Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ..er jeg den eneste som pakker ut spillet og setter meg for å bæsje mens jeg leser manualen? Diskuter! Lenke til kommentar
eveant Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Man leser ikke manualen til spill i det hele tatt Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Hvorfor ikke lese manualen? Det gir bedre forståelse av spillet. Lenke til kommentar
Notil Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Njaaaa, når jeg har kjøpt et nytt spill er jeg for gira til å sette meg ned for å bæsje men ja, jeg leser også manualen. Kanskje mens det installerer eller når jeg legger meg. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Kanskje mens det installerer eller når jeg legger meg. Ok, gode kandidater der Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Leser helst ikke manualer, men det skjer. Kan være hvis spillet må installeres eller noe sånt. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 lol! Jeg så trådtittel, og måtte le da jeg så førsteinnlegg! :!: Leser sjeldent manualen! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 ..er jeg den eneste som pakker ut spillet og setter meg for å bæsje mens jeg leser manualen? Diskuter! Herlig, jeg er ikke alene! Dette er faktisk det første jeg gjør. Kjøpe, pakke ut, installere, drite og lese manual samtidig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg leser ikke manualen, jeg lukter på den. Få ting som lukter bedre enn et nyåpnet spill Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg leser ikke manualen, jeg lukter på den. Få ting som lukter bedre enn et nyåpnet spill Wait... what? Det der er bare ekkelt! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva er så ekkelt med det da? Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg leser ikke manualen, jeg lukter på den. Få ting som lukter bedre enn et nyåpnet spill Wait... what? Det der er bare ekkelt! For noe tull, det er da ikke ekkelt! Jeg lukter på alt som er nytt jeg... Bøker, kjøkkenutstyr, naboene, klær, blader, brunevarer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Jeg leser ikke manualen, jeg lukter på den. Få ting som lukter bedre enn et nyåpnet spill Wait... what? Det der er bare ekkelt! For noe tull, det er da ikke ekkelt! Jeg lukter på alt som er nytt jeg... Bøker, kjøkkenutstyr, naboene, klær, blader, brunevarer. I lol`d. Når jeg skal flytte inn et nytt sted ser jeg alltid på navnene på ringeklokka og lukter i oppgangen, og har faktisk droppet en fin leilighet fordi gangen luktet muffins. Men å stikke over å lukte på de nye naboene har jeg enda til gode Endret 17. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Bra jeg ikke er alene. Jobber en del med nye biler og må si at ingenting slår lukten av fresht skinn og svett plastikk. Bortsett fra å drite mens man leser manualen da. Det er konge! Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Leser bare manuellen når eg er på ferie og det nokre dager (evt. timer) til eg får prøve spelet Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Leser kun manualen om jeg sitter fast eller trenger hjelp med noe, ellers pleier de fleste spill å inneholde en tutorial. Når det har gått noen dager, så tar jeg kanskje fram manualen og småtitter i den, på dass for eksempel ;p Endret 17. februar 2010 av Léon_ Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det hender jeg ser gjennom manualen når jeg har spilt en stund og kjeder meg i loadingskjermene, men ellers blir den urørt. Jeg har ennå til gode å finne et spill som faktisk trenger en manual. At den er morsom å ha er en annen sak. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 ..er jeg den eneste som pakker ut spillet og setter meg for å bæsje mens jeg leser manualen? Diskuter! Hva gjør du hvis: Du er på butikken å kjøper ett spill som du altfor lenge har ventet på, du rusher hjem for å spille. Du gleder deg som bare faen! Du skal jo selvsagt gjøre ditt vanlige rituale, å sitte å drite og lese før du får spilt spillet ditt, MEN du må ikke drite! Hva gjør du da? Er det avføringsmidler du tyr til, eller går du rundt å tripper hele dagen til du ENDELIG må drite? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ikke spør hva han gjør hvis manualen kun er på discen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå