skuffet. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bra jeg ikke er alene. Jobber en del med nye biler og må si at ingenting slår lukten av fresht skinn og svett plastikk. Bortsett fra å drite mens man leser manualen da. Det er konge! Fetish much? Nei, jeg leser aldri manualen. Jeg bare ser på den i 5 sekunder, sånn for moro skyld. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Pleier å lese manualen mens jeg installerer, men jeg sitter hovedsaklig foran maskina mens det skjer. Alternativt kan jeg lese den på toget / bussen / flyet / i bilen / taxien hjem. ^^ Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Klart man leser manualen på nye spill man kjøper! Titt og ofte skjer det på do ja Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Sjeldent jeg leser i manualen, men den lukter godt Lenke til kommentar
Licht Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Selvsagt lukter nye spill godt. Fin blanding av innestengt plastikk og papir. Manualen leses nok helst under installasjonen, dog. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Når jeg kjøper spill, så går jeg bort til hylla, tar spillet og betaler for det. Kommer hjem, river opp plastikken, setter i spillet, og så spiller jeg. Jeg ser så og si aldri bak på coveret eller manualen. Lenke til kommentar
Synpanic Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Når jeg kjøper spill, så går jeg bort til hylla, tar spillet og betaler for det. Kommer hjem, river opp plastikken, setter i spillet, og så spiller jeg. Jeg ser så og si aldri bak på coveret eller manualen. Hva med CD-Key'en? Den er bakpå manualen/coveret/noe slik tenker jeg du dreit deg hardt ut Endret 27. februar 2010 av Synpanic Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Hvilken CD-key? Er ikke alle spill som kommer med det vet du. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Haha, jeg leser Manualen når jeg vandrer opp fra byen. xD Eller hvis jeg sitter på en kafe eller noe sånt. ^^ På dass leser jeg kollektivet! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Til OP, hvor god kontroll over dritinga har du? For min del er det sjelden samsvar mellom det og innkjøp av nye spill, og jeg gidder ikke vente med innstalleringa til jeg må på do Da leser jeg heller manualen (i den grad den finnes i nye spill) mens spillet installeres. Før kjøpte jeg mesteparten på Steam uansett, men etter USD->EUR-helvete har det blitt mindre av det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Til OP, hvor god kontroll over dritinga har du? Som skrevet så må jeg planlegge litt i forveien - det er seriøst ikke noe bedre enn å måtte gå skikkelig, og så til slutt sitte der med en fersk manual i en god halvtime. Slår mye annet i livet og jeg har prøvd det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå