guttorm Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har dere funnet OL stemningen? Tror det kom litt brått på for min del, eller er det alle skuffelsene så langt som ødelegger? Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skjønner helt klart hva du mener med at det kom litt brått på. Jeg tror grunnen til at jeg kun delvis har funnet OL-stemningen er: (Rangert rekkefølge) 1. Dårlige resultater 2. Dårlige arrangører 3. Kom brått på 4. Ikke ferie 5. Dårlig grafikk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har OL-følelse som faen, men jeg blir jo bare skuffet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg var på topp med stemningen da jeg så åpningssermonien, siden har det gått svært bratt nedover med den ene skuffelsen etter den andre. Egentlig er Aksel sitt sølv det eneste jeg virkelig har gledet meg over. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har ikke OL-følelse for fem flate øre. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Egentlig er Aksel sitt sølv det eneste jeg virkelig har gledet meg over. Nesten det eneste interessante jeg ikke fikk med meg direkte, flott Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 OL-stemningen har vært inne ganske lenge nå. Har jo holdt på siden tidlig i januar. Men resultatene er jeg ikke fornøyd med, og begynner å lure på om det var verdt det (å være i OL-stemning altså). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Jeg var i OL-stemning etter åpningsseremonien. Etter det har det vært mageplask fra arrangørene og utøverne våre i omtrent alle øvelsene. Dette er, utifra det jeg har sett så langt, det verste OL jeg har sett, arrangørmessig. Endret 16. februar 2010 av Stonemeister Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg var i OL-stemning etter åpningsseremonien. Etter det har det vært mageplask fra arrangørene og utøverne våre i omtrent alle øvelsene. Dette er, utifra det jeg har sett så langt, det verste OL jeg har sett, arrangørmessig. Og sett fra norske øyne også. Verre en Torino så langt. Lenke til kommentar
medlem-207551 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har hatt OL stemning heilt sidan Therese blei tatt ut til OL, og har det fortsatt Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Skjønner helt klart hva du mener med at det kom litt brått på. Jeg tror grunnen til at jeg kun delvis har funnet OL-stemningen er: (Rangert rekkefølge) 1. Dårlige resultater 2. Dårlige arrangører 3. Kom brått på 4. Ikke ferie 5. Dårlig grafikk Den lista er jeg helt enig i! Kunne ikke sagt det bedre selv (ja jeg sier "" fordi jeg skulle ønske at jeg ikke måtte ha noen grunn til å si det i utgangspunktet ) Jeg var på topp med stemningen da jeg så åpningssermonien, (...) Ja jeg var også skikkelig gira og klar under/etter seremonien, men se listen ovenfor for grunnene til at det bare har falt i grus... Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nå skjelver jeg og hopper jeg! OL-STEMNINGEN ER PÅ PLASS MED 19-ÅRINGEN HELENE!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 GOD IGJEN NÅ!! OL GULL NÅ! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Faen ta OL. Kommer meg aldri til sengs Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 JAAAAAAAAA! DET HAR JEG!!! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg hadde masse OL-følelse, men det har dabba fryktelig av. Det er ikke så mye på grunn av at dem helt store resultatene har uteblitt, men mer arrangementet i seg selv. Det virker som om jeg ser på et bortgjemt verdenscuprenn, ikke et OL. Er jo nesten ikke folk rundtomkring jo? Lenke til kommentar
vad Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Søren ta OL.Kommer meg aldri til sengs Ja, det er ikke godt for draget dette her Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Har OL-følelse før hvert renn Etter rennet, derimot.. Er jo ganske bortskjemt i OL-sammenheng. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) OL stemmning er for meg uavhengig av av norsk suksess. For min del handler det om at været er alt for lite vinterlig. OL skal være snø på trærne, kuldegrader og trollsk stemmning. Vet ikke om dere husker løypene fra Rogla i verdenscupen, de hadde passa perfekt for OL. Endret 17. februar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
vad Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dette skulle jo være 'grønne' leker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå