lockdog Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Søren ta OL.Kommer meg aldri til sengs Ja, det er ikke godt for draget dette her Sensurerer du sitater? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Når jeg ser folkehavet og ikke minst flagghavet på "Lillyhammer" så er det ikke mye som kan måle seg, og det er helt upatriotisk sagt. Bare lyden av alle bjellene alene. Endret 17. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja. Jeg har funnet OL-stemningen. For meg er det en unormal trang til å bytte kanal, evt. bevege meg bort fra tv-en om jeg ikke kan bytte kanal uten å irritere andre. Heldigvis er det mulig å lure seg unna OL-styret om man vil det. At alle plutselig har flere tv-kanaler enn før er positivt både for sportsidioter og idioter som meg som ikke skjønner pointet med sport. Mer utvalg i sport, og kanaler helt frie for sport Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Normaldistansene i går gjorde susen, men rennet til Aksel nå var klimakset så langt. Går tom for stemmebånd her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Helt klart. Gullene kommer også! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nå har Aksel gitt meg så mye OL stemning det renner ut av øra på meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg har i alle fall OL-stemningen nå. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, NÅ har jeg også OL-stemning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå