Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg har et lite problem, jeg har ei veldig god veninne jeg ikke kunne klart meg uten. Vi møtes på bussen på vei til skolen hver dag, i tillegg til at vi driver med det samme på fritida, og vi smiler og er glad for å se hverandre hver gang som regel. Jeg har alltid sett på jenta som ei veninne men i de siste månedene har det utviklet seg til noe mer. Hun holdt på med en fyr men det ble slutt før jul, da vi var på en fest for et par uker siden så var han der og klinte til med ei i klassen hennes. Hun ble lei seg for det og har vært litt nedfor siden.

Før helga fikk jeg vite av en kompis at hun vet at jeg liker henne. Jeg tenkte ikke så mye over det før på søndagen samme uke, vi var altså på samling med fritidsaktiviteten vår, og på lørdags kvelden satt jeg og maserte henne i en time ca. samtidig som vi tullet og hadde en flørtende tone. På søndagen og i grunnen fram til i dag har det virket som om hun har vært litt overlegen og på en måte ungått meg litt. Kan det ha en sammenheng med at noen venner av oss kommenterte at det var noe på gang, eller hva annet kan det være?

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre i denne situasjonen, da jeg innerst inne vil at hun skal bli dama mi, en gang. Men på den andre siden ikke vil "kjøre på", som kompisene ber meg om, å ødlegge vennskapet.

Noen som har noen tips/råd? :D På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo prøve deg. Men vennskapet kommer aldri til å bli det samme. Vet ikke hvor gammel du er, men det virker som du er 16-17. Du kommer nok ikke til å være sammen med henne hele livet, men hvis du vil prøve å være sammen med henne, så må du også vite at hvis noe går galt mister du vennen din...

Lenke til kommentar

Min alder er 19 og hennes 20, vi har vært venner i så mange år nå, og gjør jeg ikke noe med de tvil vi nok være det i mange år fremover, samtidig kommer jeg til å angre hvis jeg ikke gjør noe.. Fra mitt ståsted så kommer jeg til å tape uansett hva jeg gjør i denne situasjonen...

Lenke til kommentar

Har vært med henne idag, "eksen" hennes har blitt sammen med ei veninne av henne som har holdt det hemmelig ei stund, hun fikk vite det i går, hun var veldig lei seg og det var stort sett det vi snakket om.. det er vel ikke et bra tegn? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...